Pardubický kraj škrtl při úlevě BusLine i školní autobus, spoj zajistí někdo jiný
Autobusy SOR společnosti BusLine Pardubicko. Foto: BusLine
Kraj tvrdil, že při škrtech detailně zkoumal každý spoj.
Kraj tvrdil, že při škrtech detailně zkoumal každý spoj.
Takže jaká je nabídka BusLine, aby si zajistil řidiče? Na jejich stránkách jsem ji nenašel.
Dobrý den, opravdu by mě zajímalo kdo jak a co zkoumal ?!!!! Spoj ze Skutče do Miřetic v 16:35 h byl jediným spojením mé dcery ze školy, vzhledem k tomu že jde o střední školu, dřívější spoj využije pouze v pátek jinak nemá šanci stíhat. Kvůli dostupnosti autobusové dopravy jsme volili i místo studia a nyní takové překvapení. Opravdu super, vzhledem ke zdražení pohonných hmot jsem si našla zaměstnání nejbližší k mému bydlišti a teď budu 4 krát týdně jezdit pro dceru aby se vůbec dostala domů. Jedině že bych si nevšimla železničních kolejí které tedy by vedli v Miřeticích… Číst vice »
Za tohle by měl už někdo platit a hejtman dát demisi to už není normální co se tady děje. To hejtman dostal pořádně do kapsy, když ČSAD vše zvládala a BusLine do dnes není schopen obsadit linky. Řešení je zrušit spoje kde to jsme co lidi starý který jsou na ty spoje závislé kvůli doktorovy a nemají rodinu.
Už se pane hejmane nad sebou zamyslete tohle není normální a nebo odstupte nezvládli jste situaci vůbec a chce se my z toho blít a myslím že tohle díky tomu bylo vaše poslední volební období vím že hodně lidí je nastvanich
ČSAD UO to nezvládalo také, ale každopádně by hejtman a Kortyš měli odejít.
Pardubický kraj zvláštní to místo, ne pro lidi ale proti lidem. Hejtman by každému radil, co má dělat a sám neumí nic, jen křičet, že nemá peníze. Snížit počet úředníků a vrátit počet na úroveň stavu roku 2004.
Vyskočil z BusLinu spáchal sebevraždu, objednavatel dopravy – Pardubický kraj bez odporu zruší spoje co mu „nařídí“ BusLine. Není tam něco na pozadí?
V popředí je především velká neschopnost kraje chovat se jako zákazník.
Oni se neumí chovat ani jako zřizovatel.
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/nemocnice-chrudim-omezeni-pece-pardubicky-kraj-prevzeti-mestem-chybi-lekari_2206221213_kac
Tak lékaři chybí i jinde a pokud v té nemocnici vládly poměry takové , že dávali výpověď jako jeden muž, tak s tím neudělá nic nikdo.
Pokud ve firmě vládnou tak strašné poměry, že zaměstnanci hromadně odcházejí a management s tím nic nedělá, tak by měl začít něco dělat zřizovatel.
Na pozadí tam je to, že skutečným majitelem BusLine je Jiří Vařil, který kohokoliv, kdo se mu znelíbí, napadá baseballkou, nebo mu střílí na auto. Domnívám se, že pana Vyskočila nebavilo dělat Vařilovi bílého koně ve vlastnictví BusLine, a proto raději spáchal sebevraždu.
Sebevraždu nepachate většinou kvůli „nebavi“. Spíš bych řekl psychicky teror, vydírání, budeš dělat, co ti říkám, jinak uvidíš a když se vyrezignujes, taky uvidíš…a tak to vyřešil únikem jinam. Snad Vařil nechá na pokoji alespoň dceru Vyskočila…
Já vím, však víte jak jsem to myslel. A také doufám, že dceru pana Vyskočila Vařil nechá na pokoji.
