Delate si legraci? To opravdu nemuze pockat do konce srpna, nez se otevre Podebradska ke Globusu? Vzdyt to je pri te uzavirce nejprimejsi spojnice z pulky Pardubic smerem na HK a Prahu. Jak to vypada u nadrazi nebo na sjezdu v Rosicich asi nemusim predstavovat.
Radim
3 měsíců
Proč ta silnice bude po rekonstrukci užší? Myslí se tím, že bude užší v místě těch zpomalovacích ostrůvků a tak a nebo že ji „schválně“ udělají užší v celé délce, aby nevypadala „moc jedničkově“?
z kvalitní alernativni spojky HK – PA vznikne tahle hrůza , no ještě tomu gayovi tleskejte
V trase původní hlavní silnice jezdí autobusy i auta a teď to bude tahle silenost
Joe
3 měsíců
To snad není možný, to je jak z toho fóru „No jak jsme začali dělat tu opravu, tak lidi začali jezdit jinudy. Tak jsme jim to rozkopali i tam.“ To vážně nemohlo měsíc počkat, než skončí plánovaná uzavírka u Globusu?
Odnesou to obyvatelé Srchu, protože přes ně povede zbývající průjezdná trasa. A nepochybně vzroste i frekvence aut na III/2985.
Karel IV.
3 měsíců
Kamioňáci tama možná jezdit nemusí, takže jim by snad zúžení nemuselo vadit. Ale řidiči autobusů jezdící ve vašem závazku vám pane Netolický zajisté poděkují, až budou vymetat škarpy. Pak už jen doufat, že vás za ten zážitek ve volbách vypoklonkují i cestují. Bohužel co jednou takto zmršíte, bude zmršeno na velmi dlouho 🙁
Karl vB.
3 měsíců
Když je to „dvojka“, tak proč je v textu uvedeno „silnice I/324“?
A co teprve nadměrné náklady, nebo něco běžnějšího jako třínápravový bus, zemědělská technika a další rozměrnější vozidla, které skoro zastaví, než se propletou ostrůvky a dalšími zpomalovači.
Pro rychlou dopravu tu máte I/37 skoro v dálničním profilu. tam si praste jak chcete, a nebudete sám, protože pro mnoho lidí je problém rozlišit dálnici a silnici pro motorová vozidla, a u Pardubic mají problém si všimnout osumdesátky.
Co čemu vadí?
Jestli myslíte šířku silnice II. třídy, tak je prostě zbytečně široká.
Jestli myslíte I/37, tak ta je naštěstí přehledná a neprasí všichni.
Osobně vím o jediném místě (silnici), kde po rekonstrukci byla zvýšena rychlost – je to výpadovka na Svitavy z Brna (přímo v Brně před připojením Hradecké). Ale možná to byl jenom omyl, protože v noci ze soboty na neděli ta 110 byla už škrtlá (ale mohl to být jenom zbytek lepidla po předešlém škrtnutí, ve tmě se to obtížné rozpoznává). Jinak bych řekl, že obvyklý (tím myslím mnou subjektivně odpozorovaný) postup je ten, že po rekonstrukci začíná pevná část vozovky tam, kde dřív začínala zpevněná krajnice. A pak je ještě přidán pás patníků, které jsou až v té zpevněné části… Číst vice »
Delate si legraci? To opravdu nemuze pockat do konce srpna, nez se otevre Podebradska ke Globusu? Vzdyt to je pri te uzavirce nejprimejsi spojnice z pulky Pardubic smerem na HK a Prahu. Jak to vypada u nadrazi nebo na sjezdu v Rosicich asi nemusim predstavovat.
Proč ta silnice bude po rekonstrukci užší? Myslí se tím, že bude užší v místě těch zpomalovacích ostrůvků a tak a nebo že ji „schválně“ udělají užší v celé délce, aby nevypadala „moc jedničkově“?
