Plzeňský tarif veřejné dopravy IDPK expanduje do PID. Pokryje i Hořovicko
Nové RegioPantery pro Plzeňský kraj. Pramen: České dráhy
Integrace se týká autobusových i vlakových linek.
Integrace se týká autobusových i vlakových linek.
No vida každá koruna dobrá. Do Hořovic mi bude stačit pak na rychlík z Berouna půlhodinová PID za 30 korun, když pojedu dál do Plzeňského, tak to bude jako doposud kombi PID a IDPK, jak jsem zvyklý.
Časem dospějeme k tomu,že všechny krajské tarify budou platit v celé republice a pak konečně zavládne tarifní klid a mír..
Kdy přestanou osobáky z Plzně nesmyslně končit ve špičkách v Hořovicích a dojedou až do Berouna?
Spíš za mě by bylo lepší kdyby jezdili všechny spoje v celé lince od Berouna do Klatov.
není kapacita na jednokolejce do Klatov, ty vlaky by se tam nevešly nebo jen za cenu extrémně dlouhých pobytů při čekání na vykřižování. Rušit kvůli tomu hodinový takt R16 by bylo zhoršení
Plzeňský kraj to takto chtěl od začátku, i počet vozidel na to je, hodila do toho vidle IDSK (respektive Středočeský kraj). Přitom by to mohlo již dnes plným rychlíkům ve špičkách příhodně odlehčit.
Rychlíkům se naopak přitíží tím, že expresy nebudou zastavovat na Smíchově.
Nevím protože tyto osobáky objednává především plzeňský kraj a končí v Hořovicích a vy ještě víc nesmyslně nekončili v Kařezu.
PK je chtěl objednat po hodině do Berouna, pak přišel Borecký.
Že tyto osobáky objednává hlavně PK , a končí v Hořovicích a vy ještě víc nesmyslně nemuseli končit v Kařezu .(Do Berouna dojede ve špičkách jen každý druhý osobák ) Takže v hořovicích se nemusí přestupovat.
No spíš proč osobáky od Prahy, končí v Berouně, když se stejně bude provádět konverze. Navíc ten překryv bych čekal na trojmezí.
Díky za to. Když jsem nedávno jel přímým busem ze Strašic do Hořovice, dostal jsem dvě jízdenky – jednu na úsek pod IDPK a jeden pro PID. Řidič se mi málem omlouval, že to jinak nejde. Takovou ostudu jsem v dnešní době nečekal (2x nástupní sazba + zóny/pásma, takže to určitě bylo dražší, než v časech před rozvojem IDS bych dostal jeden lístek podle km tarifu a bylo by).
To ale lístek z autobusu neplatil na MHD ve městě. Takových cestujících bylo mraky.
Co tady točíte o MHD? Já nepotřeboval žádnou MHD – v Hořovicích jsem přestupoval na rychlík. Chtěl jsem jet jedním autobusovým spojem (bez přestupu) a přitom jsem překonal krajsou hranici. Proto jsem dostal dvě jízdenky, což asi není ideální stav.
A tím rychlíkem jste pokračoval na PID lístek, jest tak?
Dřív byste kupoval 2 lístky taky: Bus + vlak.
Nevím jestli jste jel až do Prahy s tím PID, ale v Praze byste postaru potřeboval ještě 3. lístek. A s vámi úplně všichni, kteří přijeli vlakem a pokračovali MHD.
IDS holt řeší vetšinu přestupů, nedokáže ale vyřešit všecky. Je o to, aby ubylo dvojích lístků globálně.
PS: Sám pamatuju nutnost kupovat 2 lístky, pokud člověk přestupoval bus-bus i uprostřed okresu. To je s IDS už na jeden lítek.
Mohu poprosit o odpověď, za co mám tolik minusů? Za pravdivý popis reality?
P. S. Z Hořovic jsem pokračoval rychlíkem do Prahy a dále na Moravu (na jednu železniční jízdenku).
Jenže jiní lidé to mají jinak, tu realitu. Podávte to jako byste byl etalonem, kterému se má systém přizpůsobit, aniž byste se díval na ostatní.
Správně, antipragocentrismus vpřed!
Tak ještě prosím pohltit jčk a zavést IDPK i tam. děkuji 🙂
Obdobně na Vysočině IDSJMK 😀
Taky jsem se ty přeryvy naučil využívat. Třeba při cestách na sever kombinace PIDu a DÚK vychází o dost levněji než tarif ČD. Jen ty ČD body nějak nepřibývají…
Překryvy jsou pryma…
Souhlasím, jen by se mohla ještě DÚK naučit celodenní jízdenku s platností 24 hodin a ne kalendářní den a bude to prima. Ale už teď PID+DÚK vede.
Když třeba vidím v IDOSu nebo eshopu ČD Kladno-Úštěk za 221 Kč, tak mi to přijde vyloženě jako drzost. Škoda, že běžný cestující nezná kouzlo krajských tarifů (PID+DÚK = 96) a po tomto šoku jde zase rovnou do auta.
Vím, že je to extrém daný klikatostí spojení, ale v jiných relacích to taky není nevychází moc dobře.