Plzeňská Škoda slaví 160 let – v Plzni chystá Den otevřených dveří

Den otevřených dveří v Plzeňské Škodě v roce 2014. Pramen: Škoda TransportationDen otevřených dveří v Plzeňské Škodě v roce 2014. Pramen: Škoda Transportation

Přijďte navštívit nejmodernější zázemí průmyslové gigantu – Škody Transportation. Den otevřených dveří ve Škodovce se uskuteční v sobotu 15. června

28 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ČD4ever

Byl jsem tam. Lokomotiva 109E opravdu nebyla vystavena. Akce pěkná. Děkuji organizátorům, i syn byl nadšený.
Článek zde bych už asi ze serveru sundal. Pokud jej mají placený i dnes, převedl bych sdělení do minulého času.

PetrD

Tak Emil nikde 🙁

PeMIČ

Ale byl,dva náhradní podvozky DB 102(jeden kompletní a druhý pouze rám po laku v lakovně)😉

tuKabel

Oslava průměrnosti

Grossák

„Dozvíte se, kde se vyrábí vysokorychlostní lokomotivy.“ To jsem zvědav, v Plzni to určitě není.

ythomas_ct

…no, vzato optikou tehdejších TSI (HS RST) typ 109E prostě vysokorychlostní vozidlo je. Navíc je to lokomotiva, takže zde to označení „vysokorychlostní lokomotiva“ své opodstatnění má. Nicméně asi mnohem důležitější otázka zní, zda se i do budoucna budou v plzeňské Škodovce vůbec nějaké lokomotivy vyrábět? Zatím to tak (bohužel) moc nevypadá… 🙁

Jiří

Hlavně typ 109E není něco, čím by se měla škodovka chlubit !

Matouš

Eso je třeba vysokorychlostní lokomotiva od Škodovky

Jiří Kocurek

Tož to su rád, že máme vysokorychlostní vlaky už od 80. let. Jenom nevím, proč cesta 107 kilometrů dlouhá zabere ve vysokorychlostním vlaku hodinu čtyřicet. Olomouc – Brno, abych byl konkrétní.

Anonym

Nejspíš pravděpodobně proto, že nelze použít rychlost 140 km/h po celé délce jízdy.

Kamui

Mám každý druhý víkend pracovní, a to je jak naschvál, že všechny takovéhle akce vycházejí zrovna na ty víkendy, kdy jsem v práci…

JAN

Přesně. Já to samé. Teď se válím doma a příští víkend mám so, ne odpolední. Tomu se říká zákon schválnosti😁.

A.R.

Tak z toho asi nic mít nebudu, ve stejný den je 150 let MHD v Brně. 🙁

železničář v důchodu

Pořádat několik „velkých“ akcí v jednom termínu je v ČR „dobrým zvykem“ už mnoho roků – navíc většinou všichni všechno pořádají v sobotu a pouze v sobotu (asi aby se pak mohli večer už jen občerstvovat), a to s pochybnými výmluvami, že „v neděli by stejně už nikdo nepřišel“. Bohuel nejsme na Slovensku, kde si zachovali „koordinační porady“ a dokáží se dohodnout včas předem …

Pepa z depa

Ono je to celkem jednoduché. Při větších akcích organizátoři často volí exponovaný termín z toho důvodu, aby nebyl přetlak. Tedy ne že by byla snaha minimalizovat počet návštěvníků, ale počítá se s tím, že se lidé budou snažit během jednoho dne objezdit víc akcí a nebudou se zdržovat na jednom místě. Třeba den otevřených dveří navštívilo přes 5000 lidí. Nedovedu si představit, co by si organizátoři počali, kdyby se tam snažili všichni vecpat najednou.

železničář v důchodu

To by bylo na delší debatu – ale hlavně to souvisí s tím, že (jak už jsem napsal) všichni všechno pořádají v sobotu a POUZE v sobotu: kdyby aspoň ty akce, u nichž lze jednoznačně předpokládat velkou návštěvnost, byly pořádány jako dvoudenní, návštěvnost by se rozložila a fungovalo by to – já třeba raději takové akce navštěvuji v neděli právě proto, že už tam je obvykle méně lidí a větší pohoda.

czhunter

Jenže když takovou akci pořádáte jalou soukromá firma (jako například tuto), tak vás dvoudenní akce stojí 2x tolik peněz (tj. pravděpodobně několik milionů navíc).
A to si zastraceně dobře rozmyslíte, jestli se to „vyplatí“, když zisk z ní je v podstatě malý, a při dvou dnech by rozhodně nebyl dvojnásobný.

železničář v důchodu

No, úplný dvojnásobek to určitě nebude, protože nejvíc si vždycky vyžádá příprava akce, a ta je pro jednodenní i dvoudenní program v podstatě stejná, a totéž platí i pro případný návoz a odvoz toho, co „cizího“ se akce účastní. Ale souhlasím, že vyšší náklady asi také hrají při rozhodování o délce trvání akce důležitou roli.

Pezos

Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi.

A.R.

Opravdu si můj komentář zaslouží mínusy? A bez vysvětlení? Vždyť nikomu nenadávám, tak o co jde?

Jackub

A proč vám mínusy vadí? Napsal jste, co považujete za správné a s tím, že to někdo vidí jinak, nic nenaděláte. A i kdyby vám ty svoje pohnutky vysvětlili, třeba byste nad nimi jen kroutil hlavou…

A.R.

Co se na mem sdeleni da videt jinak? Nerozumim tomu. Mozna bych kroutil hlavou, ale aspon bych vedel proc.

Pražák

Třeba proto, že to zda se zúčastníte či nikoliv nikoho nezajímá. Ale to je jen můj dojem, mínus jsem Vám nedal

A.R.

Copak jsem prvni a posledni, kdo pise, ze nekam pujde? Bylo to spis postesknuti nad tim, ze tyhle akce koliduji. Mohl jsem to napsat i hur, ale proc bych to delal?

Hrebicek

Přesně tak, jak píše Pražák. A minus jsem dal. Kdyby tu každý měl tlačit do diskuze, kdy má nějakou jinou akci nebo je v práci a nemůže někam přijet, tak nečteme nic jiného. Na příští sobotu se také rozhoduji, kam jet. Je toho více, i Plzeň je ve hře, ale nikomu v diskuzi to nepokládám za nutné sdělovat.

A.R.

Uvedl jsem důvod, proč jsem to sdělil.
Taky jsem dal mínus. Prostě se mi chtělo.

železničář v důchodu

Možná by ale bylo příště užitečnější spíše vypsat přehled co největšího počtu akcí, které jsou na příslušný termín chystány – to by asi čtenáře zajímalo víc než pouhý povzdech nad nemožností zúčastnit se, jakkoli zdůvodněný a vcelku pochopitelný …

A.R.

To není špatný nápad. 🙂 Kalendář dopravních akcí by mohla být další rubrika tohoto serveru. 🙂