Pardubický kraj začíná s rekonstrukcí další „dvojky“, dojde k jejímu zúžení

Silnice Staré Hradiště - Hrobice. Foto: Pardubický krajSilnice Staré Hradiště - Hrobice. Foto: Pardubický kraj

V části trasy vznikne nový chodník.

29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Karel Mio

Delate si legraci? To opravdu nemuze pockat do konce srpna, nez se otevre Podebradska ke Globusu? Vzdyt to je pri te uzavirce nejprimejsi spojnice z pulky Pardubic smerem na HK a Prahu. Jak to vypada u nadrazi nebo na sjezdu v Rosicich asi nemusim predstavovat.

Radim

Proč ta silnice bude po rekonstrukci užší? Myslí se tím, že bude užší v místě těch zpomalovacích ostrůvků a tak a nebo že ji „schválně“ udělají užší v celé délce, aby nevypadala „moc jedničkově“?

Alibaba

Ano, protože to bude dvojka.

Hans1934

z kvalitní alernativni spojky HK – PA vznikne tahle hrůza , no ještě tomu gayovi tleskejte
V trase původní hlavní silnice jezdí autobusy i auta a teď to bude tahle silenost

Joe

To snad není možný, to je jak z toho fóru „No jak jsme začali dělat tu opravu, tak lidi začali jezdit jinudy. Tak jsme jim to rozkopali i tam.“ To vážně nemohlo měsíc počkat, než skončí plánovaná uzavírka u Globusu?

Padre

Ty Pardubice už jsou tak rozkopané,že jedna uzavírka navíc už nic neznamená..

Sizifon

To platí pro celou republiku obecně.

Poručík Mazurek

Odnesou to obyvatelé Srchu, protože přes ně povede zbývající průjezdná trasa. A nepochybně vzroste i frekvence aut na III/2985.

Karel IV.

Kamioňáci tama možná jezdit nemusí, takže jim by snad zúžení nemuselo vadit. Ale řidiči autobusů jezdící ve vašem závazku vám pane Netolický zajisté poděkují, až budou vymetat škarpy. Pak už jen doufat, že vás za ten zážitek ve volbách vypoklonkují i cestují. Bohužel co jednou takto zmršíte, bude zmršeno na velmi dlouho 🙁

Karl vB.

Když je to „dvojka“, tak proč je v textu uvedeno „silnice I/324“?

Alibaba

Možná proto, že v minulosti to jednička byla.

martin749

Je to sice překlep, ale pravdivý. Tohle je původní I/37.

Asd

Tak to je opravdu rekonstrukce za všechny prachy. To by byl takový problém tu silnici o ten chodník rozšířit?

Petr David

To myslíte přípravu na to, až už lidi nebudou chodit vůbec?

Sizifon

Divím se, že nedělají taky cyklopruh.

218

Touhle cestou se ještě dalo do Pardubic dostat relativně bez omezení..to je potřeba zatrhnout!

Alibaba

Myslím, že by to chtělo ještě víc kruháčů, třeba v Hrobcích, a škoda že se neudělal na Cihelně na křížení se silnicí I/36.

PSE

Dobrý den ještě nejsou uzavírky u Parama a v Drazkovicich

Geralt

Zpomalení dopravy rekonstrukcí by mělo být zakázáno.

Sněhulák

A co teprve nadměrné náklady, nebo něco běžnějšího jako třínápravový bus, zemědělská technika a další rozměrnější vozidla, které skoro zastaví, než se propletou ostrůvky a dalšími zpomalovači.

Alibaba

Pro rychlou dopravu tu máte I/37 skoro v dálničním profilu. tam si praste jak chcete, a nebudete sám, protože pro mnoho lidí je problém rozlišit dálnici a silnici pro motorová vozidla, a u Pardubic mají problém si všimnout osumdesátky.

Padre

Však se tam často ometají chlupatý …

Alibaba

A ometaj prasiče…

Joe

Co je to často? Jezdím tam denně a nepotkal jsem je ani jednou. Byť by tam mohli hlídovat 24/7 a vybírat až by se z nich kouřilo.

Kebab

A přesto se tam nijak zvlášť nebourá, takže čemu přesně to tak vadí?

Sizifon

Právě proto,je potřeba vytvořit nový nehodový ůsek aby složky ZS měly dost práce,když už je kraj platí 😀

Alibaba

Co čemu vadí?
Jestli myslíte šířku silnice II. třídy, tak je prostě zbytečně široká.
Jestli myslíte I/37, tak ta je naštěstí přehledná a neprasí všichni.

Ondřej Holub

Osobně vím o jediném místě (silnici), kde po rekonstrukci byla zvýšena rychlost – je to výpadovka na Svitavy z Brna (přímo v Brně před připojením Hradecké). Ale možná to byl jenom omyl, protože v noci ze soboty na neděli ta 110 byla už škrtlá (ale mohl to být jenom zbytek lepidla po předešlém škrtnutí, ve tmě se to obtížné rozpoznává). Jinak bych řekl, že obvyklý (tím myslím mnou subjektivně odpozorovaný) postup je ten, že po rekonstrukci začíná pevná část vozovky tam, kde dřív začínala zpevněná krajnice. A pak je ještě přidán pás patníků, které jsou až v té zpevněné části… Číst vice »

Jmenonym

Na I/43 to muze souviset s rekonstrukci v krpoli.