Plzeň připravuje rekonstrukci nám. Milady Horákové na Slovanech, až za 1 miliardu
Náměstí Milady Horákové v Plzni. Pramen: https://webkamery.plzen.eu/

Plzeň připravuje revitalizaci i Jiráskova a Husova náměstí.
Plzeň připravuje revitalizaci i Jiráskova a Husova náměstí.
návrh obsahuje úpravy silnice I/20 přes to, že ŘSD již projektuje přeložku a přes to, že to vyvolává více asfaltu a další problémy bez vyjasnění koncepce obsluhy kasáren a NC Olympia MHD je těžké tvořit něco, co se pak přebuduje (zvlášť, když na to stejně nejsou peníze) kapacita zastávky pro veškerou MHD při realizaci kasáren bez tramvaje bude nedostatečná koncepce křižovatek popírá městskou dopravní politiku která preferuje okruh před radiálami z hlediska realizace si lze těžko představit, že se napřed nepostaví přeložka I/20, která má odvést transitní dopravu a mže pomoci při omezeních na NMH. Ale….proč se tedy NMH projektuje… Číst vice »
Co se v Plzni upravovalo v posledních desetiletích, bylo vždy ve výsledku mnohem horší, proto raději nedělejte nic a počkejte, až přijdou do vedení města jiní lidé.
Jednoznačně tramvaj, nad čím přemýšlí? Plzeň no..
To jsem velmi zvědavý a držím palce. Toto místo by si zasloužilo mít kvalitní architektonicko-urbanistickou soutěž.
Ta v současnosti probíhá
Dál jedině tramvaj a novou zástavbu na brownfieldu koncipovat co nejhustěji s veškerými službami, ať vznikne lidnaté ale 15 minutové a dobře přes MHD dostupné město. Ale na to už je asi pozdě… 700 bytů by se vešlo do 3 velkých domů, snad tam investor vystaví několik tisíc dalších..
Tramvaj ano, ale nejlépe přes zastávku Vozovna Slovany a Skladovou ulicí. Díky tomu se konečně plnohodnotně využije zastávka před vozovnou a lépe by se obsloužila oblast kolem Skladové, Šeříkové a Francouzské ulice.
Bohužel na tom není jednoznačná shoda a hrozí i duplicitní spojení po Nepomucké s odbočením tramvaje někde kolem zastávky U Kasáren.
Když tramvaj, tak Nepomuckou. A samozřejme nejlépe k NC Olympia. Dnes má ta zástavba v docházkové vzdálenosti k Nepomucké 6000 obyvatel, v budoucnu až 19.000…Neni zde totiž jen developersky. záměr na Kasárna….Přitom 2/3 cestujících pokračují na náměstí M Horákové dál do města. Bohužel, tramvaj má na městě silné nepřátele. P.S. Sídliště Skvrňany má 12.000 obyvatel, Vinice dnes 7, později také 12.000.
Šlo by to nepřátelství vůči tramvaji v Plzni více rozepsat? Z investic, které do tramvají v Plzni dlouhodobě jdou, to tak úpně nevypadá… Děkuji.
700 bytů má být jenom městských, celkově jich bude mnohem víc.
Tramvaj by byla logická jako páteř až k Olympii a tam mít P+R parkoviště (katastr Plzně sahá až k Losiné), ale město řeklo ne, tak tramvaj asi skončí u kasáren a P+R nebude…. Škoda… Třeba na Skvrňanech se protažení tramvaje dál připravovalo , tady nic…
A je nějaké vyjádření města, proč řeklo ne?