Po plánovaném mostě by na budějovické letiště měla jezdit trolejbusová linka
Terminál Letiště České Budějovice. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Most usnadní provoz pro dopravu ve směru od Českého Krumlova do jižní části Českých Budějovic.
Na Temelín se taky mělo jezdit trolejbusy a jak to dopadlo?Nejprve by se mělo letiště rozlítat
Na letiste jedine metro!
Samozřejmě jste použil nadsázku, ale ČB je dle mého názoru velice vhodné město (málo kopcovité), kde měli zvažovat obnovovat tramvajovou dopravu jako páteřní.
Nejdůležitější dopravní stavba v jck se blíží. Super počin. Jen tak dál. 😁😁
Priste se pry bude stavit terminal v Hosine, aby to turisti z horni meli bliz a nemuseli az do budejic.
Chápu, že letiště Josefa Švejka, zmíněné v článku, je vděčný námět na vtipkování, ale hlavní informací v textu byl most. Nejdůležitější dopravními stavbami pro město České Budějovice (mimo dokončení obchvatu ve formě D3) jsou právě mosty, protože město je Vltavou rozdělené na dvě části. Přes řeku vedou jen 3 kapacitní mosty, z toho 2 jsou v centru (u vodárny na Mánesovce a Dlouhý most u výstaviště), vzdálené od sebe (i od náměstí) pouhých 1,3 km; na severu je ještě most na Strakonické, vzdálený 2,3 km od Dlouhého mostu. Pokud se postaví most na severní spojce (už mimo město) https://zdopravy.cz/tag/severni-spojka-ceske-budejovice/ a… Číst vice »
A kolik by těch mostů mělo ve městě této velikosti a významu asi být? Zanedlouho přibude také most na severním obchvatu, D3 odvede značnou část dopravy mimo město a pro místní dopravu by stávající počet mostů měl bohatě stačit. Další most někde u letiště bude spíše luxus. Ale pokud na to město má, tak jak se říká „proti gustu žádný dišputát“. To spíše u zmiňovaného dvoreckého mostu v Podolí je nesmysl, že na něj nepustí auta. Tam je mezera mezi mosty obrovská a hustota provozu velmi vysoká. Vše musí buď v zásadě do centra, nebo dolů na Barrandovský most, který… Číst vice »
Jižní část Budějovic a přilehlé obce jsou plné obyvatel, provozoven, průmyslových závodů. Bydlí, pracuje a dojíždí tam spousta lidí. S dálnicí vyrostly nové velké sklady… jet 3 km po proudu přes ucpané centrum, a pak 3 km zpět prostě vzhledem ke stavu té lokality nedává smysl. Tečka.
Malem to stihli: ale presto nemohou rict, mame trolejbusove spojeni driv nez Praha 🤭😥
Pořád můžou mít dřív než Praha na letiště vlak!
máme vlečku. jen ji trochu ohnout…
Rozlítáme to trolejbusama…
Jo když se autobus dobře rozjede…. 🙂
Budejice: penez dost, ze to neprekvapuje, dalsi hloupost. Meli by cestujicim radeji zaplatit taxika ze zlata a vyslo by to levneji.
Jenže tyto trolejbusy nebudou primárně kvůli letišti. Ani nepojedu přímo do centra. A letiště bude jenom konečná stanice.
Tak to by me zajimalo koho teda budou vozit. Nedavalo to smysl a ted uz vubec ne.
To nepřekvapuje…
Zřejmě pojedou, kam jinam by jeli. Patrně prodloužení linky 2.
Tipnul bych si, že to je byznys kraje a ne města
O tom mostě se mluví snad dvacet let bez ohledu na to, jestli po něm pojede trojlebus na letiště či ne.
Ještě by tam úvrati mohli poslat i nějaký vlaky – koleje tam jsou.
Těch pár zaměstnanců to určitě ocení.
https://mapy.cz/s/bogecetapa
Zdravotní procházku po celém dni v kanceláři musí ocenit úplně všichni!
Pche, 1.1km je na pomery cesky zeleznice prakticky nic! Typicky je zastavka, co nemam v nazvu slovo ‚mesto‘ nebo ‚zastavka‘ mnohem dal od kde jakeho mozneho cile cesty.
Ale bylo by hezky, pokud by jim tam dali aspon hezky a hladky asfalt, at tam kolecka kufru tolik nemlati.
Já tam cítím potenciál 😀 a až se zatočí koleje k terminálu, pak Šukafon velectěné Kaštanstvo ani nepobere.
A vlezou se do toho trolejbusu oba dva pasažéři míříci na letiště?
(sorryjako, ale rozvíjet tu černou díru zvanou letiště, to je volovina. v okolí letiště nevidím žádnou jinou destinaci kam by ti lidé jezdili, a utápět další peníze pro rozvoj letiště, odkud létá pár koupáků za rok, to je fakt blbost)
Pokud několik dní na zastávce ten trolejbus, pak tam možná i dva pasažéři vlezou…
Takto je to správně, omlouvám se:
Pokud několik dní na zastávce ten trolejbus počká, pak tam možná i dva pasažéři vlezou…
Ten bus dneska jezdí formou účelových spojů k letům, takže ten parciál to snad bude kopírovat a nebude tam jezdit CT/CD. Ovšem pokud to pan hejtman rozlítá??? 🙂
Tak bude potřebovat trolejbusy dva.
a snědí ty dva sendviče, co tam připravila jednota 😀 kdyby vystoupil třetí, tak ten už bude o hladu.
Nejsem tamní, zeptám se: nový most tedy bude někde v oblasti dnešní smyčky/ulice Papírenská? Děkuji.
Taky nejsem, ale našel jsem toto:
https://dopravnistavby.kraj-jihocesky.cz/cs/propojeni-silnice-i3-se-silnici-iii00354-lidicka-trida-vcetne-premosteni-vltavy
Super, díky.
Mosty chybí v ČB jako sůl. Všechny tři mosty přes Vltavu jsou v centru města a kdo se chce dostat na druhý břeh, musí chtě nechtě přes centrum. S jejich plánovanou stavbou včera bylo pozdě.
Most na Mánesově, Dlouhý most – ty jsou v centru. Třetí je na sídlišti Vltava, ten bych do centra nepočítal.
Jenže most Kosmonautů na II/156 (Mánesova) je most přes Malši. Ta je mnohem „bohatěji“ přemostěná. Železný most, Zlatý most, Krulovský most, most Kosmonautů, Modrý most, (lávka u Velkého jezu).
O mostu Kosmonautů na II/156 přes Malši jste tady zavedl řeč teprve vy.
https://mapy.cz/zakladni?l=0&q=M%C3%A1nesova&source=stre&id=84212&ds=2&x=14.4739830&y=48.9688193&z=16
No přesně, podívejte se do té Vaší mapy, kde Mánesova končí. 😉 Most 156-001 její součástí není.
Ano, podívejte se do té mojí mapy, kde Mánesovka končí a pak tady něco kvákejte!
Udělal jsem vám maximální detal mapy pro váš ctěný bystrozrak, když si holt neumíte otočit kolečkem na myši sám.
https://mapy.cz/zakladni?l=0&x=14.4678314&y=48.9688184&z=19