Po šesti týdnech stopka. V Londýně odstavili nové vlaky kvůli problémům s brzdami

CAF Inneo pro DLR. Foto: TfLCAF Inneo pro DLR. Foto: TfL

Nové automatické vlaky opakovaně nezastavily u nástupiště.

Odebírat
Upozornit na
guest
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
superhero

V Coventry si staví svojí vlastní Very Light Rail systém. https://www.coventry.gov.uk/coventry-light-rail
Kapacita vozu (50 osob, to se blíží kapacitě autobusu) se zdá být poněkud nižší. Výhledově by mělo také fungovat v autonomním režimu.
Jeho výhodou je nižší hlučnost, rychlejší výstavba tratí a levnější údržba. Asi je to ale spíš koncipováno do města a ne pro příměstské spoje.

Kubrt

No nevím. Stavět kolejovou dráhu (byť lehčí stavby než pro tramvaj), abych převezl počet lidí srovnatelný s midibusem (17 sedadel) mi nedává moc smysl. Jediná výhoda je v snazší realizaci autonomního provozu, než na silnici.
ČS dopravák k tomu má dva články: https://www.cs-dopravak.cz/v-anglickem-coventry-se-pripravuje-spusteni-velmi-lehke-tramvaje/

Noscortas

To je něco jako S-Bahn v Berlíně?

Samo

Nie. Je to ľahké metro s automatizovanou prevádzkou. Niečo ako napr. kodaňské metro.

Kubrt

V porovnání s berlínským S-Bahnem: menší rozsah (jen po městě), menší rychlosti, kratší vzdálenosti mezi zastávkami, první část vznikla v rámci revitalizace Docklands v 80. letech, od počátku automatický provoz. Velmi sympatický a živý-využívaný systém.

https://en.wikipedia.org/wiki/Docklands_Light_Railway

MartinS.

A velmi se rozvíjející. Začínalo se jezdit sólo dvouvozovými jednotkami, posléze se začaly zdvojovat, pak se prodlužovala nástupiště, aby se dvouvozové jednotky ztrojovaly a CAFy už jsou rovnou pětivozové.

Martas

Nevím, jak technicky, ale k S-Bahn bych v Londýně přirovnal víc k Overground. Tohle (DLR) je spíš takové lehké metro.

Ruko

EDITA 811.111 už se těší na fish & chips.