Po Brazílii a Chile chystá Flix zelenou expanzi do Mexika

Autobus FlixBusu, ilustrační foto. Pramen: FlixBusAutobus FlixBusu, ilustrační foto. Pramen: FlixBus

Mexiko představuje pro Flix druhou velkou expanzi v krátké době.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MP22

Jen tak dál… Můžeme si o Flixu myslet svoje, jedno se mu ale upřít nedá, dramaticky zjednodušil cestování autobusem po Evropě. Potřebuju jet z města a do města b pár set nebo desítek kilometrů od sebe a nemusím zdlouhavě řešit kteří místní dopravci to tam ovládají a kupovat jízdenku „ideálně“ někde ve stánku den dopředu. Když to tak bude po celém světě, bude to jen dobře. V tomto je globalizace prospěšná a cestování může být i tak dobrodružství. Samozřejmě by to chtělo nějaké podobné velmi silné konkurenty s působením ať už na jednom nebo více kontinentech, ať funguje konkurence ale… Číst vice »

Jan

Mexiko je ohromný trh s více než 100 miliony obyvatel a téměř neexistující železniční sítí s osobní dopravou…

Jan

Už si o úrovni jejich služeb myslíme cokoliv, je to geniální nápad jak ovládnout autobusovou dopravu ve světě, aniž byste vytáhli paty z kanceláře nebo vlastnili jediný autobus…

Jan

Ať…

Jiří Kocurek

Na jednu jízdenku přes několik zemí, bez nutnosti platit předražený mezinárodní tarif a bez obav se setkání s maďarským paragrafem.

Maďarský paragraf zakazoval pokračovat tím samým spojem na druhou jízdenku. Mezinárodní jízdenka Štúrovo-Naďmároš a dál vnitrostátní až do Pešti? Takhle podvádět nebudete, musíte vystoupit a pokračovat dalším spojem.

Jan

Na našich časů v 90. letech jsme to řešili vlakem do Komárna pěšky po mostě do Komárom, ale lidi tenkrát vydrželi víc 😀

Jiří Kocurek

Lidský čas byl levný, paragrafy vyžadující poslušnost pro poslušnost byly zažité ještě z monarchie…

Jan

A národní dopravce se s nimi v některých svých tarifech pere dodnes…

Jiří Kocurek

Co národní dopravci, ale taková Správa…

Jan

Z Komárom jezdil každou hodinu příměstský vlak na Budapest Déli p.u.

Matfyzák

Nestacilo vystoupit v te madarske stanici a okamzite nastoupit do stejneho vlaku? „Nastoupil jsem tady v Nagymaros, tady mam jizdenku Nagymaros-Budapest“

Jiří Kocurek

Ne. Předpis vyžaduje, že máte čekat na další vlak a basta. Ze strany doržovačů předpisu budete navíc za podvodníka. Ještě by mohli dodat: „materiální aspekt je tam vždy“, to pro vyřazení opravných prostředků proti pokutě.
Prostě zvrácenost a snaha napálit cizincům vyšší cenu.

Petr

Pro madary to pravidlo neplati?

Samo

To platí dodnes a dokonca to v posledných mesiacoch posádky opäť začali veľmi aktívne vymáhať, alebo teda minimálne ma otravujú blbými otázkami vždy keď mám listok z/do Hegyeshalomu.

Jiří Kocurek

To nelze komentovat slušně, -a!

Kdyby tam byl krajský IDS s přesahem, alá z Liberce do Zhořelce nebo alespoň jeho dojezdová zóna alá IDSJMK…

Standa

Mohu potvrdit ze zkušenosti z letošního července, když jsme cestovali na dělené jízdenky. Ráno jsme vyrazili 7:10 z Budapešti do Temešváru. Jízdenku na vnitrostátní úsek lze na webu MÁV koupit s místenkou i bez. Koupili jsme si jízdenku bez místenky a na webu CFR už na výběr nebyl, a tak jsme měli jízdenku a místenky z Curtici do Temešváru. V Budapešti jsme si sedli do vagónu, do kterého jsme měli místenky, ale až v Rumunsku. Jak má Čech vědět o tom, že část vlaku je v HU povinně místenková a část ne, když něco takového u nás není. Krátce po… Číst vice »

Gunduľ neubiješ

Uff… tak nejak čím dál zjišťuji, že bylo jenom dobře, když jsem Čabajkovou gubernii škrtnul z jakýchkoliv nápadů na cestování, než budou mít nějaký příčetný politický režim…

Petr

Ne, ze bych se chtel toho madarskyho sotobordelu nejak zastavat, ale vy jste proste sedeli v povinne mistenkovym vagone bez mistenky a chteli jste jet usek Lökösháza – Curtici na cerno… S tim byste meli problem ledaskde.