Pardubický kraj čeká velká autobusová výměna, vyjedou nové autobusy
Nový autobus Setra 415 LE pro provoz na Přeloučsku. Foto: Umbrella Coach & Buses
Ceny jízdného se s nástupem nových dopravců nemění.
Ceny jízdného se s nástupem nových dopravců nemění.
Na stránkách oreda je již asi 100 spojů Busline, které v pondělí nepojedou, je tam minimálně 7 školních spojů.
Je to 7 oběhu, co nevyjede.
Díky, dotazy na Busline zaslány. Zajímavé, že jiní dopravci bez problémů.
Zdar taky pravděpodobně vše neodjezdi.
Tak zítra nevyjede minimálně 100 spojů Busline. viz.stranky iredo.info
Ono by to chtělo raději posunout někam odbavování IREDO.
Takové dobíjení karet je tragédie – jde to jen u určitých přepážek, to je v 21.století problém zřídit dobíjecí automaty? Nákup jízdenek – taktéž, možnost koupit přes automat by neměl být problém (minimálně ve vytížených stanicích a zastávkách). Myslím, že by pokladní ČD o práci ani tak nepřišli.
souhlasím, ani v té jejich super appce není pořád možnost si tu jízdenku koupit, takže je defakto nanic. Chtělo by to ten posun…
Podle me je skoda, ze tam icom konci. Prece jenom jejich autobusy jsou kvalitni. Az do teto chvile byl v pardubickem kraji skoro jedinym dopravcem, ktery tak trochu zapada do 21. stoleti. A to, ze tam bude preSORovano taky nehodnotim moc kladne. Kdyby vysla ta prvni soutez, kterou napadli (vyhral CSAD Usti nad Orlici- ICOM a Arriva autobusy), jak pisou na cs-dopravak.cz , vubec by mi to nevadilo.
Jediné s čím souhlasím je, že ICOM měl kvalitní autobusy (většinou).
Ale zbytek byl tragédie. Jet ICOMem znamenalo téměř vždy počítat se zpožděním. Někteří řidiči ho dokázali udělat už na odjezdu.
No jsem zvědav jak se s tím poperou nový dopravci.
ono je to taky těžké, když ten řidič musí zajištovat i prodej jízdenek a do toho dobíjení IREDO karty (jiná možnost v 21.století totiž prakticky neexistuje)
Ne, to není těžké. Ostatní dopravci to v pohodě zvládají.
Ale když si expert k plnému nástupišti přijede v čase odjezdu, tak se pak není čemu divit, že odjede se zpožděním.
Jiní dopravci to zvládají a pochopili, že k nástupišti se přijíždí v době příjezdu nebo chvíli před odjezdem. Jediní experti z ICOMu to téměř nikdy nepochopily.
Tak je vidět že nový personál je dobře zaškolen.
Cyklobus který na naložené ani jedno kolo má právě 25 minut zpoždění a řidič mě prodával 3 minuty jízdenku….
Dojezd do Pastvin 60 minut… vlek na kola bude v sezóně malý…
Pan Hnát, Prchal, Matocha a další si udrží svoje poddoávky?
Mají nové autobusy moderní odbavovací systém umožňující číst přestupní IREDO jízdenky s QR kódem? (Myslím, že toto dosud v Pardubickém kraji nefungovalo, nebo ano?)
Ano, již se srovná fungování odbavováků s Královéhradeckým krajem.
Jinak v pondělí nevyjede tak 10% spojů.
Zdroj této informace?
Např.https://www.zdar.cz/provoz-autobusove-dopravy-na-policsku/
Tak už je oznámeno prvních 100 spojů, co nepojede.
Je vcelku vtipné, že tam kde dosud jezdily především autobusy Sor (od Arrivy) vyjedou Setry a tam, kde jezdily Setry a Mercedesy (od Icomu) budou jezdit Sorky. Dle mého názoru má každý bus své plusy a mínusy a nemohu říci, že bych jeden z nich měl radši.
Alespoň můžete vyzkoušet Sor ICN 10.5 jako cestující.
Ja radsi pojedu setrou nez sorkou, sorka na me uz co se tyce vzhledu vzbuzuje pocit ze jsem a nekolik dekad zpatky :)) Ale ano, i sorka ma sve vyhody…
vzhledem k tomu, kde ta SORka doposud jezdila, tj Přeloučsko s velmi řídkou veřejnou dopravou, by místní lidé byli prvně raději, kdyby ta SORka jezdila alespoň častěji a jela i o víkendech, čímž by autobusové spojení nabylo na atraktivitě, čímž se zvýší tržby, čímž se pak vyplatí nahradit to např Scanií Citywide
Asi tak, hlavně tak, jak to jezdí doteď to bylo logičtější…..
Holicko – vyšší obsazenost spojů, delší trasy zejména do kopcovitého terénu –> hodí se tam Setra
Přeloučsko – malá obsazenost, kratší trasy, převážně víceméně rovina –> hodí se tam SOR, které také dá se říci jezdí za kýbl nafty
Zajímalo by mě čím je malá, úzká, krátká SORka pro cestujícího pohodlnější než např Setra.
Ničím. Takových 90 % cestujících si všimne max. jiného řidiče, což většinově taky nenastane.
Sorka se zasekla před několika desítkami let a bere si příklad z karosy. Rozvržení interiéru (i celého autobusu) je nesmyslné. Setra aspoň zapadá do dnešní doby.
u SORky záleží, kam jí pošlete a hlavně je výhodná v tom, že umožnuje několik variant (8,5 m; 7,5 m; 10,8 m; 12 m).
Určitě se nehodí na linky Pardubice Hradec, Pardubice Holice Rychnov
Zlatovánek končí, nebo bude jezdit jako subdodávka pro Zdar?
Taky by mne zajímalo, včera jsem jím jel, některé autobusy, už mají dost, ale hlavně těch spojení teď nic moc, když člověk nemá chvíli auto.
Podle toho, o čem mluvili řidiči před měsícem, šlo o 6-8 vozů.
Zlatovátovanek končí
6 oběhu budou jezdit
Bude mít subdodávku a ZDAR bude mít u Zlatovánka i provozovnu. Naopak ZDAR bude dělat subdodávku u Busline. A dle hledaných inzerátů bude ZDAR řešit i servis v okrese SY pro Busline.