Plzeň vybírá firmu na opravu vozovny. Na Slovanech prostaví půldruhé miliardy

Vizualizace vozovny na Slovanech po rekonstrukci. Foto PMDPVizualizace vozovny na Slovanech po rekonstrukci. Foto PMDP

Plzeňské městské dopravní podniky (PMDP) vypsaly jednu z největších zakázek mezi městskými dopravními společnostmi v zemi. V zakázce s odhadovanou

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloš

S pozemky v Plzni se celkem nešetří a také ani nikoho moc nepálí. Kdo si troufne mluvil proti? Škodu Plzeň se podařilo vytunelovat a rozprodat. Co zbylo je jen trapné torzo se zapomenutou historií. Tam je místa dost a nebo místo před průmyslovou zónou Borská pole. Možná i univerzální koleje pro smíšenou dopravu. Tramvaj a vlečka
Slovany a vozovna je v zastavěné oblasti kde ruší vzhledem i hlukem. Nebo krásné depo na místě zbouraného kulturního domu a rozpadlých lázní. Ale tam už jistě zájemci budou. Čekají až na vhodnou dobu. Jó Plzeň, tam se dějí věci…

ene bene

Takže jde o rekonstrukci (= opravu), jen s doplněním dobíječek, památníku a podobných nepodstatností, nebo jde o nějakou podstatnější dostavbu? Článek cosi naznačuje, že něco bude s „novou provozně administrativní budovou“, ale pak se věnuje trávníku na střeše, dešťové vodě atd. Kapacita hal se měnit nebude?

Haha
ene bene

Díky za odkaz a doporučuji mínusářům, aby se na něj taky mrkli, neboť se jedná o dost rozsáhlý projekt a v redakčním textu výše se o něm dozvědí kulový.

DonVinkrozzo

Gratuluji kolegům do Plzně. Doufám že to nedopadne jako v Praze ve vozovně Žižkov. Vozovna měla mít jen zrekonstruované koleje a ze 4. hal „stihli“ udělat jen 1. a to stylem že ze 4. kolejí se může využívat jen 3 a půl koleje (4 kolej nemá ještě ochranný nátěr). Navíc do vozovny potom začalo téct, ale firma dostala zaplaceno jako kdyby udělala polovinu vozovny a už se neukázala. Snad v Plzni budou mít „vozovňané“ více štěstí.

robert

Budou. Tohle je kompletní novostavba. Na tom stavbě se podílím. A podílel jsem se i na té žižkovské vozovně, což podle mě byla oprava nejnutnějšího. O žádnou zásadní rekonstrukci se nejednalo.

DonVinkrozzo

Tím bych se nechlubil. Doporučuji se tam nyní podívat, jak po roce to tam vypadá. Když tam byla pomalu hliněná podlaha tak se tam dalo lépe dělat než nyní. Neříkám že to je vaše vina, ale to jak už jen stavba probíhala byla tragikomedie.

robert

Co se týká trakce, tak ji dělám s maximálním úsilím. Ostatnímu nerozumím. Nejsem stavební inženýr. Ale nějaké reference mít musím.