Piloti Ural Airlines obdrželi za přistání s plným airbusem lidí v kukuřici titul Hrdinové Ruska

Airbus A321 společnosti Ural Airlines po přistání v kukuřičném poli. Foto: TwitterAirbus A321 společnosti Ural Airlines po přistání v kukuřičném poli. Foto: Twitter

Je to podobný příběh, jako když v roce 2009 přistál nouzově Airbus A320 US Airways pod vedením pilota Chesleyeho Sullenbergera

20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří Kocurek

„Zvýšený výskyt racků u letiště může být způsoben velkým množstvím skládek v jeho blízkosti včetně jedné nelegální.“

Tady není co dodat. Inu Rusko.

Destičkové vázání

Ale je co dodat, neboť je to dobrá sonda do duše autora i těch, co tuto poznámku na konec, vezmou okamžitě jako bernou minci…

Jiří Kocurek

Aneb poznámka o tom, že tam mají takový nepořádek, až jim to způsobuje problémy. Máme v ČR velké množství skládek okolo letišt? Nemáme. Dokonce na Ruzyni zaměstnávají sokolníky, jejihž úkolem je odhánět ptactvo z prostoru letiště. Takže tolik pro srovnání.

železničář v důchodu

A jak daleko je, vy experte na všechno, skládka u Turska od ruzyňského letiště ??? Problém je možná v tom, že se v Rusku (zatím) nesnažili až tak řešit bezpečnost letů letadel proti možným jejích narušením ptáky (jako u nás), ale i my máme je s ptáky okolo letišť problémy: nechtěl bych se dožít nějaké podobné události při startu letadla z Ruzyně, ať už nad Horoměřice / Suchdol, nebo nad Jeneč … Tím nechci nijak zpochybňovat skutečnost, že v bývalém „CCCP“ evidentně panuje mnohem větší „volnost“ a s ní spojený BORDEL, než v civilizované Evropě – jen si troufnu tvrdit,… Číst vice »

Y.K.

No to Tursko je o hodně dál, nějakých 8 km od RWY. Přistávající letadla tam mají nějakých 750 m, stratující jsou ještě mnohem výše a ještě je to tak 3 km mimo osu dráhy. To nebudouu běžné výšky pro skládkové slídily, u těch to bude tak řekněme do 200 m.

Destičkové vázání

Sokolníky zaměstnává v podstatě každé větší letiště, včetně těch ruských. A vzhledem k tomu, že letadla z Žukovského nepadají denně z oblohy kvůli nasátí ptáků do motorů, tak lze celou spekulaci o příčině výskytu racků, kvůli skládkám označit za přitroublou, stejně jako lidi, kteří okamžitě a bez jakékoliv znalosti tamní situace, na takové spekulace skáčou… 🙂

Mirek

A u nas nejsou nelegalni skladky???

Přemek

Myslíte, že u nás neexistují černé stavby a skládky, které mají „pouze“ neviditelné ekologické negativní koefekty? Dvojí metr je známkou prodejnosti duše.

Václav

Piloti jsou machři a Putin se na jejich popularitě teď jenom přiživuje.

Zdeněk

Můžeš zde objasnit, jak se na jejich popularitě přiživuje? A buď, prosím, konkrétní.

Kubrt

Ukáže se s nima v televizi, ale to by – jak Putina nemám rád – udělal asi každý prezident, v jakékoliv zemi světa.

Přemek

Přižívníci jsou neschopní, považujete Putina za neschopného? Respekt vrcholných světoých státníků k němu navzdory nesouhlasy s ním je jasnou zprávou.

Petr

Ne , to rozhodně ne. Ale za všehoschopného to ano .

HonzaX

Myslíš, že Trumpeta by se nepřiživil?

left-libertarianball

Frajeři 🙂

Y.K.

Hlavně klikaři (při té smůle). Jestli pracovali frajersky ukáží až záznamy z CVR a FDR. 🙂

Jarek

A321 „Kukuruznik“ :)))

Mirek

Mozna se vam to zda vtipne, ale vite, cemu se v rusku rika kukuruznik?? Rozhodne ne dopravnim letadlum a uz urcite ne A321….

Petr

Kukuruznik je Antonov AN-2 ve vsech verzich, dvouplosnik vyrabeny do r. 2001-2 pro 12 osob.