Plán výluk na příští rok platí, ÚOHS zamítl rozklad Českých drah

Jednotka Interpanter Českých drah v Rohatci. Foto: Oliver Jakub Zimmerman / Mapy.comJednotka Interpanter Českých drah v Rohatci. Foto: Oliver Jakub Zimmerman / Mapy.com

Spor se týkal i o omezení provozu elektrických lokomotiv na koridoru u Hodonína.

Odebírat
Upozornit na
guest
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
xyz

Připomenu, že v přinejmenším části t-330 se v závislé trakci nedalo jezdit už cca 5,5 měsíce v roce 2021 (po tornádu mezi Břeclaví a Hodonínem) a pak v části roku 2022 (práce na přepnutí voltáže v úseku Nedakonice – Říkovice).

Takže po 4 – 5 letech opět.

Thomas Horky

Co se zas bude v Nedakonicích dělat? Přece to tam nedávno modernizoval i za obrovské prachy

kpetr

Bývaly k dispozici mobilní TNS, asi už došly.

Péťa

Z Hodonína do Rohatce se nebude dát jezdit v závislé trakci, protože se bude dělat napájecí stanice v Nedakonicích?