Po třech měsících prací už 30 dní zpoždění. Rozkopání páteře Mladé Boleslavi se komplikuje

První etapa přestavby třídy Václava Klementa v Mladé Boleslavi. Foto: MB-netPrvní etapa přestavby třídy Václava Klementa v Mladé Boleslavi. Foto: MB-net

Rozsáhlá proměna více než kilometr dlouhého úseku přinese rozšíření ulice na 4-6 jízdních pruhů.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel

A jak se bude řešit situace u bufetu Dřevák, který je věčný. Bude tam podchod pro pěší, či nikoli. Radnice v roce 2000 pozemky pod dřevákem zbrkle prodala. Podchod by se nyní dal udělat otevřeným výkopem. Kanalizační sběrač směrem na Kosmonosy by neměl vadit

Glados

K čemu podchod? Historicky vidíme, že to je akorát mrtvý a nepříjemný místo, není k tomu sebemenší důvod

krtek

A hele, liazka, to už se dneska na stavbách moc nevidí

dip

Praga V3S – na rekonstrukcích Spržele běžně …

zemko

prijde mi vozovka na fotce cislo 8 v leve casti s „prohlubni“, nebo je to jen opticky klam ci terenni nerovnost?

Marťan

Jj, je to bikrosová dráha.

Glados

Na všech důležitých silničních stavbách je poslední dobou zřetelná poptávka po tom, aby se nezohledňovala jen cena, ale i doba realizace. No a pak je tady tohle za úplného přerušení provozu. Hlavně že ta nová dálnice v centru města je hrozně potřeba.

Zrzek

Centrum města? Z jedné strany škodovka a krematorium. Z druhé škodovacky Pentagon a od něj směrem trati je jedna rada paneláků. To je spíš přivaděč k výpadovce na Č. Lípu a dálnici směr Turnov a druhým směrem k Jičínu a Praze.

Glados

Pořád to je centrum města, jde to až k Bondy/autobusáku. I paneláky mohou být centrum města

Eva

Mno, každý kdo po Boleslavi chodí, tak vidí, že tam odpoledne, večer, ani o víkendu nikdo nic nedělá. U tak důležité stavby si určitě každý umí představit úplné jiné tempo. Viz. příkladem je nový most, který si Škoda Auto sama stavěla, a tam se tedy pracovníci téměř nezastavili a stavěli opravdu rychle. Tohle je zase ostuda pro město, či kraj. Kdo to vlastně řídí ?

Dachs

Co si vysoutěžili, to mají. Doba realizace – zřejmě měla váhu nula. To, že uzavírka má značný dopad na lidi toho města, nikoho nezajímá. Když budete požadovat minimalizovat čas, musíte si jednak připravit větší obnos a jednak počítat s rizikem, že firmy se do výběrového zřízení pak nejspíše nepřihlásí, protože šíbují si techniku i lidské síly ze stavbu na stavbu, a kde zrovna nebudou, tam se přece umístí cedule o technologické přestávce, nebo zhotovitel přijde s nenadálými okolnostmi. Je to o neefektivitě státu, včera o tom psal jako vždy přesný pan Neff na Neviditelném psu. Je-li za něčím soukromý investor,… Číst vice »