Plzeňský kraj začíná řešit nové vlaky pro další tratě. Odhalil, kam je chce nasadit, shání až 20 jednotek
Nová jednotka Alstom Coradia Continental BEMU. Foto: Alstom

Kraj poptávká akutrolejové jednotky i čistě elektrické.
Já si opět od toho nechám trochu odstup 😀 jakmile se do PK pořizovali RegioFoxy, byly plánované také na linku Nýřany – Heřmanova Huť… Modernizace tímto typem skončila a co se nestalo ? Stále se každý den vozím v krásné RegioNově 🙂 Nestěžuju si, dá se s tím jet těch pár minut ale opravdu jsem se na ty Foxy těšil.., bohužel nic.
Pokud nebude požadavek na DC napájení, mohl by uspět i někdo jiný než Škodovka.
plzeňský kraj by měl hlavně zatlačit na MD, aby zatlačili na SŽ a začali modernizovat Plzeň – Horažďovice. Nevím, proč se to celé tak vleče, a na SŽ nejsou schopni ani dotáhnout územko…
Čím může Plzeňský kraj tlačit na MD/SŽ?
když dokáže tlačit, aby vytvořili novou stanici na trati Kralovice-Mladotice, tak mlže tlačit na rychlost i tady.
Jenže tam to nebylo žádné tlačení ale dohoda, že kraj povolí zrušit trať do Mladotic a SŽ jim naoplatku postaví zastávku.
Politici dokážou obdivuhodně leštit kliky a pořádat anální alpinismus. Mnohdy jsou z jedné partaje…
Jenže tohle jsou projekty na víc než jedno volební období.
Myslím ze žijete trochu mimo realitu, vzhledem k finančním možnostem ČR, budeme rádi když se do Horažďovic začne stavět po roce 2030 a neodpiská se to úplně.
Finanční možnosti by byly, leč priority jsou jinde – dostat co nejvíce přeprav na silnice.
Článek je o nákupu nových vlaků.
Ale to je samozřejmě trik jak dostat vše na silnice…
Jinak Teda územko nevydává SŽ, ale plzeňský kraj, takže tam by měl zatlačit především aby zaměstnaval schopný lidi. Od toho bych začal.
Ma uz SZ podanou zadost?
jojo SŽ ta podala už někdy před rokem, ale vše se vleče, plán stavby 26-29 😀
Žádost byla podaná 1.12.2021
Zrovna tam to teď momentálně brzdí právě kraj