Pakliže nějaké údaje ve výběrku chybí, je účastník běžně vyzván k doplnění v daném termínu. Jinak SOR ve spotřebě boduje převážně díky úsporám na materiálech, tedy nižší hmotnosti. A proto také menší bezpečnosti. Ale třeba to byl záměr…
Jan
2 měsíců
Tenhle mor je už všude, to je normálně na emigraci.
Petr Hanák
2 měsíců
Super! Pokud vám to ujede před nosem, tak si alespoň přečtete konečnou😁
Jarda
2 měsíců
Pro SOR nejde pouze o druhý úspěch v Plzni.. pokud vím, tak SOR byl úspěšný v Plzni už před více než 15 lety.
Karl vB.
2 měsíců
Jak tak poslední dobou pozoruji nákupy nových vozidel dopravními podniky, tak by se dalo říct, že Česko i Slovensko bude busy SOR docela intenzivně promořeno.
Je to dáno pouze jejich nejnižší cenou, nebo si už výrobce upravil chování ke svým zákazníkům a už nejsou problémy se lhůtami dodávek náhradních dílů?
Právě že v posledních letech SORu docela klesal tržní podíl, což je projevovalo i na hospodářském výsledku.
Tak je fajn vidět, že v Libchavách šli trochu do sebe a teď několik soutěží vyhráli – i když tam samozřejmě hraje hlavní roli cena.
Naopak je jich o 15 více než by mělo být. V městech, kde jsou již trolejbusy slušně rozšířeny by měli jít cestou parciálů, často by stačilo zadrátovat jen kousky. Kupovat je malé vozy, ale ideálně jen nějaké miidi na doplňkovou poptávku.
Pakliže nějaké údaje ve výběrku chybí, je účastník běžně vyzván k doplnění v daném termínu. Jinak SOR ve spotřebě boduje převážně díky úsporám na materiálech, tedy nižší hmotnosti. A proto také menší bezpečnosti. Ale třeba to byl záměr…
Tenhle mor je už všude, to je normálně na emigraci.
Super! Pokud vám to ujede před nosem, tak si alespoň přečtete konečnou😁
Pro SOR nejde pouze o druhý úspěch v Plzni.. pokud vím, tak SOR byl úspěšný v Plzni už před více než 15 lety.
Jak tak poslední dobou pozoruji nákupy nových vozidel dopravními podniky, tak by se dalo říct, že Česko i Slovensko bude busy SOR docela intenzivně promořeno.
Je to dáno pouze jejich nejnižší cenou, nebo si už výrobce upravil chování ke svým zákazníkům a už nejsou problémy se lhůtami dodávek náhradních dílů?
Uvidíme jak Ostrava, Olomouc a Chomutov. Kde to Solarisy vládne
Právě že v posledních letech SORu docela klesal tržní podíl, což je projevovalo i na hospodářském výsledku.
Tak je fajn vidět, že v Libchavách šli trochu do sebe a teď několik soutěží vyhráli – i když tam samozřejmě hraje hlavní roli cena.
Možná, že část toho bude schovaná v kastlích pro trolejbusy, kde bývá uveden jiný finální výrobce.
Jen „až 15“, není to málo?
Plzeň není veliká…
To není Praha, kde se jich odebralo cca 1000 😉
Kolik by jste jich nechtěl?
Naopak je jich o 15 více než by mělo být. V městech, kde jsou již trolejbusy slušně rozšířeny by měli jít cestou parciálů, často by stačilo zadrátovat jen kousky. Kupovat je malé vozy, ale ideálně jen nějaké miidi na doplňkovou poptávku.
Ono jde také o řidiče milý zlatý…. a ti nejsou, takže velkokapacitní bus je řešení..
Jako ze pro rizeni velkokapacitniho trolejbusu je treba vic ridicu? 🙂