Po dvaceti letech začaly jezdit vlaky na další trati mezi Polskem a Německem
Motorová jednotka PESA 218M ve stanici Krosno Odrzańskie. Foto: UMWL
Od prosince bude na trase jezdit šest párů vlaků denně.
Od prosince bude na trase jezdit šest párů vlaků denně.
Chtělo by to i nějaké pravidelné spojení do Polska přes Frýdlant…
Tady dává smysl spojení Liberec – Frýdlant – Zgorzelec – Görlitz, ale obávám se, že by nestačilo udělat nástupiště, to by se muselo do té trati hrábnout kapku víc.
A přes Jindřichovice.
.mohli by opravit úsek mezi hrádkem ned nisou a nemeckem, ted tam vlaky jezdí krokem.
Jedná se o obnovení osobní dopravy a ta investice spočívala zejména v opravě nástupišť, přístřešků a přístupových cest.
Jinak zde samozřejmě jezdí po celou dobu nákladní vlaky bez omezení.
Hlavně v případech výluk a zastavených provozů přes Frankfurt tam bývá celkem provoz.