Po 18 letech příprav začnou příští týden práce na rozšíření silnice podél Bečvy na čtyřpruh

Vizualizace silnice I/57 Semetín - Bystřička. Foto: ŘSDVizualizace silnice I/57 Semetín - Bystřička. Foto: ŘSD

Silnici ustoupí fotbalové hřiště, ŘSD postaví nové.

Odebírat
Upozornit na
guest
27 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Rako

ŘSD pracuje opravdu rychle.. 4 km a miliardy lítají.. ostuda.

kix

na Moravě bude nejhustší síť dálnic a jedniček „dálničního“ typu, ale v čechách se na jedničkách postaví max kruháč..

hor411

A navazující úsek s tunelem bude až bude kolonizovaný Mars a budeme mít všichni vznášedla 😀

Black

Jel jsem tudy (Vsetín – ValMez) v sobotu 31.8. Stavba už evidentně začala, protože na několika místech probíhá skrývka ornice.

Koro

To bývá pro archeology

Zesp

Matoucí titulek – nebude to žádné rozšíření silnice, ale novostavba čtyřpruhové silnice v úplně nové stopě. Stávající silnice zůstane ve stávající podobě (jeden pruh každým směrem) jako doprovodná komunikace, určitě se rozšiřovat nebude…

Jakub

Čtyřpruhová, ne čtyřproudá, pořád se vám to zde plete 🙂

Beskyd

To bylo myšleno jinak. Ta komunikace bude překonávat Bečvu. A součástí stavby bude rozdělení koryta řeky na čtyři proudy pro bezpečný bezkolizní průprav ryb. Prostě takové pruhové rozdělení řeky.

Vladimír

Na teto ceste nejezdim uplne casto, ale nehod jsem tam videl bylo uz vazne hodne. Je na case jeste urychlit vystavbu obchvatu Valasskeho Meziříčí a protahnout stavbu do Bystricky.

Adam H

O vytíženosti mluví jen to, že teď částečně opravovali povrh za Jablůnkou a semafor byl klidně na 40 minut a více.

Jiří Kocurek

Podle sčítání je přes Jablůnku provoz o 1000 vozidel za den větší než z Bochova do Varů na I/6, kde se plánuje dálnice.

JirkaK

Pecka skvělá práce. Ta silnice tam chybí jako sůl. Doufám ale, že zbytek na WalMez a obchvat WalMezu nebude také trvat dalších 20 let přípravy..

Black

Ve Valašském Meziříčí jsem vyrůstal a vždycky jsme ho nazývali ValMez. Ten Váš WalMez bude asi někde v Anglii. 🙂

hor411

Nebo v Polsku

Beskyd

Jaká ‚skvělá práce‘? Po tom co posledních 12+ let tuhle stavbu slibovali ‚zahájit příští, max. přes příští rok‘?
To že se to tak táhlo je odstrašujícím příkladem.

ABCD

Kategorie: S 22,5/90. Proč ne 100 km/h nebo 110? Zdá se to být rovné, je to směrově oddělené. Alespoň mezi MÚK by to zdánlivé šlo.
Jsou tam horizonty? Kvůli hluku nebo něco jiného?
Kolik tam bude značení?

Dan

Jedná se o návrhovou rychlost, na kterou se dálnice projektuje. Dovolená rychlost bude určitě vyšší.

UGL

jenom aby, na tom navazujicim useku je 90

PetrN

tak na tom navazujícím úseku je 90, protože má sotva 2 km a na takový kousek fakt nemá smysl rychlost navyšovat. Jakmile se postaví tento nový, tak by celý souvislý úsek o délce 6,5km (včetně původního) měl být označen jako SMV s dovolenou rychlostí 110.

UGL

podle me to ma smysl vzdycky, legalizuhe se realny a navic i planovany stav. OA neni vlak, zrychlit z 90 na 110 je otazka jednotek vterin.

J.M.

130 sa tam dát jet úplně v pohodě

zdeněk

jen jestli to neuspěchali ….

Pavel

Přesně. Zapomněli na přechody pro medvědy.

Jiří Kocurek

Tím bych si nebyl až tak jistý, že zapomněli. Jestli pak ty mosty přes Bečvu neslouží i jako ekodukt?

Jan Sova

dostanou se časem k Valmezu a spadla klec….

Amper77

dostali se k tunelu u Bystřičky a spadla klec..

Wartas

Zpoždění ne 2, ale 40 roků!!!!!!!!!!