Plán výluk na příští rok platí, ÚOHS zamítl rozklad Českých drah
Jednotka Interpanter Českých drah v Rohatci. Foto: Oliver Jakub Zimmerman / Mapy.com

Spor se týkal i o omezení provozu elektrických lokomotiv na koridoru u Hodonína.
Připomenu, že v přinejmenším části t-330 se v závislé trakci nedalo jezdit už cca 5,5 měsíce v roce 2021 (po tornádu mezi Břeclaví a Hodonínem) a pak v části roku 2022 (práce na přepnutí voltáže v úseku Nedakonice – Říkovice).
Takže po 4 – 5 letech opět.
Co se zas bude v Nedakonicích dělat? Přece to tam nedávno modernizoval i za obrovské prachy
Bývaly k dispozici mobilní TNS, asi už došly.
Z Hodonína do Rohatce se nebude dát jezdit v závislé trakci, protože se bude dělat napájecí stanice v Nedakonicích?