Paroubek: Každému bych doporučil, aby zkusil dělat stevarda

Jan Paroubek ml. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářJan Paroubek ml. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Řídil vlaky Leo Expressu, RegioJetu, GW Trainu i Arrivy. Kromě traktoru má řidičák na všechno, profesionálně jezdil s autobusem, dodělává

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Uwe Lokfírer

Takže když mají kluci z Moravy nástup v Praze, tak tam jedou zadarmo spoustu hodin a pak zase i zpět. Někomu to vyhovuje, protože má třeba pravidelný rozvrh směn výměnou za to. Ale je to dobře, že si dnes strojvedoucí můžou vybrat, každému vyhovuje něco jiného. Někdo bude jezdit z A do B celý rok, co šichta to krásných 6-8 hodin a musí jít 20 x do práce, aby udělal normu, někomu tohle nevyhovuje. Pak jsou zase druzí, kteří raději „letmo“ se všemi výhodami a nevýhodami. Dnes je taková poptávka po strojvedoucích, že si každý může vybrat, kde bude jezdit… Číst vice »

Michal

A má pravdu – pokud se potatí, dotáhne to poměrně daleko a zkušenost přímo z provozu se mu určitě hodí. A respekt, že do toho šel, úplně nezbytně asi nemusel.

meky

A jéje, koukám že se pan, jehož povoláním je syn otce z MD, pustil do rozvratu dalšího soukromníka. Nezbývá jen doufat, že Arriva jeho zákrok přežije a on půjde o dům dál. Bohužel už moc osobních dopravců, kde by to mohl rozvrtat, moc není.

Ivan

Mno hezky odhadnuto souhlas.

Viktor Nárožný

Zpravidla platí , že i vysokoškolák by si měl někdy v životě zkusit se živit fyzickou prací. Mě hrozně pomohlo , když jsem jako student pracoval jako výhybkář. Člověk se tak dostane do situace , že se na nějakou situaci může podívat a hodnotit ji i očima těch obyčejných lidí. Což člověk , který po VŠ nastoupí někam do kanclu nedokáže…
No myslím , že tohoto pana Paroubka hned tak nějaký stevard neošálí..

Michal

Přesně tak, toto byla první myšlenka, která mě napadla…

Petr

Víc takových lidí. Jinak pěkný rozhovor.

Neuvedeno

„Co tedy máte na starost?

To je hrozně složité říci. Celý den pořád něco řešíte, nezastavíte se, ale večer si pak nemůžete vzpomenout, co jste vlastně dělal. Stručně řečeno se řeší provoz vlaků, jejich oběhy. Věnujeme se strojvedoucím, kontrolním činnostem, školení, komandování čet. Máme i nákladní provoz, takže komunikujeme například s dispečery z jiných států, řešíme přebírání a předávání vlaků na hranicích, a tak dále.“

Jak říct, že vlastně pořádně nevíte co děláte a že tomu nerozumíte.

PavelS

„Jan Paroubek mladší je synem svého otce.“ Uffff, docela se mi ulevilo, jeste aby tak byl jeho dcerou nebo bratrem :-):-):-)