Stadlery mám sice rád, ale přímým srovnáním s 39T je na první pohled vidět, že jsou… Levné. Strohý interiér tvořený rovnými plochami s nezakrytými šrouby, vysoké podesty nad podvozky, úzký přechod mezi články, houpavá jízda…
Nic z toho sice není tak fatální abych na ty tramvaje nadával, ale konkurenční 39T je prostě už od pohledu ve všem lepší
Oproti 15t s odporným designem jsou parádní. Škoda že v Praze taky nevyhrály hezké a moderní tramvaje a jezdí u nás Kotasovy obludy
Jak to, že ta „plně nízkopodlažní“ tramvaj má schody v interiéru? 😀
V članku je zminěno průlomová zákazka, protože maximalka není 60km/h, ale 80km/h. Nebýva maximalka omezena softwarově?
U vozidel s elektronickým řízením ano. Na staré T3 se zrychlovačem jsem se v minulosti zúčastnit zkoušky v rychlosti 93 km/h.
Bezkonkurencne nejlepsi tramvaj na ceskych kolejich. Ostrave se sem jednou povedlo dostat evropskou kvalitu. Skoda ze je to pouze vyjimka…
Stadlery mám sice rád, ale přímým srovnáním s 39T je na první pohled vidět, že jsou… Levné. Strohý interiér tvořený rovnými plochami s nezakrytými šrouby, vysoké podesty nad podvozky, úzký přechod mezi články, houpavá jízda…
Nic z toho sice není tak fatální abych na ty tramvaje nadával, ale konkurenční 39T je prostě už od pohledu ve všem lepší
Další markantní rozdíl je hlučnost, která hraje ve prospěch škody.
asi si je pujdu vyzkouset. zajima me, jestli se nizkopodlazni tramvaj da vymyslet i jinak, nez dementni 15T.
Tak hned při jednom vyzkoušejte 39T, které jezdí zároveň se Stadlery.
Jo, například se sedačkama na vrcholovce. Bych se neodvážil tvrdit, že je to 100% NP.
Z tohoto pohledu žádné 100% nízkopodlažní vozidlo neexistuje. Vždy některé sedačky jsou na schodu.
I u 15T? Jsem si nevšiml. Tam je akorát chyba, že jsou v jedné výšce, ačkoli podlaha je různě.
Co třeba 15T ?
To není pravda. Nízkopodlažní tramvaje bez sedaček na podestách samozřejmě existují.
„Vždy některé sedačky jsou na schodu.“
To není pravda. Siemens ULF (ultra low floor) ve Vídni to nemá. Ale zase tento model je v nákupu a v údržbě nároční díky složité konstrukce.
To by bylo potřeba ty podvozky (a koleje) zapustit pod úroveň terénu :))
15t jsou strašné i díky velkým harmonikám a nemožnosti si někde stoupnout aby do vás někdo neštěkal
No bohužel, další část dodával někdo jiný.
A tak si Stran a Vláda v Humpolci otevřela hlíníkárnu. Nařízením bylo stanoveno, že elektrické rozovdy ve vozidlech budou hliníkové a tedy české…