Po konci v Abú Dhabí zamíří část letadel Wizz Airu do Polska, vrátí se na Modlin
Wizz Air v Katovicích. Zdroj: Letiště Katovice

Nízkonákladový dopravce nabídne z druhého varšavského letiště 11 nových linek.
Nízkonákladový dopravce nabídne z druhého varšavského letiště 11 nových linek.
Tajně jsem doufal, že se vrátí linka do Benátek, ale evidentně dali přednost konkurenčnímu boji jinde.
Nedokázali konkurovat Ryanairu, který létá na letiště v Trevisu s levnějšími poplatky, každý den a s kapacitou jen 189/197 cestujících. Wizz létal 2x týdně na Marco Polo a měl tam bázovaný jen A321neo s kapacitou 239 cestujících.
Jen pro info, využil jsem poměrně často a vždy měli plno.
Plné letadlo ≠ vyplatí se to 🙂
To jistě platit nemusí, ale spíše to svědčí o tom, že zájem docela byl a to navíc z obou stran vzhledem k počtu Italů v letadle.
Low costy zaplní letadlo téměř vždy, ale i tak nemusí být linka vůbec výdělečná.
Pan Jiri Poch by urcite povedal, ze do Prahy nic poslat nemohli, lebo nemaju vhodne lietadla…
A nebo kvůli tomu, že jestli se něčeho Wizz bojí jak čert kříže tak to je konkurence a pokud nedostanou podporu tak létat nebudou 🙂
A proč teda jdou do PL kde na tom letišti RYR dominuje a vyhádal si podmínky?
Ano, důvod proč tam teď bude létat Ryanair i Wizz jsou téměř nulové poplatky/nějaká marketingová podpora. Museli se asi dost snažit jít s cenou dolů když je Ryanair trochu vydíral a v minulých letech, jako důkaz že to myslí vážně, začal rušit linky.