Za mě škoda že: 1. při stavbě dálnice včetně úpravy přilehlé křižovatky na Časy a části silnice směr Holice, neudělali o pár set metrů víc včetně odbočky do pole, kam bude přeložka směřovat, aby se nemuselo na silnici první třídy o rok později dělat zase další omezení, 2. že se neřešil společně s tím obchvat Sezemic a místo toho teď soudruzi udělali v Sezemicích světelnou křižovatku, která má asi vyřešit budoucí nápor dopravy, která je ve špičce už tak šílená. 3. škoda, že obchvat Sezemic přímo nenavazuje na budoucí spojku Trnová-Dubina (nevím jak lépe to teď nazvat). Silnici Trnová-obchvat Sezemic… Číst vice »
JiP
3 let
To brzo……
ene bene
3 let
Desítky let se tímhle východočeským světem projíždí ze západu na východ blbě a nic moc se s tím nedělá. A teď bude jedna silnice nad Hradcem, dálnice pod Hradcem, přeložka severně Pardubic a ještě se chystá jižně od Pardubic, o okolí Chrudimě nemluvě – co dobrého si mám myslet o dopravní koncepci tohoto státu?
O koncepci asi nic zvlášť dobrého, ale vše, co jste vypsal, mělo stát už desítky let. Nezapomeňte, že v tomhle koutě republiky se za posledních 20 let s velkou slávou dostavěl čtyřpruh HK-PCE a napojil se na D11, vznikl obchvat České Skalice a Dobrušky, první část obchvatu Opočna a Solnice a pár křižovatek se změnilo na kruháky. To je vše. Přitom provoz tu vzrostl ještě mnohonásobně více než jinde kvůli Kvasinám… Železnice tu stojí taky za pendrek a o cyklostezkách se nemusíme bavit vůbec. Zbývají turistické trasy, ty máme naopak brilantní🙂
Zajímavé, že jsem dostal tolik mínusů, přitom jediné dva komentáře co se tu objevily, nejsou v žádném rozporu s tím mým. Takže – jsou-li zásadní výhrady, tak je račte někdo vyjádřit, nebo si budu myslet, že jen neumíte číst.
Marek
3 let
15.12.se otevírá dalnice D35 a ono se tam začne na jaře stavět….??? Tak všechny auta co ted končí v Opatovicích, bude končit u Časů a pojede směr Holice, tak vjednou na staveniště a min do konce roku 2022 ( než se otevře úsek do Ostrova) budou řidiči opět „trpět “ …opravu tohle uz je k pláči:(
PS: Trochu mi to připomíná severní obchvat Jaroměře….
Snad jsou na ŘSD ještě trochu při smyslech a stavební práce budou, až do otevření navazujícího úseku D35, probíhat pouze mimo těleso stávající I/36 tak, aby zde nedošlo k žádnému omezení! Pokud to tak není, tak se prostě musí zahájení této stavby posunout až za tento termín.
Václav
3 let
Dost dobře nechápu tuto silnici.Ano,jsou tam dvě ostré zatáčky před Ředicema,ale tam v té první od Časů se mohlo pokračovat dál na Holice a né zbytečně stavět souběžně víc jak kilometr silnice.A taky by mě zajímal směr okolo Sezemic.
Za křovím vpravo v zatáčce je přechod pro chodce. Chodci nevidí na silncii, řidiči nevidí na chodce. Být to místní obslužná, tak to nevadí, ale na I. třídě?
Čelem vzad: Šofér musí najet až na bílou čáru, tedy na okraj vozovky, aby se vyhnul s protijedoucím. Cyklistu předjet nemožno jinak než Maluchem či Fordem Ka (apod), vše ostatní je moc široké.
Silnice I. třídy úzká tak, že autobusák nemůže legálně předjet cyklistu, se má stát dálničním přivaděčem. Za co??
Těch důvodů bude jistě víc… Ale dokážu si představit už jen to, že obec (resp. místní část) chtěla v blízkosti svého středu více prostoru pro svůj rozvoj.
Přesně, navíc to bude nejvíce potřeba teď, když tam bude D35 končit. Až se otevře navazující úsek Časy – Ostrov, tak bude potřeba této přeložky diskutabilní..
Kéž by se dalo dvě stavby zkoordinovat tak, aby začátek i konec vyšel na ten samý rok. A to cca 10 let dopředu. A zároveň se jedna kvůli druhé nezpozdila.
I tak by vadilo, že je rozkopané obojí.
