Parodie na železnici. Počtvrté během pěti dnů nejezdily vlaky přes Lysou kvůli strženému trakčnímu vedení

Stanice Lysá nad Labem. Foto: mapy.czStanice Lysá nad Labem. Foto: mapy.cz

Provoz je tentokrát přerušen ve směru do Čelákovic a Ústí.

Odebírat
Upozornit na
guest
49 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
none

Jak řekl klasik: zkuste to bez drátů 😁

Jiří Bílý

A ten pátý den to nejelo proč?

thebearspook

Zkuste to bez drátů, milý Marconi.

Jiří Bílý

Kéž by! Vodík!

M.Z.

Ale notak. Vodík nemůže nikdo soudný myslet vážně…

Martin P

Stejně tak nechápu, kdo ví, prosím odpovězte. Provedla se modernizace Lysá n. L. – Čelákovice a nebylo dosazeno ETCS. To je jako postavit dům bez jističů. Jako ať se nikdo nezlobí, ale dost se divím, že nikdo zatím nepodal trestní oznámení pro obecné ohrožení. Technické prostředky (ETCS) byly známy a tudíž nebylo využito všech možností k bezpečnosti. Ano, jedeme podle legislativy, vmax100 km/h, ale toto rozhodně není přechodně na pár měsíců. Bezpečnost na prvním místě… Pokud do toho někdo půjde, posílám prvních 1000 Kč na advokáta.

JackBrno

Jelikož žádný předpis, natož zákon, nic takového jako povinnost nenařizuje, vyhodil bys peníze zbytečně. Trestní odpovědnost se dá vymáhat jen tam, kde někdo porušil nějaký konkrétní paragraf zákona. A to na tohle ani ten nejlepší advokát nenaroubuje. Ne že bych to chtěl omlouvat, ale bohužel takhle obecnè ohrožení nefunguje.

Z 074

Není nad to ETCS dávkovat po mezistaničních úsecích…

Neodrážet Nespouštět

Princip je jednoduchý: má tři, volitelně 4 kroky. Krok 1. Postavíme / rekonstruujeme relativně krátký úsek tak, aby to nepřilákalo zahraničí projektanty ani stavební a technologické firmy. V rámci rekonstrukce se udělá zabezpečení od jediného správného dodavatele. (Je to tak malá zakázka, že to zahraniční nezajímá a kdyby jo tak se použijí argumenty jako napojení na sousední úseky). Když už je tímto způsobem v rámci třeba 5 staveb zflikovaný delší úsek trati, tak se přejde na fázi dvě: Udělá se akce na DOZ (dálkové řízení) což znamená napojení na CDP nebo RDP a opuštění ve fázi 1 vybudovaných dopravních kanceláří… Číst vice »

Air Traveller

Na podani TO nepotrebujes advokata. Proste zajdi na nejblizsi policejni oddeleni a podas TO. Treba hned. Nemusis na nic cekat, ani sbirat zadne penize.

V dalsim rizeni pak advokata nepotrebujes, protoze nejsi ucastnikem, nikomu nic nedokazujey ani neprokazujes.

Nicmene – bylo by to zbytecne. K zadnemu TC (natoz verejnemu ohrozeni) nedoslo, takze policie by to odlozila a ty bys jen promrhal par korun z nasich dani.

Jan

To by se za císaře pána nestalo…

Jiří Kocurek

… ani struna v elektrické kytaře by nepraskla!

Svojšín

Takže dnes.
Dotaz z předchozího článku mám zodpovězen 🙂

Vavrroch

U toho předchozího článku jsem na Váš dotaz chtěl reagovat, že po pátečním drobném nedopatření (ke kterému v ústavu dochází maximálně n-krát za deset let) bude další kolo v neděli odpoledne v duchu nejlepších provozních tradic, ale nechtěl jsem být příliš pesimistický. No a bác ho! Vzpomínám, jak kdysi takhle téměř pravidelně v pátek po poledni padala trolej v Běchovicích – tehdy tam ještě nebyla trolej na bránách, ale na převěsech, takže dopad takového incidentu byl vždy značný. Opakovaně to končívalo konstatováním „prasklý izolátor“. Co se může pokazit, to se taky pokazí… Teď samozřejmě o přesné příčině ještě zprávy nemáme.… Číst vice »

Luboš

A tihle vrtáci spolu s vládou tady blouzní o VRT…vlhké snění kontra realit!

Jarda

Celá naše CK železnice je parodie …

David

Dát z těch 40+ mld z SZ rozpočtu něco na dobové CK uniformy by se mi líbilo, určitě by to přilákalo víc lidí než nový hodiny a nebo znova opravena 810…

Jiří Kocurek
Svojšín

Možná už by chtělo tento seriál nějak pojmenovat.
Třeba: Jak hodný pán Dráteník neposlušnou trolej nakonec k rozumu přivedl.
Počet dílů zatím neznáme.

Náhodný Kolemjdoucí

Tak možná některá z dalších vlád to trápení konečně ukončí a místo sypání peněz do černé díry železniční dopravy se bude soustředit na silnice.

Jirka Trumpeta

Navrhuji nasadit páru.

