Pro auta od Vizovic nastane velke stoupani od kruhového objezdu misto stavajici cesty po rovince, skoda, ze se neplanuje i spojka z Dolni Lhoty k Petruvce. Naopak pro auta od Slavicina se zatraktivni cesta do Zlina po obchvatu a dale pres Biskupice.
My to dali kdysi jako děti s Mámou ze Zlína trolejbusem do Otrokovic, pak přímým rychlíkem do Luhačovic a pak pěšky zpátky do Zlína
Co si tak pamatuji, byl to moc zajímavý výlet.
Dom
2 let
Ja nevím, přijde mi to, jako skoro místnímu, brutální. Že pětitisícová obec v lesích mimo hlavní tranzitní trasy potřebuje tohle. Asi je něco špatně.
Až bude obec vybírat mýto , prvni odpadnou objížděči čehokoli kdykoli. Tranzit začne řešit alternativni varianty a za deset let se množství cest autem z důvodu vysokych nakladů zredukuje na množství nezbytné. To prevažení součástí , polotovarů z fabriky do fabriky po veřejných silnicích je mnohdy absurdní. Viz kolin nbk mb lb. To je nepretrzity proud nakladaku zasobujici v rezimu just in time. Fabriky bez skladu maji podil na situaci na silnici h.
Souhlas. Navíc, když už je potřeba převážet větší objemy, bylo by prozíravější zlepšit parametry železnice, která je pro tyto přepravy mnohem lépe uzpůsobena.
Byl jste tam někdy? On je tam ten provoz festovní, zvlášť uvážíme-li, že je to lázeňské město. Je to, jako kdyby ve Varech jezdily kamiony po kolonádě. Ovšem obávám se, že tam to nemá žádné dobré řešení. Cesta skrz město vede logicky podle vody, kdežto obchvat bude stoupat nad město přes Okrouhlou, Ovčírnu, Solné, objede Obětovou horu, a pak sešup zase zpátky dolů k vodě. Taková pěkná hřebenovka s převýšením nějakých 200 m. Řidiči (zvláště kamioňáci) budou řičet nadšením.
Byl jsem tam mnohokrát. Lázeňský areál je mimo hlavní cestu, problémem je hlavně hluk, ani tak ne počet vozidel. Samozřejmě že by ten obchvat byl přínosný, ale ty náklady jsou enormní a kontextu jiných potřebných staveb a celkové ekonomické situace to prostě nemůže být priorita.
Souhlasím tak napůl. Lázeňské domy jsou i za touto silnicí a tu pak hosté musejí překonávat. Tohle je špatně už hodně dlouho. Mluvilo se o tom už za minulého režimu, ale znáte to – řeči se vedou, voda teče, čas utíká… Navíc je ten hluk slyšet i v domech s okny k silnici. To opravdu k léčebnému pobytu nepatří.
Bylo mi to vysvětleno tak, že se tudy nákladní auta ze severu Moravy a Polska vyhýbají placeným úsekům a pokračují směr St.Hrozenkov, SK a HU. Kvůli tomu se má dělat také další obchvat Brodu před Újezdcem směrem na E50.
Další věc je, že z Brumova či Slavičína je na Zlín dost mizerné spojení a takto se to trochu vylepší.
Pro auta od Vizovic nastane velke stoupani od kruhového objezdu misto stavajici cesty po rovince, skoda, ze se neplanuje i spojka z Dolni Lhoty k Petruvce. Naopak pro auta od Slavicina se zatraktivni cesta do Zlina po obchvatu a dale pres Biskupice.
souhlas to napojení v stávající trase na Petruvku je stupidni …
Stejně jako další zatraktivňování silniční dopravy pro výraznější přepravní proudy.
Tak tam ta železniční je dost omezená. Do Zlína ze Slavičína ani z Luhačovic nikdo vlakem nepojede.
Já jsem to před lety z hecu s jednou slečnou dal. 3 vlaky tam, 3 zpátky. Doporučuji vyzkoušet, je to způsob jak zabít den 😃
My to dali kdysi jako děti s Mámou ze Zlína trolejbusem do Otrokovic, pak přímým rychlíkem do Luhačovic a pak pěšky zpátky do Zlína
Co si tak pamatuji, byl to moc zajímavý výlet.
Ja nevím, přijde mi to, jako skoro místnímu, brutální. Že pětitisícová obec v lesích mimo hlavní tranzitní trasy potřebuje tohle. Asi je něco špatně.
Souhlas. Je to lázeňská lobby. V republice by se našlo asi 1000 potřebnějších obchvatů, než je tento.
Na druhou stranu, ta uváděná intenzita provozu je dost vysoká. Nedivím se, že to chtějí nějak řešit.
Až bude obec vybírat mýto , prvni odpadnou objížděči čehokoli kdykoli. Tranzit začne řešit alternativni varianty a za deset let se množství cest autem z důvodu vysokych nakladů zredukuje na množství nezbytné. To prevažení součástí , polotovarů z fabriky do fabriky po veřejných silnicích je mnohdy absurdní. Viz kolin nbk mb lb. To je nepretrzity proud nakladaku zasobujici v rezimu just in time. Fabriky bez skladu maji podil na situaci na silnici h.
Souhlas. Navíc, když už je potřeba převážet větší objemy, bylo by prozíravější zlepšit parametry železnice, která je pro tyto přepravy mnohem lépe uzpůsobena.
Byl jste tam někdy? On je tam ten provoz festovní, zvlášť uvážíme-li, že je to lázeňské město. Je to, jako kdyby ve Varech jezdily kamiony po kolonádě. Ovšem obávám se, že tam to nemá žádné dobré řešení. Cesta skrz město vede logicky podle vody, kdežto obchvat bude stoupat nad město přes Okrouhlou, Ovčírnu, Solné, objede Obětovou horu, a pak sešup zase zpátky dolů k vodě. Taková pěkná hřebenovka s převýšením nějakých 200 m. Řidiči (zvláště kamioňáci) budou řičet nadšením.
Byl jsem tam mnohokrát. Lázeňský areál je mimo hlavní cestu, problémem je hlavně hluk, ani tak ne počet vozidel. Samozřejmě že by ten obchvat byl přínosný, ale ty náklady jsou enormní a kontextu jiných potřebných staveb a celkové ekonomické situace to prostě nemůže být priorita.
Souhlasím tak napůl. Lázeňské domy jsou i za touto silnicí a tu pak hosté musejí překonávat. Tohle je špatně už hodně dlouho. Mluvilo se o tom už za minulého režimu, ale znáte to – řeči se vedou, voda teče, čas utíká… Navíc je ten hluk slyšet i v domech s okny k silnici. To opravdu k léčebnému pobytu nepatří.
Tak se akorát za miliardy korun přesune problém jinam, místo aby byl řešen. Geniální.
Problém se přesune do lesa a mimo obydlený prostor.
tak potřebují někam utratit prachy.
Bylo mi to vysvětleno tak, že se tudy nákladní auta ze severu Moravy a Polska vyhýbají placeným úsekům a pokračují směr St.Hrozenkov, SK a HU. Kvůli tomu se má dělat také další obchvat Brodu před Újezdcem směrem na E50.
Další věc je, že z Brumova či Slavičína je na Zlín dost mizerné spojení a takto se to trochu vylepší.