Jenom technická, „bývalý hlavní tah“ alias II/605 nebyla silnice Cheb-Stribro-Plzen, ale Rozvadov-Stribro-Plzen (a dal na Prahu, I/5), silnice do Chebu byla I/21. Vedla konkrétně (Vojtanov-)Cheb-Stribro-Nepomuk. Oboji zaniklo s vystavbou dalnice, tedy kratce po r. 97.
Jinak děkuji za článek, opravdu jsem překvapen, že se povedlo o půlrok dříve. Pozítří vyzkoušíme.
Jenom technická, „bývalý hlavní tah“ alias II/605 nebyla silnice Cheb-Stribro-Plzen, ale Rozvadov-Stribro-Plzen (a dal na Prahu, I/5), silnice do Chebu byla I/21. Vedla konkrétně (Vojtanov-)Cheb-Stribro-Nepomuk. Oboji zaniklo s vystavbou dalnice, tedy kratce po r. 97.
Jinak děkuji za článek, opravdu jsem překvapen, že se povedlo o půlrok dříve. Pozítří vyzkoušíme.