Plzeňský kraj postaví v Klatovech autobusový terminál, soutěží pět firem
Vizualizace přestupního terminálu Klatovy. Foto: knesl, kynčl architekti
Hotovo má být do devíti měsíců po zahájení stavby.
Hotovo má být do devíti měsíců po zahájení stavby.
Určitě se nezapomene na zpřístupnění a propojení na ulici Dr.Sedláka-Rodenstock – bazén- Tajanov.
Průchod pro pěší a cyklisty – Zkratka z města a pro lidi
z Podhůrčí.
Za ty milióny tam může být závora která to bezpečně uhlídá.
Necháme se překvapit jak bude vše bezbariérové a bez vysokých obrubníků!
Určitě krok správným směrem. Pomůže už odstranění plotu mezi přednádražní plochou a 1. nástupištěm, je zbytečné honit cestující dolů a zase nahoru, byť po dokončení modernizace stanice se dočkáme předpokládám výtahů či eskalátorů. Klatovská MHD, pokud se tedy má tak nazývat, by však měla mít i o víkendu interval aspoň 60 minut, tzn. zajišťovat návaznost ke každému spoji/od každého spoje R16. A v případě zpoždění pár minut počkat, jak tu již bylo uvedeno.
Držím jim palce. Snad nedopadnou jako v Berouně, kde sice mají terminál, ale přípoje ne.
Návaznosti jsou tam už dnes, ale kvůli kapacitě jen u omezeného množství linek.
Návaznosti tam sice papírově jsou, ale zejména kvůli chronické nepravidelnosti vlakové linky R16 je prakticky nepoužitelná ta hlavní návaznost, která je od vlaků od Plzně přijíždějících těsně před půl na klatovskou MHD odjíždějící těsně po půl. Reálně to funguje tak, že ve většině případů odjíždí od nádraží úplně prázdný bus MHD pár minut před příjezdem několik minut zpožděného vlaku linky R16, často dokonce na dohled. U krajských autobusů je to s čekáním něco lepší, ale tam je zas problém v nesystémovosti, že se jedná spíše o několik náhodných spojů jen některých linek, které zajíždějí až k vlakovému nádraží. S novým… Číst vice »