Ano, protože to bude dvojka.
z kvalitní alernativni spojky HK – PA vznikne tahle hrůza , no ještě tomu gayovi tleskejte
V trase původní hlavní silnice jezdí autobusy i auta a teď to bude tahle silenost
To snad není možný, to je jak z toho fóru „No jak jsme začali dělat tu opravu, tak lidi začali jezdit jinudy. Tak jsme jim to rozkopali i tam.“ To vážně nemohlo měsíc počkat, než skončí plánovaná uzavírka u Globusu?
Ty Pardubice už jsou tak rozkopané,že jedna uzavírka navíc už nic neznamená..
To platí pro celou republiku obecně.
Odnesou to obyvatelé Srchu, protože přes ně povede zbývající průjezdná trasa. A nepochybně vzroste i frekvence aut na III/2985.
Kamioňáci tama možná jezdit nemusí, takže jim by snad zúžení nemuselo vadit. Ale řidiči autobusů jezdící ve vašem závazku vám pane Netolický zajisté poděkují, až budou vymetat škarpy. Pak už jen doufat, že vás za ten zážitek ve volbách vypoklonkují i cestují. Bohužel co jednou takto zmršíte, bude zmršeno na velmi dlouho 🙁
Když je to „dvojka“, tak proč je v textu uvedeno „silnice I/324“?
Možná proto, že v minulosti to jednička byla.
Je to sice překlep, ale pravdivý. Tohle je původní I/37.
Tak to je opravdu rekonstrukce za všechny prachy. To by byl takový problém tu silnici o ten chodník rozšířit?
To myslíte přípravu na to, až už lidi nebudou chodit vůbec?
Divím se, že nedělají taky cyklopruh.
Touhle cestou se ještě dalo do Pardubic dostat relativně bez omezení..to je potřeba zatrhnout!
Myslím, že by to chtělo ještě víc kruháčů, třeba v Hrobcích, a škoda že se neudělal na Cihelně na křížení se silnicí I/36.
Dobrý den ještě nejsou uzavírky u Parama a v Drazkovicich
Zpomalení dopravy rekonstrukcí by mělo být zakázáno.
A co teprve nadměrné náklady, nebo něco běžnějšího jako třínápravový bus, zemědělská technika a další rozměrnější vozidla, které skoro zastaví, než se propletou ostrůvky a dalšími zpomalovači.
Pro rychlou dopravu tu máte I/37 skoro v dálničním profilu. tam si praste jak chcete, a nebudete sám, protože pro mnoho lidí je problém rozlišit dálnici a silnici pro motorová vozidla, a u Pardubic mají problém si všimnout osumdesátky.
Však se tam často ometají chlupatý …
A ometaj prasiče…
Co je to často? Jezdím tam denně a nepotkal jsem je ani jednou. Byť by tam mohli hlídovat 24/7 a vybírat až by se z nich kouřilo.
A přesto se tam nijak zvlášť nebourá, takže čemu přesně to tak vadí?
Právě proto,je potřeba vytvořit nový nehodový ůsek aby složky ZS měly dost práce,když už je kraj platí 😀
Co čemu vadí?
Jestli myslíte šířku silnice II. třídy, tak je prostě zbytečně široká.
Jestli myslíte I/37, tak ta je naštěstí přehledná a neprasí všichni.
Osobně vím o jediném místě (silnici), kde po rekonstrukci byla zvýšena rychlost – je to výpadovka na Svitavy z Brna (přímo v Brně před připojením Hradecké). Ale možná to byl jenom omyl, protože v noci ze soboty na neděli ta 110 byla už škrtlá (ale mohl to být jenom zbytek lepidla po předešlém škrtnutí, ve tmě se to obtížné rozpoznává). Jinak bych řekl, že obvyklý (tím myslím mnou subjektivně odpozorovaný) postup je ten, že po rekonstrukci začíná pevná část vozovky tam, kde dřív začínala zpevněná krajnice. A pak je ještě přidán pás patníků, které jsou až v té zpevněné části… Číst vice »
Na I/43 to muze souviset s rekonstrukci v krpoli.