Pardubický kraj začne stavět další přivaděč k D35, čtyřkilometrový úsek postaví Strabag
Zahájení stavby obchvatu Dašic. Foto: Metrostav Infrastructure
Kraj chce po státu více peněz na přivaděče. 2,5 miliardy korun nestačí.
Přivaděče bych chápal, tak že by měly být silnice, které se vyhnou obcím po cestě a zlepší a zrychlí dopravu k dálnici. Změní se směry dopravních toků, takže je na třeba reagovat. To o napojení České Třebové (směr Praha) a Ústí nad Orlicí tak moc neplatí. Že se znovu vyasfaltuje silnice je chválihodné, ale je to poněkud něco jiného. Snaha to „prodat“ je takové trochu lakování na růžovo. Možná by bylo lepší veřejně vystoupit a říct intenzity dopravy nejsou takové atd.. Bohužel problém je v tom, že existují určité sliby „severu“ kraje“ z doby rozhodování o variantách (Sever-Jih). Teď to… Číst vice »
Na tehle stavbe je zvlastni, ze ackoli je v PK a plati ji PK, tranzit je prevazne z KHK (Trebechovicko, Opocno, Dobruska, castecne i Tynistsko).
Veliká ostuda je stále neexistence obchvatu Sezemic na I/36. Původně to mělo být zprovozněno spolu s prodloužením dálnice. Nyní se hovoří o zahájení příští rok a dokončení 2025.
Přivaděč a obchvat Rokytno – Býšť je velmi potřeba. Problém však je, že dálnice (kterou všichni v regionu vítáme) přivedla mnoho dopravy do původních silnic, které často vedou přes města. Obchvat Holice-Borohrádek nebo Kostelec n. Orl. a Čatolovice jsou stále v nedohlednu. 😕😞
Nějakou spojku s podjezdem/nadjezdem pro kamiony na Týniště nebo Častolovice od holic chápu zvlášť by nemuseli jezdit přes zabrzděny Hradec , ale tu spojku z Rokytná bych rozporoval. Ta měla být už při stavbě , to by mělo význam. Ti co jezdí od zabory na Býšť tam jezdili dávno a proudy aut to nejsou. Až se dostaví do časů tak proc by tam kdo a proč sjížděl ,aby případně objel tu nepříjemnost před holicema? Spíš jenom pro místní , nějaký lokální nebo skrytý význam který při průjezdu nejsem schopen odhalit, za takový ranec grošů a zábor hlíny tam musí mít… Číst vice »
Ten přivaděč Rokytno Býšť má význam pro dopravu z D35 z Moravy směr východní část Hradce Králové. Od Opatovic musí přes řeku.
Tak by sjel v Holicích nebo v tom HK a po čtyřproudu až téměř do té skladištní oblasti. Každá díra neusí mít vlastní sjezd a zrovna do HK jich je nesčetně. Pochopil bych i obchvat Býště od Vápeníka a právě toto za 2,5 mld mi přijde jako mrhání.
Máte co jste chtěli. Dopravní indukce se tomu říká a už se toho nezbavíte.
Tak v dobách nevolnictví se nesmělo chodit ani pěšky, jak si kdo zamanul. Ani železnice tehdy neindukovala žádnou dopravu. Jen to kazili obchodníci se solí. Kdyby se zakázalo tohle (pohádka sůl nad zlato přece kecá), mohlo to být jako v pravěku a Hádej by svoje moudra … nepsal, protože by psát neuměl, nebyly by školy.
Ta dálnice dost zásadním způsobem vyluxuje provozní zatížení z východo-západních silnic nižších tříd v okruhu 50 km i víc. Aby to fungovalo, staví se ty přivaděče. Indukci do toho netahejte, ta je v tomto případě naprosto marginální.
Jsem tu jediným kdo nechápe jak se modernizovaná silnice mezi ČT. a Litomyšlí může nazývat přivaděč? Jako ta nová silnice je fajn ale Stejně tu dálnici podjedu kvůli chybějící MÚK a budu muset přes město . Ať už jakýmkoliv směrem.
Přivaděč se zavázal financovat stát, ale silnici II. třídy by musel platit kraj. Proto Někdo rozhodl, že se tomu bude říkat přivaděč.
Ty Nemcine nic neresi, pak je kopec. CT by mela byt napojena ze spoda od Opatovec, kde RSD dela aspon na nejaky studii. Navic na jihu CT je aspon to prekladiste. Osobni auta – a nejspise jich nebude tolik se budou propletat pres Nemcice, pokud se jim to vubec vyplati (zalezi, kam do CT potrebuji).
„Napojení silnice II/312 na D35 MÚK Vysoké Mýto – západ“ je překlep, jedná se o silnici II/357
Takto je to oficiální. II/312 by bylo správně, pokud by zůstalo u původního záměru stavět to jako jeden celek. Když to kraj nyní rozdělil na dvě etapy, tak by skutečně bylo vhodnější to nazvat II/357.
Aneb tak dlouho jsme si vymýšleli a čekali až vyrostly ceny a teď zase čekáme až nám to zaplatíte.
Tohle se dá jednoduše léčit. Ani korunu.
taky si myslim. ono „spravny“ dopad tech vysokych cen neni, ze stat bude vsem neco dorovnavat a zasekne se jeste vetsi statni dluh (za pokracujiciho rustu cen), ale ze proste na nektere veci nezbyde.
Investice do dopravních sítí patří k těm nejlepším…dále viz „investiční multiplikátor“, rozmach Polska v pislední dekádách, atd. atp.
Ano, do těch efektivních.
Což není vagón s okny na výměnu v rodinném domě. Nepomůže ani povinnost celé vesnice měnit naráz, aby ten vlak byl efektivní. A pak by se tam 10 roků s okny nejelo, protože vagón je pro půl dědiny příliš.