Plzeň vybírá firmu na opravu vozovny. Na Slovanech prostaví půldruhé miliardy
Vizualizace vozovny na Slovanech po rekonstrukci. Foto PMDP
Plzeňské městské dopravní podniky (PMDP) vypsaly jednu z největších zakázek mezi městskými dopravními společnostmi v zemi. V zakázce s odhadovanou
S pozemky v Plzni se celkem nešetří a také ani nikoho moc nepálí. Kdo si troufne mluvil proti? Škodu Plzeň se podařilo vytunelovat a rozprodat. Co zbylo je jen trapné torzo se zapomenutou historií. Tam je místa dost a nebo místo před průmyslovou zónou Borská pole. Možná i univerzální koleje pro smíšenou dopravu. Tramvaj a vlečka
Slovany a vozovna je v zastavěné oblasti kde ruší vzhledem i hlukem. Nebo krásné depo na místě zbouraného kulturního domu a rozpadlých lázní. Ale tam už jistě zájemci budou. Čekají až na vhodnou dobu. Jó Plzeň, tam se dějí věci…
Takže jde o rekonstrukci (= opravu), jen s doplněním dobíječek, památníku a podobných nepodstatností, nebo jde o nějakou podstatnější dostavbu? Článek cosi naznačuje, že něco bude s „novou provozně administrativní budovou“, ale pak se věnuje trávníku na střeše, dešťové vodě atd. Kapacita hal se měnit nebude?
Tohle by vám mělo na otázky odpovědět. 🙂 https://www.pmdp.cz/WD_FileDownload.ashx?wd_systemtypeid=34&wd_pk=WzI1ODUsWzQ0XV0%3d
Díky za odkaz a doporučuji mínusářům, aby se na něj taky mrkli, neboť se jedná o dost rozsáhlý projekt a v redakčním textu výše se o něm dozvědí kulový.
Gratuluji kolegům do Plzně. Doufám že to nedopadne jako v Praze ve vozovně Žižkov. Vozovna měla mít jen zrekonstruované koleje a ze 4. hal „stihli“ udělat jen 1. a to stylem že ze 4. kolejí se může využívat jen 3 a půl koleje (4 kolej nemá ještě ochranný nátěr). Navíc do vozovny potom začalo téct, ale firma dostala zaplaceno jako kdyby udělala polovinu vozovny a už se neukázala. Snad v Plzni budou mít „vozovňané“ více štěstí.
Budou. Tohle je kompletní novostavba. Na tom stavbě se podílím. A podílel jsem se i na té žižkovské vozovně, což podle mě byla oprava nejnutnějšího. O žádnou zásadní rekonstrukci se nejednalo.
Tím bych se nechlubil. Doporučuji se tam nyní podívat, jak po roce to tam vypadá. Když tam byla pomalu hliněná podlaha tak se tam dalo lépe dělat než nyní. Neříkám že to je vaše vina, ale to jak už jen stavba probíhala byla tragikomedie.
Co se týká trakce, tak ji dělám s maximálním úsilím. Ostatnímu nerozumím. Nejsem stavební inženýr. Ale nějaké reference mít musím.