Plzeňský tarif veřejné dopravy IDPK expanduje do PID. Pokryje i Hořovicko

Nové RegioPantery pro Plzeňský kraj. Pramen: České dráhyNové RegioPantery pro Plzeňský kraj. Pramen: České dráhy

Integrace se týká autobusových i vlakových linek.

Odebírat
Upozornit na
guest
24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jeník H

No vida každá koruna dobrá. Do Hořovic mi bude stačit pak na rychlík z Berouna půlhodinová PID za 30 korun, když pojedu dál do Plzeňského, tak to bude jako doposud kombi PID a IDPK, jak jsem zvyklý.

218

Časem dospějeme k tomu,že všechny krajské tarify budou platit v celé republice a pak konečně zavládne tarifní klid a mír..

Koro

Kdy přestanou osobáky z Plzně nesmyslně končit ve špičkách v Hořovicích a dojedou až do Berouna?

Karel

Spíš za mě by bylo lepší kdyby jezdili všechny spoje v celé lince od Berouna do Klatov.

suri

není kapacita na jednokolejce do Klatov, ty vlaky by se tam nevešly nebo jen za cenu extrémně dlouhých pobytů při čekání na vykřižování. Rušit kvůli tomu hodinový takt R16 by bylo zhoršení

Aaabbb

Plzeňský kraj to takto chtěl od začátku, i počet vozidel na to je, hodila do toho vidle IDSK (respektive Středočeský kraj). Přitom by to mohlo již dnes plným rychlíkům ve špičkách příhodně odlehčit.

Pán jeskyně

Rychlíkům se naopak přitíží tím, že expresy nebudou zastavovat na Smíchově.

Někdo

Nevím protože tyto osobáky objednává především plzeňský kraj a končí v Hořovicích a vy ještě víc nesmyslně nekončili v Kařezu.

Martin

PK je chtěl objednat po hodině do Berouna, pak přišel Borecký.

Někdo

Že tyto osobáky objednává hlavně PK , a končí v Hořovicích a vy ještě víc nesmyslně nemuseli končit v Kařezu .(Do Berouna dojede ve špičkách jen každý druhý osobák ) Takže v hořovicích se nemusí přestupovat.

Petr

No spíš proč osobáky od Prahy, končí v Berouně, když se stejně bude provádět konverze. Navíc ten překryv bych čekal na trojmezí.

Hřebíček

Díky za to. Když jsem nedávno jel přímým busem ze Strašic do Hořovice, dostal jsem dvě jízdenky – jednu na úsek pod IDPK a jeden pro PID. Řidič se mi málem omlouval, že to jinak nejde. Takovou ostudu jsem v dnešní době nečekal (2x nástupní sazba + zóny/pásma, takže to určitě bylo dražší, než v časech před rozvojem IDS bych dostal jeden lístek podle km tarifu a bylo by).

Jiří Kocurek

To ale lístek z autobusu neplatil na MHD ve městě. Takových cestujících bylo mraky.

Hřebíček

Co tady točíte o MHD? Já nepotřeboval žádnou MHD – v Hořovicích jsem přestupoval na rychlík. Chtěl jsem jet jedním autobusovým spojem (bez přestupu) a přitom jsem překonal krajsou hranici. Proto jsem dostal dvě jízdenky, což asi není ideální stav.

Jiří Kocurek

A tím rychlíkem jste pokračoval na PID lístek, jest tak?
Dřív byste kupoval 2 lístky taky: Bus + vlak.

Nevím jestli jste jel až do Prahy s tím PID, ale v Praze byste postaru potřeboval ještě 3. lístek. A s vámi úplně všichni, kteří přijeli vlakem a pokračovali MHD.

IDS holt řeší vetšinu přestupů, nedokáže ale vyřešit všecky. Je o to, aby ubylo dvojích lístků globálně.

PS: Sám pamatuju nutnost kupovat 2 lístky, pokud člověk přestupoval bus-bus i uprostřed okresu. To je s IDS už na jeden lítek.

Hřebíček

Mohu poprosit o odpověď, za co mám tolik minusů? Za pravdivý popis reality?
P. S. Z Hořovic jsem pokračoval rychlíkem do Prahy a dále na Moravu (na jednu železniční jízdenku).

Jiří Kocurek

Jenže jiní lidé to mají jinak, tu realitu. Podávte to jako byste byl etalonem, kterému se má systém přizpůsobit, aniž byste se díval na ostatní.

Jan

Správně, antipragocentrismus vpřed!

libor

Tak ještě prosím pohltit jčk a zavést IDPK i tam. děkuji 🙂

Jiří Kocurek

Obdobně na Vysočině IDSJMK 😀

Lkprak

Taky jsem se ty přeryvy naučil využívat. Třeba při cestách na sever kombinace PIDu a DÚK vychází o dost levněji než tarif ČD. Jen ty ČD body nějak nepřibývají…

Jan

Překryvy jsou pryma…

milbi

Souhlasím, jen by se mohla ještě DÚK naučit celodenní jízdenku s platností 24 hodin a ne kalendářní den a bude to prima. Ale už teď PID+DÚK vede.

babilon

Když třeba vidím v IDOSu nebo eshopu ČD Kladno-Úštěk za 221 Kč, tak mi to přijde vyloženě jako drzost. Škoda, že běžný cestující nezná kouzlo krajských tarifů (PID+DÚK = 96) a po tomto šoku jde zase rovnou do auta.
Vím, že je to extrém daný klikatostí spojení, ale v jiných relacích to taky není nevychází moc dobře.