Ta schopnost pana Netolického, cokoliv fungujícího totálně rozložit, je k pláči (okolo Pardubic) nebo k smíchu (s rostoucí vzdáleností od Pardubic). Ale občané si jej stále volí, bez ohledu, jaký dres zrovna převlékl. Asi jim ta každodenní ranní taškařice na zastávkách vyhovuje.
Víte, proč si pana Netolického lidi volili? A proč je hejtmanem už 3. volební období? Protože pan Netolický nic fungujícího nerozložil. Náhodou to, že na západě Pardubického kraje jezdí také autobusy Umbrella, je velký pokrok. A to, že Pardubický kraj, jako jediný v ČR, objednává regionální vlaky také od společnosti LEO Express, také něco vypovídá. A to, že se tam dostal BusLine pod vedením Vařila, za to pan Netolický nemůže.
Takže Umbrella a LE jsou úspěchem pana hejtmana, zatímco za BusLine nemůže? A za zoufalý integrovaný systém, na který se dodnes nedá koupit jízdenka online, taky nemůže, on se v kraji vlastně vyskytl sám od sebe, že.
Připouštím, že IDS IREDO je zoufalý (jak jsem v jiných komentářích pod jinými články už zmínil), a že Pardubický kraj by udělal mnohem lépe, kdyby si dal tu práci a založil vlastní IDS, který by společný s Královéhradeckým krajem nebyl. A také Pardubickému kraji by to pomohlo (Královéhradecký kraj by pak necítil nadřazenost nad Pardubickým krajem kvůli tomu, že v něm ovládá svůj IDS, a také by IDS Královéhradeckého kraje neplatilo do Žamberka, pokud by to Pardubický kraj nepovolil, ve vlaku HK – Letohrad by platil jen do Litic a v autobuse Rychnov nad Kněžnou/Doudleby nad Orlicí – Žamberk jen… Číst vice »
Doprava v KHK je úplně na jiné úrovni než v Pardubickém kraji, samozřejmě na lepší, podívejte se na večerní a víkendové spoje, kolik jich jezdí v KHK a kolik v Pardubickém kraji. KHK spoje neruší, spíš naopak se snaží vymýšlet nové spoje. Souhlasím s tím, že jízdenka online by v této době měla být základ.
Typický názor někoho, kdo v KHK nebydlí, nebo bydlí v HK… Já v KHK bydlím a využívám veřejnou dopravu v KHK každý den, spíše vlaky, ale autobusy občas taky, a jediný kraj, ve kterém jsem osobně zažil horší veřejnou dopravu než v KHK, je Karlovarský kraj, a možná vlaky na Vysočině (autobusy na Vysočině mi přišly docela v pohodě). Pravidelně také cestuji vlakem do Letohradu z Hradce Králové přes Pardubice a Ústí nad Orlicí, a pokud se někdy něco nepovede když zrovna jedu, tak sem tam řazení rychlíku Svitava, když místo jednotky InterPanter jedou “Béčka”. Také v západní polovině Pardubického… Číst vice »
Tak když budou mít štěstí přijede někdo jiný
„Detailně jsme procházeli,…“ Ještě by někdo mohl poradit hejtmanovi, že tyhle analýzy obsazenosti školních autobusů není nejlepší dělat o prázdninách.
Jako vtip dobre, ale v rozumné civilizaci by takový spoj o prázdninách nejezdil. Pravda, u nás je školní spoj replikace pravidelného spoje, jen po kratší trase
Na 8,00 do práce nejezdí jen školáci, ale třeba i úředníci a další profese. A většinou nemají prázdniny jako děti.
Chtělo by to i seznam udělených pokut pro Busline. Yatím se akorát ubírají spoje..
Tohle vypadá na předvolební boj. Netolický v České Třebové kandiduje se svým 3PK (čti tři prasečí koryta). A po oznámení, že bus nebude jezdit bylo otázkou času kdy se objeví jako zachránce. Komedie…
nechtěl bych být v kůži Kortyše s Netolickým, ale tohle už měli řešit jinak, času na to měli dost.
