PESA dokončuje první jednotku ze své největší zakázky. Do Rumunska jich dodá postupně 82
Výroba jednotek PESA pro Rumunsko. Foto: ARF

První jednotka přejede do Rumunska na konci května.
První jednotka přejede do Rumunska na konci května.
Dvě odlišné přední masky jakoby zkombinované do jedné, dva různé typy světel které jdou proti sobě. Hybrid Elf se bohužel nepovedl, přitom PESA umí i hezké vlaky. 82 kusů na desítky let.
Dálková třívozová jednotka pro Rumunsko má po dvou dveřích v každé části, zatímco příměstská třívozová jednotka pro RJ jen v té prostřední. Neprohodili si tam někde zadávací dokumentaci?
Ty dálkové jednotky pro Rumunsko budou mít v čelních vozech jen jeden pár dveří.
A funkce automatického vypnutí v případě opravy v „místní Žosce“ je také v ceně?
To byl ale Newag, ne?
Jednak to byl Newag, druhak Pesa zajistí údržbu na 15 let, takže snad OK.
Někdy si říkám, jak to výrobci stíhají, když musí mít tolik objednávek. Ona ta nejen česká obměna vozového parku taky není malá, spousta krajů má požadavky na nová vozidla, dotace na nákup v rámci EU…
Zrovna Pesa moc nestíhá (nevím, jestli se to týká i dodávek do Rumunska).
To sa zatiaľ nevie, ale asi nebude stíhať ani tam. Dlho im ten projekt stál.
Aktuálně snad nestiha nikdo. Dokonce Stadler zvětšuje výrobní prostory.