Zrzek

Není kde doplnit voda, vodárny zrušeny a vodní jeřáby sešrotovány.

Jiří Kocurek

Možná by stačila jedna pohotovostní 742, která to bude ve stanici šoupat.

Paashi

„Navrhuju sníst psy.“
„I když je nemáme?“
„I když je nemáme!“

Tonik

„Vy všichni jak jste tady tomu rozumíte“?

Petr Šída

Já tedy ne….

Jiří Kocurek

Želenice nepotřebuje nepřítele říká se…

Jiří Bílý

Stejně jako zemědělci? (Jaro, léto, vítr, déšť…)

David

Snad se jim během týdne podaří vydat narychlo nový předpis/oběžník!

Martin P

Neznám podrobnosti tohoto případu, ale my prostě neumíme provádět kvalitní a komplexní údržbu. A to platí u dopravní cesty i vozidel. Je výluka Nymburk – Poříčany. Makají na tom fest – mění se koleje, pražce, dělají se peróny, čistí se štěrk, mění se přejezdy. Ale třeba výhybky a přestavníky se vrací původní. Trolej, nevím zdali se bude kontrolovat. Jakoby se některé věci pořád dělaly napůl. Třeba se ale pletu…

Libor

Tak zrovna na přestavníku toho mechanicky moc odejít nemůže, pokud se tedy bavíme o elektromotorickém přestavníku. A kontaktová sada se dá vyměnit i na místě, nehledě k faktu, že odejde málokdy.

zwi

To si nechávají na příště. Musí mít důvod k další výluce. Znovu připomenu úsek Brno – Nezamyslice – Prostějov – Olomouc. Minimálně 6x do roka 14 dní výluka. Bez toho by tu jisté firmy pomřely hlady.

Jackub

To samé na trati 070. Každý rok v součtu měsíce výluk. A přínos žádný nevidím…

Z 074

“A přínos žádný nevidím…”
Když dáte auto do servisu na garančku, taky po servisu žádný přínos není vidět… Tak tam to auto zkuste nedat…

Os5600

Když člověk vyjede vlakem ze stanice Lyon Part Dieu a pokračuje přes Collonges – Fontaines dál na sever podle řeky Saôna. Tak právě od zastávky Collonges – Fontaines až do zastávky/stanice Saint-Germain-au-Mont-d’Or vede krásná čtyřkolejka. Všechny zastávky na trati mají dva jednostranné perony a jeden ostrovní. Je to velmi inspirativní právě pro trať Lysá nad Labem – Libice nad Cidlinou. Namísto trojkolejného paskvilu, plnohodnotná čtyřkolejná trať s dostatečnou kapacitou pro vlaky osobní i nákladní. Dokonce až na pár úzkých míst by 4 koleje nikde nebyly problém.

karel_treti

BiSka by měla prověřit jestli u Lysé neoperuje Miškin a Čepiga. Tohle už není náhoda.

Zrzek

Tohle náhoda není, to je práce agentů z MD a SŽ.

Náhodný Kolemjdoucí

Je to hodně zvláštní i na podmínky české železnice, ale pokud už někdo, tak spíš bych to hádal na nějakého bývalého zaměstnance nebo něco podobného.

Jiří Kocurek

Bohužel je to tak, mazač otevřel Pandořinu skříňku. 🙁

Jiří Kocurek

přesněji: „Bohužel už je to tak, že mazač otevřel …“

K příčině téhle poruchy má můj povzdech má jen volnou vazbu.

Tomáš M

To není parodie, ale životní styl…..

Jarda

Ale Svoboda ve vedení SŽ dál zůstává. Za tu tragédii, co předvádí SŽ by měl letět na minutu.

Jiří Melich

Nevím, co s tím má společného generální ředitel…. Odstoupil snad Bartoš po neúspěchu digitalizace???

Jarda

Tak nefungující firma jde vždy za ředitelem.

Zdendik

Tohle je dost nepovedený příměr. Platí něco jako obecná odpovědnost. Prachy za funkci já_já_já, ale odpovědnost ne to oni. A s tou digitalizací, Bartoš měl aspoň odvahu do toho jít. Většina jiných by už dopředu hledala důvody, proč to nejde, jak je v těchto končinách nedobrým zvykem. Na druhou stranu, měl se aspoň nějakého IT technika zeptat, jestli není blbost tvrdit, že úplně nový a provozem neodzkoušený systém dne 1.8.v 8:00 zapneme, ono to bude fungovat a všichni budou jásat. Nehledě na to, že obsluhu budou tvořit lidé, co to uvidí poprvé a někteří se i PC bojí.

Jan Kužílek

Zapli ho 1.7, ale jinak souhlasím.

troglj

To je trochu rozdíl. Ministr není šéf firmy, je to pozice politická, nikoliv odborná.
Tedy šéfa SŽ může ministr dopravy odvolat, ministra může odvolat premiér (je-li to v souladu s koaliční smlouvou), nicméně ultimátně mu vystaví vysvědčení voliči. Piráti oslabili (viz evropské volby) a pravděpodobně i díky Bartošovi. Uvidíme v příštích volbách, ale velkou šanci bych jim nedával.