Po konci v Abú Dhabí zamíří část letadel Wizz Airu do Polska, vrátí se na Modlin

Wizz Air v Katovicích. Zdroj: Letiště KatoviceWizz Air v Katovicích. Zdroj: Letiště Katovice

Nízkonákladový dopravce nabídne z druhého varšavského letiště 11 nových linek.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
lvy

Tajně jsem doufal, že se vrátí linka do Benátek, ale evidentně dali přednost konkurenčnímu boji jinde.

Dominic

Nedokázali konkurovat Ryanairu, který létá na letiště v Trevisu s levnějšími poplatky, každý den a s kapacitou jen 189/197 cestujících. Wizz létal 2x týdně na Marco Polo a měl tam bázovaný jen A321neo s kapacitou 239 cestujících.

lvy

Jen pro info, využil jsem poměrně často a vždy měli plno.

David

Plné letadlo ≠ vyplatí se to 🙂

lvy

To jistě platit nemusí, ale spíše to svědčí o tom, že zájem docela byl a to navíc z obou stran vzhledem k počtu Italů v letadle.

Dominic

Low costy zaplní letadlo téměř vždy, ale i tak nemusí být linka vůbec výdělečná.

frixus

Pan Jiri Poch by urcite povedal, ze do Prahy nic poslat nemohli, lebo nemaju vhodne lietadla…

Dominic

A nebo kvůli tomu, že jestli se něčeho Wizz bojí jak čert kříže tak to je konkurence a pokud nedostanou podporu tak létat nebudou 🙂

VíKo

A proč teda jdou do PL kde na tom letišti RYR dominuje a vyhádal si podmínky?

Dominic

Ano, důvod proč tam teď bude létat Ryanair i Wizz jsou téměř nulové poplatky/nějaká marketingová podpora. Museli se asi dost snažit jít s cenou dolů když je Ryanair trochu vydíral a v minulých letech, jako důkaz že to myslí vážně, začal rušit linky.