Pelhřimov se zbaví tranzitu, ŘSD vypsalo tendr na západní obchvat
Silnice I/34, obchvat Ondřejova, ilustrační foto. Pramen: MDČR

Součástí akce bude i přeložení silnice I/19 mimo osadu Starý Pelhřimov.
Součástí akce bude i přeložení silnice I/19 mimo osadu Starý Pelhřimov.
Bohužel, je vidět, jak to kdysi bylo blbě naplánované, mělo to vést dál od města. Obchvat takto úplně odřízne Starý Pelhřimov a znehodnotí sídliště, takže tisíce lidí budou mít dopravu blíž než u tahu městem, kde podél silnice moc lidí nebydlí. Stačilo to vést až za Starým Pelhřimovem..
Tak ještě udělat nadjezd v Nezvěsticích. 😀 https://mapy.cz/turisticka?pid=74417302&newest=1&yaw=2.281&fov=1.257&pitch=0.123&x=13.5150405&y=49.6401375&z=18&ovl=8
Kdyz uz, tak by se delal obchvat. A ani ten nebude, protoze diky nepruchodnosti pres CHKO Brdy se preferuje ve spojeni Plzen – Jihlava budouci D20 misto D19. Vyhodu ma, ze zaroven obslouzi i smer na ČB. Jen doufejme, že u Písku se odkloní někam smerem na Tabor a nebude ten nesmyslny zavlek az k J. Hradci.
CHKO je vlevo od současné I/19 a I/18. Spíš bude zajímavé vedení krajského dálničního okruhu s kterým vyleze ŘSD příští týden. Zřejmě bez 8-15 km dálničního tunelu neobejde. Už dnes chtějí lidé okolo II/118 a II/114 aby jezdil tranzit po jedničce, která se ale musí postavit, když se I/30 degradovala na II/118. No bude to zajímavé jak se bude tvořit nová infrastruktura skrz „Vnitřní Sudety“.
CHKO Brdy je z obou stran I/19, na severu je navic vojensky prostor.
CHKO Brdy
Česko
https://mapy.com/s/dupogucule
Ohledne dalnicniho okruhu, podle tech drobku co zverejnili, tak ten velky ma byt z Plzne prave po trase I/20 az k Pisku a pak k J. Hradci. A co jsem zachytil na netu, tak pry jen jako 3-pruh, tak se nechame prekvapit
Hm, vlevo… nešlo by raději používat označení jako „jižně“ apod.??
Severně
Nadjezd netřeba, stačí nové vedení silnice. A vlastně neplánuje se nějaká změna s akcí dvojkolejka Plzeň – Nepomuk?
Zatím jsem neviděl žádnou vizualizaci.Snad příští měsíc v rámci dálničních okruhů od ŘSD.
Podle 3 roky stareho videa by se mel podjezd rozsirit, nevim jak hodne zvednou vysku.
Cas 2:10.
https://youtu.be/uYFWzH2RInk?si=2ZGweZZl3PmjQI_y
To chce celé přeložit až k D4
Tak samozřejmě důležitější je propojit D5 a D4 v náhradě za I/30 v úseku Zdice-Milín (dnešní II/118 a I/66) ale tam bude odpor lidí. Koncem roku se pokusila samospráva prolomit zákaz přes bývalý vojenský újezd, ale to také neprošlo.
Super! Aspoň se řidiči tranzitující po silnici I/34 konečně vyhnou dlouholeté místní atrakci – v případě deště pověstnému brodu pod železničním viaduktem .
https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/silnice-pelhrimov-viadukt-most-vtip-rsd-cidla-semafory-voda-zaplavy-vysocina.A210728_619178_jihlava-zpravy_mv
Na tom třípruhu půjde o dvoupruhovou S11.5 s přidatnými pruhy nebo třípruhovou S11.5? Je tam celkem podstatný rozdíl v šířce jednotlivých pruhů
Určitě ta první varianta, podobně jako je to u dalších přeložek směrem na jih. Ta druhá varianta myslím nejde jako novostavba ale slouží jen pro přemalování VDZ.
Že by závan zdravého rozumu a žádná OK? Zajímavý počin.
Ja tam kruhac vidim. Sice je to velkoryse nazvany MUK, ale MUK je to jen na I/34, I/19 ma napred kruhac… vedle planovanyho kruhace u Cekanic je tohle druhy misto, kde se predem redukuje sance na nejaky zkapacitneni I/19. Skoda.
Ano, je to tak. A vzhledem k tomu, že výrazně více dopravy jede od Humpolce na Tábor, tak je to řešení MÚK nešťastné. Přímý směr měl být na I/19.
Ještě bude jezdit tranzit na II/602 okolo nemocnice. Většinou dřevo do Kronospanu Jihlava. Není zde mýto a silnice z Pelhřimova do Jihlavy je v parametrech první třídy s obchvaty a je rychlá.
Myslíte ten 1 obchvat?
Tři. Strměchy, Vyskytná a Dušejov
Dušejov?
Dřív to byla silnice první třídy za komanče. Modernizovala se už tehdy.
Určitě by to chtělo ještě doplnit obchvat II/602 na severu. Souhlas.
To se plánovalo jako obchvat Olešné s tím, že by II/602 vyústila na I/34 severně od města. Bohužel se to zatím nijak nepřipravuje, pokud vím…
Tak to snad řeší kraj, ne?