Pasažérská čísla aerolinek Smartwings překonala úroveň před covidem
Boeing 737 MAX 8 letecké společnosti Smartwings s registrací OK-SWI. Zdroj: Smartwings
Největší meziroční nárůst v počtu přepravených cestujících zaznamenaly Smartwings v České republice.
To vůbec nic nemění na tom, že SW pro mě představují to nejhorší, co lze na trhu letecké dopravy potkat a raději pojedu na dovolenou/za prací na kole, pěšky,poplavu, vlakem, stopem, než s touto skupinou
A čo sa vám osobně so Smartwings stalo.
Jedině dobře pro ČR a LPR, když naše společnost roste, než aby se nám tu roztahovali více a více na charterech letecké společnosti z Turecka, Egypta a Ukrajiny či Rumunska. (Což se bohužel stane)
Jen škoda pro cestující, že se naše společnost neroztahuje na pravidelné linky z PRG s adekvátní cenovkou a místo toho veškerou svoji volnou kapacitu prodá na druhé straně zeměkoule.
Tomu rozhodnutí naprosto rozumím, jen pak ten sentiment za českým podnikem není zdaleka takový, když ho jako ne-klient cestovních kanceláří ani nemám jak využít.
Ted jste prokázal, že o odvětví toho moc nevíte a nemyslím to ve zlém. Dobře by bylo, když by u nás bylo silné ČSA se silnou i dálkovou flotilou
s předraženým Smartwings nikdy
přesně tak, předražené a hrozné
A jak to vypadá s prodejem Smartwings, stále se nějak řeší? 🙂
V ČR je koukám hodně odvážných lidí…
A Eurowings jsou co?
Nízkonákladovka a mají věrnostní program 🙈
Protože jsou součástí Lufthansy ..
No, dobře. Eurowings jsou ale součástí Lufthansa Group, kde jsou především konvenční dopravci. Jinak by součástí Miles & More nebyli. Podobně Transavia je součástí Flying Blue jenom protože je součástí AFKL. Samostatní lowcost dopravci věrnostní programy nemívají nebo alespoň ne stejného typu jako konvenční dopravci (viz EasyJet atd.).
tak eurowings nemají vlastní věrnostní program, jenom jako součást LHG participuje v M&M jako partner (jako člen M&M můžete získavat pointy a míle , a utrácet).
Slušný výsledek na to, že podle zdejších diskusí by člověk mohl nabýt dojmu, že se Smartwings nikdo nelétá😉
80 % lidi při cestě na dovolenou je jedno jestli letí Boeingem či Airbusem i jakou společností. Podstatné jsou služby na palubě a bezproblémový let.
A přiznejme si, že ne každá aerolinka má volné kapacity a řeší v létě cesty na dovolenou z Čech, Slovenska, Maďarska ci Polska a v zimě ACMI pronajem do USA. To některé společnosti budou radši létat celoročně některé linky za kladnou nulu, aby vytížily celoroční využití letadla.
létá.. koupák, který musí dojít do cestovky, která mu musí pomoc s výběrem hotelu, nadiktuje mu čas odletu, kolikrát i místo odletu, poté si sedne někam, kde kolena pomalu cítí na zadku toho před sebou atd atd
Tak ještě zavést přestupní letenky, věrnostní program, dobré jméno např České aerolinie and přidat se do Star Alliance.
– smartwings prestupni letenky nabizi
– co by delali v *A ? jako predstava hezka, ale .. co by z toho mela *A, a co by z toho meli SW?
SW je porad lowcost. a tech zrovna moc v aliancich neuvidite. natoz s vernostnim programem.
Jo jasně, proto nedávno zrušili ČSA. Teď prosím tu o Červené Karkulce… 😀
A věrnostní program je jakože k čemu?
Ke spoustě užitečných věcí .)
Ano, ve světě letenek na JFK za 40 000 Kč, nebo Brusel za dvacku určitě prostor na věrnostní program existoval.
Tam, kde je cena jednoho letu bez tax třeba 30-100 EUR, nebo u charteru, asi nevygenerujete smysluplnou hodnotu, kterou byste mohl vracet…
Je jistě pravda, že smysluplnost věrnostních programů pro běžného cestujícího za poslední desetiletí klesla. To ovšem neznamená, že by ti, co létají skutečně často nebyli schopni vygenerovat aerolinkám takový zisk, že jim jistá zajímavá privilegia mohou přidělit.
Na StarAlliance musíte mít nějaký servis na palubě a nějakou kvalitu… ale jako vtip je to opravdu velmi dobré