Po třech letech jasno. DB zveřejnila, proč vykolejil rychlík v Bavorsku
Vykolejení osobního vlaku v Burgrain. Foto: Polizei OberBayern

V Německu kvůli nehodě vyměnili už dva miliony pražců
V Německu kvůli nehodě vyměnili už dva miliony pražců
Jakože zase udělali soudruzi chybu? Alkali-Kies Reaktion sežrala v 70tych letech v DDR velkou část rekonstruované železniční sítě, znovu když Bundesautobahnbau rekonstruovala dálnice na východě, nenechala si poradit a nasadila západoněmecké normy o použití výhradně lokálního materiálu… to pak stálo stovky kilometrů degradovaného povrchu na A5, 9 a 14… neuvěříš 😉
Zrovna pražce se ale moc lokálně nevyrábějí ne? A při jejich ceně (teda pokud v Německu nejsou výrazně levnější) by neměl být až takový problém si složení hlídat?
To je pořád ten stejný problém s degradací materiálu, který se v Německu (ale i jinde) řeší už přes dvacet let? Nebo to jsou různé chemické problémy, které mají ale v praxi stejný důsledek?