Těm je to úplně jedno, oni autobusem nejezdí.
Ale za blbce jsou
Dotaz pro Pardubický kraj – jezdí ty autobusy kvůli lidem nebo lidi kvůli autobusům?
Na části území Pardubického kraje to vypadá, že tam jsou obyvatelé kvůli kšeftu BusLine.
Jinak mně zaujalo, jak se pan Netolický navážel do JČ hejtmana Kuby za to, že z důvodu růstu životních nákladů připravuje podporu sociálně slabých obyvatel JČ kraje, s odůvodněním, že prý toto kraji nepřísluší.
Hlavně, že Netolický se svojí pravou rukou pro dopravu, není ve svém kraji schopen pořádně zajistit ani to, co kraji ze zákona přísluší.
Nápadně mi to připomíná situaci na jedné vesnici v Polsku. Z funkčního systému PKS nezbylo nic. Z cca 30 spojů v obou směrech zůstal jeden školní spoj ráno tam a odpoledne zpět. V každé rodině jsou tedy 3-4 auta, jinak se nikam nikdo nedostane. Jen na hlavních tazích jezdí dálkové busy, sem tam nějaká maršrutka. Totální rozklad VHD.
3-4 auta v rodině? Jakože dítě i pes si řídí svoje auto?
Normální a běžné. Myslíte, že člověk po škole, který chodí (pár let nebo začíná) do zaměstnání, si může dovolit hypotéku, kde by měl splácet 20 -30k po dobu 30 let? Takže po škole se prostě zůstává u rodičů.
Dva dospělí, kteří měli 5 dětí, ze kterých dvě ještě bydlí u nich. Jedno auto zatím rezervní, než si nejmladší dodělá papíry. Stačí?
V ČR už je to stejné, znám povícero rodin, kde jsou 2 dospělí + 2 děti a mají 3 auta. Jedním jezdí do práce táta, druhým jezdí máma, která případně s sebou ráno vezme i děti do školy, a třetí auto je nějaká stará ojetina jako záloha pro případ poruchy některého z těch prvních dvou aut.
O víkendech je auto na vesnici naprostou nutností, protože stačí bydlet pár kilometrů od města (třeba Pardubic) a pokud není v obci železnice, tak není o víkendu žádná VHD, jelikož víkendové autobusy už kraj dávno zrušil.
Někde zrušil už i tu železnici. A pak bude řešit, že nemá dost silnic a parkovišť. Klasika. I když, základem by asi mělo být nevytváření pustin a nadměrné dopravní potřeby jako takové, potom až řešení odpovídajícího rozsahu spojení.
Jo třeba takový Bezděkov, to je nádhera. Středně velká vesnice, kam o víkendu nepřijede ani jeden spoj VHD. Takže všechny cesty buď autem, anebo pěšky 4 kilometry po silnici a přes pole do Starých Čivic, které už patří do Pardubice a jezdí tam každou hodinu MHD.
To už je parodie na veřejnou dopravu.
Jak to, že ještě nemají vypsané nové výběrko a vypovězenou smlouvu. To jim to budou do nekonečna ustupovat? Vždyť se to táhne už hodně dlouho a lidi se kvůli tomu odnaučí cestovat veřejnou dopravou.
No a o to jde. Když se lidi odnaučí cestovat VHD, bude možné zrušit další spoje a kraj ušetří jak peníze, tak starosti s dopravci.
Nejhorší je zjištění, že se lidi zařídi do značné miry sami i bez politků. Viz státní RaJ, dnes zapomenutá organizace.
Viďte, čím méně bude jezdit verejne dopravy, tím lépe, že? Pojďme to konečně dělat jako ve Francii.
Mno jo, ale je důvod kvůli tomu kurvit VHD, dát soukromníkům paragrafy aby nemohli vozit mistni lidi a platit busline za to, že nejede?
Ať s tím nějaký papaláš přijde natvrdo a neobjendá vhd, pri tom soukromniky nechá.