Pokud vím, měl být hotov při otevření dálnice. Nebyl. Stavěl se 2 roky lázeňským tempem. Rozsah a délka uzavírky přilehlých komunikací nad rámec nutného. A do toho někdo schválil zavřít na půl roku Rokytno kvůli kanalizaci, tehdy jedinou komunikaci plnící fukni přivaděče.
Dopravak
3 měsíců
Bohuzel privadec smer Usti nad Orlici a Ceska Trebiva byl tak soucasti memoranda a nic….
Tomáš R.
3 měsíců
Skvělá zpráva, další hotový obchvat, další krok k naší šťastné budoucnosti! Čím více obcí obchvátíme, tím budeme žít lépe! Jen tak dál!
Jak jinak se chcete přesunovat z místa na místo než po silnici? Chleba budete dopravovat telepaticky?Zaplať pánbůh za každý obchvat.Ty už tady měly být před 40 lety.To by tady ovšem nesměla být u moci banda ruských satrapů jménem komunisti.
Nenapsal jsem nic o tom, že by se měla zastavit doprava jako taková. Evropou se tahá doslova za hubičku stejné zboží proti sobě. Mnoho lidí řeší každou kravinu autem, auta většinou obsazena jedním člověkem. Šunty málem na jedno použití cestují Evropou sem a tam. A tak rozšiřujeme, tedy „řešíme“ následek, nikoli příčinu. Rešením je především zdražit mýtně a to naprosto na všech cestách.
Chleba se nikdy nepřepraavoval telepaticky, ale třeba jablka se nevozila stovky km.
Kousek dál se konečně připravuje série obchvatů až do Kvasin. I to bude patrně dříve než elektrifikována vlečka do fabriky. Cca 700 aut denně se musí dovážet na kamionech s díly na jejich montáž taky.
ABCD
3 měsíců
Hezké, že se na silnicích II třídy budují obchvaty. U tohoto, když se podívám na jeho severovýchodní část tak jsem přece jen trochu na rozpacích. Končí na I/35 a pak stejně musíte vjet do Býště nebo do Chovjenec. Ok možná to vysvětluje, že hlavním smyslem je skutečně spojení tah Sezemice(Pardubice asi respektive) – Dobruška. Pak tomu, ale chybí ještě část co ze severovýchodu obejde Býšť. Nevím možná se někdy něco takového bude stavět, ale v zásadách územního rozvoje, to asi není (?)… Relaci Pardubice Týniště to asi neřeší vůbec. Pak je tu relace jihovýchodní část Hradce – směr Morava, no… Číst vice »
hodně to řeší nákladní dopravu od D11 od prahy směr Rychnov nad kněžnou nebo Kvasiny, protože se vyhnete Hradci Králově a jeto podstatně rychlejší, jeto stejně daleko, přes Holice a Borohrádek jeto nepoužitelné kvůli podjezdu v Borohrádku (3M most)
Tohle pořeší až přeložka I/36 Holice-Čestice, udávané zprovoznění 2030.
Kamiony tahle přeložka pošle na II/298 na Třebechovice, osobní auta to na I/11 možná budou mít rychlejší přes Chvojno a Albrechtice, to budou mít ve Chvojně na návsi radost.
I když otázka, jestli to po I/36 přes Holice a Borohrádek nebude pořád lepší.
Pokud vím, měl být hotov při otevření dálnice. Nebyl. Stavěl se 2 roky lázeňským tempem. Rozsah a délka uzavírky přilehlých komunikací nad rámec nutného. A do toho někdo schválil zavřít na půl roku Rokytno kvůli kanalizaci, tehdy jedinou komunikaci plnící fukni přivaděče.
Bohuzel privadec smer Usti nad Orlici a Ceska Trebiva byl tak soucasti memoranda a nic….
Skvělá zpráva, další hotový obchvat, další krok k naší šťastné budoucnosti! Čím více obcí obchvátíme, tím budeme žít lépe! Jen tak dál!
Určitě, betonujte všude, proč řešit příčinu, když můžeme zalepovat následky přebujelé dopravy. (ironie)
Jak jinak se chcete přesunovat z místa na místo než po silnici? Chleba budete dopravovat telepaticky?Zaplať pánbůh za každý obchvat.Ty už tady měly být před 40 lety.To by tady ovšem nesměla být u moci banda ruských satrapů jménem komunisti.
Nenapsal jsem nic o tom, že by se měla zastavit doprava jako taková. Evropou se tahá doslova za hubičku stejné zboží proti sobě. Mnoho lidí řeší každou kravinu autem, auta většinou obsazena jedním člověkem. Šunty málem na jedno použití cestují Evropou sem a tam. A tak rozšiřujeme, tedy „řešíme“ následek, nikoli příčinu. Rešením je především zdražit mýtně a to naprosto na všech cestách.
Chleba se nikdy nepřepraavoval telepaticky, ale třeba jablka se nevozila stovky km.
Jinak, před čtyřiceti lety byl proti dnešku pídí provoz, stavět obchvaty nedávalo smysl. V naší ulici stály tři auta, dnes zhruba devadesát.
Kousek dál se konečně připravuje série obchvatů až do Kvasin. I to bude patrně dříve než elektrifikována vlečka do fabriky. Cca 700 aut denně se musí dovážet na kamionech s díly na jejich montáž taky.
Hezké, že se na silnicích II třídy budují obchvaty. U tohoto, když se podívám na jeho severovýchodní část tak jsem přece jen trochu na rozpacích. Končí na I/35 a pak stejně musíte vjet do Býště nebo do Chovjenec. Ok možná to vysvětluje, že hlavním smyslem je skutečně spojení tah Sezemice(Pardubice asi respektive) – Dobruška. Pak tomu, ale chybí ještě část co ze severovýchodu obejde Býšť. Nevím možná se někdy něco takového bude stavět, ale v zásadách územního rozvoje, to asi není (?)… Relaci Pardubice Týniště to asi neřeší vůbec. Pak je tu relace jihovýchodní část Hradce – směr Morava, no… Číst vice »
hodně to řeší nákladní dopravu od D11 od prahy směr Rychnov nad kněžnou nebo Kvasiny, protože se vyhnete Hradci Králově a jeto podstatně rychlejší, jeto stejně daleko, přes Holice a Borohrádek jeto nepoužitelné kvůli podjezdu v Borohrádku (3M most)
Já tomu asi nerozumím, ale to je opravdu snazší postavit x-kilometrový obchvat, než pořešit most v Borohrádku? 😮
Tohle pořeší až přeložka I/36 Holice-Čestice, udávané zprovoznění 2030.
Kamiony tahle přeložka pošle na II/298 na Třebechovice, osobní auta to na I/11 možná budou mít rychlejší přes Chvojno a Albrechtice, to budou mít ve Chvojně na návsi radost.
I když otázka, jestli to po I/36 přes Holice a Borohrádek nebude pořád lepší.
Bohužel přes to Chvojno je to trojka, takže se jako bere, že tam nebude nikdo jezdit. Ale bude…
Mrkněte kolik Býště jste mussl projet a kolik projedete dnes … Není to dokonalé, ale
Kefalín, čo je to „dokonalé“?