Plzeň potvrdila nákup kloubových autobusů SOR. Cílová stanice bude poprvé i na zadním čele

Autobus SOR NS 18 v Plzni. Foto: PMDPAutobus SOR NS 18 v Plzni. Foto: PMDP

V soutěži byl ještě Solaris.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Radim Fedorovič

Pakliže nějaké údaje ve výběrku chybí, je účastník běžně vyzván k doplnění v daném termínu. Jinak SOR ve spotřebě boduje převážně díky úsporám na materiálech, tedy nižší hmotnosti. A proto také menší bezpečnosti. Ale třeba to byl záměr…

Jan

Tenhle mor je už všude, to je normálně na emigraci.

Petr Hanák

Super! Pokud vám to ujede před nosem, tak si alespoň přečtete konečnou😁

Jarda

Pro SOR nejde pouze o druhý úspěch v Plzni.. pokud vím, tak SOR byl úspěšný v Plzni už před více než 15 lety.

Karl vB.

Jak tak poslední dobou pozoruji nákupy nových vozidel dopravními podniky, tak by se dalo říct, že Česko i Slovensko bude busy SOR docela intenzivně promořeno.
Je to dáno pouze jejich nejnižší cenou, nebo si už výrobce upravil chování ke svým zákazníkům a už nejsou problémy se lhůtami dodávek náhradních dílů?

Pavel Vavříček

Uvidíme jak Ostrava, Olomouc a Chomutov. Kde to Solarisy vládne

Juraj

Právě že v posledních letech SORu docela klesal tržní podíl, což je projevovalo i na hospodářském výsledku.
Tak je fajn vidět, že v Libchavách šli trochu do sebe a teď několik soutěží vyhráli – i když tam samozřejmě hraje hlavní roli cena.

Karl vB.

Možná, že část toho bude schovaná v kastlích pro trolejbusy, kde bývá uveden jiný finální výrobce.

Jan Tichavský

Jen „až 15“, není to málo?

David

Plzeň není veliká…

Milan

To není Praha, kde se jich odebralo cca 1000 😉

Ares

Kolik by jste jich nechtěl?

platamond

Naopak je jich o 15 více než by mělo být. V městech, kde jsou již trolejbusy slušně rozšířeny by měli jít cestou parciálů, často by stačilo zadrátovat jen kousky. Kupovat je malé vozy, ale ideálně jen nějaké miidi na doplňkovou poptávku.

Surcuf

Ono jde také o řidiče milý zlatý…. a ti nejsou, takže velkokapacitní bus je řešení..

Tom Matto

Jako ze pro rizeni velkokapacitniho trolejbusu je treba vic ridicu? 🙂