Po dvaceti letech začaly jezdit vlaky na další trati mezi Polskem a Německem

Motorová jednotka PESA 218M ve stanici Krosno Odrzańskie. Foto: UMWLMotorová jednotka PESA 218M ve stanici Krosno Odrzańskie. Foto: UMWL

Od prosince bude na trase jezdit šest párů vlaků denně.

Zpět na článek
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gryphonheart

Chtělo by to i nějaké pravidelné spojení do Polska přes Frýdlant…

Kajman

Tady dává smysl spojení Liberec – Frýdlant – Zgorzelec – Görlitz, ale obávám se, že by nestačilo udělat nástupiště, to by se muselo do té trati hrábnout kapku víc.

Jiřik

A přes Jindřichovice.

Jarda

.mohli by opravit úsek mezi hrádkem ned nisou a nemeckem, ted tam vlaky jezdí krokem.

182-097

Jedná se o obnovení osobní dopravy a ta investice spočívala zejména v opravě nástupišť, přístřešků a přístupových cest.

Jinak zde samozřejmě jezdí po celou dobu nákladní vlaky bez omezení.

Hlavně v případech výluk a zastavených provozů přes Frankfurt tam bývá celkem provoz.