Za mě škoda že: 1. při stavbě dálnice včetně úpravy přilehlé křižovatky na Časy a části silnice směr Holice, neudělali o pár set metrů víc včetně odbočky do pole, kam bude přeložka směřovat, aby se nemuselo na silnici první třídy o rok později dělat zase další omezení, 2. že se neřešil společně s tím obchvat Sezemic a místo toho teď soudruzi udělali v Sezemicích světelnou křižovatku, která má asi vyřešit budoucí nápor dopravy, která je ve špičce už tak šílená. 3. škoda, že obchvat Sezemic přímo nenavazuje na budoucí spojku Trnová-Dubina (nevím jak lépe to teď nazvat). Silnici Trnová-obchvat Sezemic… Číst vice »
To brzo……
Desítky let se tímhle východočeským světem projíždí ze západu na východ blbě a nic moc se s tím nedělá. A teď bude jedna silnice nad Hradcem, dálnice pod Hradcem, přeložka severně Pardubic a ještě se chystá jižně od Pardubic, o okolí Chrudimě nemluvě – co dobrého si mám myslet o dopravní koncepci tohoto státu?
Zeptejte se v Litomyšli, proč se stavba D35 zdržela.
O koncepci asi nic zvlášť dobrého, ale vše, co jste vypsal, mělo stát už desítky let. Nezapomeňte, že v tomhle koutě republiky se za posledních 20 let s velkou slávou dostavěl čtyřpruh HK-PCE a napojil se na D11, vznikl obchvat České Skalice a Dobrušky, první část obchvatu Opočna a Solnice a pár křižovatek se změnilo na kruháky. To je vše. Přitom provoz tu vzrostl ještě mnohonásobně více než jinde kvůli Kvasinám… Železnice tu stojí taky za pendrek a o cyklostezkách se nemusíme bavit vůbec. Zbývají turistické trasy, ty máme naopak brilantní🙂
Zajímavé, že jsem dostal tolik mínusů, přitom jediné dva komentáře co se tu objevily, nejsou v žádném rozporu s tím mým. Takže – jsou-li zásadní výhrady, tak je račte někdo vyjádřit, nebo si budu myslet, že jen neumíte číst.
15.12.se otevírá dalnice D35 a ono se tam začne na jaře stavět….??? Tak všechny auta co ted končí v Opatovicích, bude končit u Časů a pojede směr Holice, tak vjednou na staveniště a min do konce roku 2022 ( než se otevře úsek do Ostrova) budou řidiči opět „trpět “ …opravu tohle uz je k pláči:(
PS: Trochu mi to připomíná severní obchvat Jaroměře….
Ano, bude líp. A makáme!
Ale až to nestane, bude se nadávat už na nového ministra dopravy.
Snad jsou na ŘSD ještě trochu při smyslech a stavební práce budou, až do otevření navazujícího úseku D35, probíhat pouze mimo těleso stávající I/36 tak, aby zde nedošlo k žádnému omezení! Pokud to tak není, tak se prostě musí zahájení této stavby posunout až za tento termín.
Dost dobře nechápu tuto silnici.Ano,jsou tam dvě ostré zatáčky před Ředicema,ale tam v té první od Časů se mohlo pokračovat dál na Holice a né zbytečně stavět souběžně víc jak kilometr silnice.A taky by mě zajímal směr okolo Sezemic.
Ta silnice absolutně nesplňuje šířku pro I.třídu , vznikla tak , ze se přečíslovala lokální silnice na 36, úpravy žádné
asi to tam moc neznáte,
Za křovím vpravo v zatáčce je přechod pro chodce. Chodci nevidí na silncii, řidiči nevidí na chodce. Být to místní obslužná, tak to nevadí, ale na I. třídě?
Čelem vzad: Šofér musí najet až na bílou čáru, tedy na okraj vozovky, aby se vyhnul s protijedoucím. Cyklistu předjet nemožno jinak než Maluchem či Fordem Ka (apod), vše ostatní je moc široké.
Silnice I. třídy úzká tak, že autobusák nemůže legálně předjet cyklistu, se má stát dálničním přivaděčem. Za co??
Těch důvodů bude jistě víc… Ale dokážu si představit už jen to, že obec (resp. místní část) chtěla v blízkosti svého středu více prostoru pro svůj rozvoj.
No a jak na druhé straně? Obchvat Sezemic…
Ten se má bohužel začít stavět až 2023. 🙁
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/270/infoletak_s36-sezemice-obchvat.pdf
A není to zbytečně brzo, když tu dálnici za 14 dní otevírají…?
Já když vidím včeličku, létat z květu na květ a zachovávat tak kontinuitu života, jsem k smrti dojat.
Přesně, navíc to bude nejvíce potřeba teď, když tam bude D35 končit. Až se otevře navazující úsek Časy – Ostrov, tak bude potřeba této přeložky diskutabilní..
Bude potřeba i potom, pořád to bude první třída.
Kéž by se dalo dvě stavby zkoordinovat tak, aby začátek i konec vyšel na ten samý rok. A to cca 10 let dopředu. A zároveň se jedna kvůli druhé nezpozdila.
I tak by vadilo, že je rozkopané obojí.
Ámen!