Parkování u ostravské Fakultní nemocnice možná zlepší parkovací dům, záležet bude na ceně
Vizualizace parkovacího domu u FNO použitá jako podklad pro stavební povolení. Zdroj: FNO
Pokud se objekt podaří postavit, nabídne kapacitu asi 600 stání.
A můžete to hned při jednom postavit i na druhé straně cesty v areálu VŠB. Tam je to taky zoufalé.
Tak ne že by třeba ve FN Motol s parkováním bya situace nějak růžová. Ale pan ředitel právě povídal, že nemocnice na to peníze nemá a na parkoviště jí zřizovatel prachy nedá. Tak někde to asi jde, někde ne. Myšlenka na zapojení města a kraje do financování je také zajímavá, jen tedy v Praze vlastně nějak nemáme ten kraj…
Ve Střešovicích se dokončuje parkovací dům v areálu Vojenské nemocnice. Myslím že to může být v Motole zajímavé i jako PPP projekt.
U Motola mnozí argumentuji, že není třeba parkování když mají metro a bude i tramvaj. Akorát oboje je napojeno na úplně jinou oblast, než je spádová – tedy Praha 13 a přilehlé satelity.
No to pan ředitel už taky kdysi říkal, že žádná spádovost už dávno není a pokud se na ni někdo ze zaměstnanců bude odvolávat, bude to považováno za porušení pracovní kázně. 🙂
V reálu je Motol spádový pro celou Prahu a minimálně ještě Středočeský kraj k tomu… Pro některé obory je spádovost celá ČR…
Včera bylo pozdě. jelikož je to spádová nemocnice, kde dojíždí lidi s širokého okolí tak se stává, že dovezete příbuzného vysadíte ho a pak jezdíte dokola a hledáte místo na zaparkování, které si i chcete zaplatit.Tady se jedná o případy, kdy jakékoliv použí VHD nepřipadá v úvahu, a člověk nehce strávit několik hodin čekáním na sanitku, na kterou by měl i nárok, ale sanatika není taxi. taže asi každý zná, propustí vás v 9 ráno a do 14 hodin čekáte na sanitku (pokud nemáte někoho, kdo vás odveze).V podstatě doba úrazu a odvoz na traumačku je nejlepší v noci, kdy… Číst vice »
Pán si dojel na operaci s okem až z Kladna sám vlakem. VHD tedy očividně pro nemalou část pacientů připadá v úvahu. Dramatické akutní průběhy zdaleka nejsou všichni. Spousta z návštěv může také dorazit jinak než autem. Kdyby jste si stoupnul před vjezd do areálu a začal zjišťovat účel vjezdu, tak byste se patrně divil, kolik aut tam zajíždí zbytečně a mělo jinou alternativu.
Odpolední návštěvy už takový problém nejsou a návštěva může zaparkovat u Bani a dojít.Největší problém je tak 7:30 až 13.Bohužel typy zdravotních problému, proč nejen já, ale co dělám odvoz nejbližším příbuzným by cesta VHD taky mohla být cesta poslední, a nebo přímé ohrožení života.Ale je pravda, že na operace ,které provádí lapiduch na vrátnici u vstupu na traumačku může člověk dojet busem č 58.Pokud by to šlo, člověk by se k nemocnici ani nepřibížil, natož aby tam zbytečně zajížděl.
To je přesně ale ten problém s parkováním „zdarma“, respektive s netržním parkováním. Že je rovnostářský a neumí prioritizovat potřeby uživatelů. Takže je jedno, jestli potřebujete akutně zaparkovat nebo odložit auto na několik dní/týdnů.
Byl jste s tím u lékaře?
Ono se dnes s vírou v kapitalismus chodí k lékaři? Nespletl jste si režim?
Prý kapitalista a přitom se v diskusích projevuje jako největší bolševik. 😉
Vy to zjevně máte taky nějaké popletené, pokud si trh spojujete s bolševismem. Pozor na ty termity, doporučuju si za domácí úkol v samostudiu zjistit, jak se bolševismus a kapitalismus staví k tržním mechanismům.
Tam je to potřeba jako sůl…