Plzeň provizorně upravila tramvajové zastávky na Klatovské, auta přišla o jízdní pruh
Úprava tramvajové zastávky v Plzni. Foto: M. Pecuch / Plzen.eu
Město na Klatovské třídě pro větší bezpečnost chystá trvalejší úpravy.
Město na Klatovské třídě pro větší bezpečnost chystá trvalejší úpravy.
Nové a bezpečné. Plzeň má talent…
Je dobře, že to pomůže dopravě. Jistě bude rychlejší. 😂
Nejlépe bude zakázat vjezd vozidlům do centra a postupně celý střed vylidnit.
Na náměstí vytrhat dlažbu, zasadit stromy, časem udělat pole.
V okolí zabrat zemědělskou půdu a postavit nákupní a zábavná centra.
Lesy v okolí výhodně vykácet a prodat.
Auta jsou zlo!!!
Nechceme v ČR žádnou automobilku!!!
Obnovíme firmu Eska a Favorit na kola a zahltíme trhy. ///
Takhle si to asi ti co rozhodují představují 😢?
Opravdu Vás ta šikmá plocha tak baví?
Určitě lepší, než aby přišla o pruh parkovací.
Auta jsou v městě trpěné zlo.
Auta k městu patří. Ať se vám to líbí, nebo ne.
Jak si to představujete bez těch aut ve městě? Veškerá distribuce bude probíhat na kole?
Distribuce zboží má samozřejmě i v ideálním světě probíhat dodávkami, jen lidi nemají jezdit plechovkou, ale mít přívětivé prostředí pro pěší cestu, využití bicyklu a hromadné dopravy (která má být dostatečně dobrá, rychlá a levná, aby byla schoná konkurovat plechovkám)
Jo určitě…
správně. ideální dopravní infrastruktura, ze které bychom si měli vzít příkklad je například v Asii… https://dailyasianage.com/library/2017/01/09/1483997327_6.jpg
Jak dočasně tam myslíte vydrží ta značka, kterou v Plzni neumí ani zabodnout do tý hromady štěrku? 😀
A když bude ve štěrku, budete držkovat, že není pořádně ve stojánku.
No konečně, po tragické nehodě u Práce se rozjely opravy a úpravy pár zastávek a pak se to úplně zastavilo.
Co se tam stalo?
Už je to hodně let.
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-ridic-v-plzni-vletel-na-tramvajovou-refyz-312651 – vzpomínka dole v článku pod nadpisem „Dostal osm let“
A za 2 byl venku. Země česká, domov můj…
Je dobře, že v Plzni dochází k tomuto zlepšení veřejného prostoru. V 21. století by široké bezpečné ostrůvky měly být samozřejmost.
S druhou částí souhlasím, ovšem nazývat tohle zlepšením veřejného prostoru, no nevím. Zlepšení bezpečnosti to je, ale je to ještě podstatně hnusnější provedení, než provizorní pražská rozšíření.
Máte pravdu, že z estetického hlediska to není nic moc. Ale svoji funkci to splní a to je důležité. A při rekonstrukci celé ulice dojde k realizaci plnohodnotného řešení.
Hlavně se levně ukáže, jak dobrá nebo ne je ta úprava provozu, v živém testování.
Na předchozí světelné křižovatce je také jeden pruh. Opravdu nepředpokládám, v Plachého ulici takový provoz, aby ten jeden pruh nestačil i zde…