Pokles českého trhu s novými auty pokračuje, Hyundai spadl až na páté místo

Hyundai Ioniq. Foto: HyundaiHyundai Ioniq. Foto: Hyundai

Automobilka Hyundai dosáhla na českém trhu v dubnu nejhoršího výsledku za posledních osm let. V žebříčku registrací nových vozidel se

2 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Marek

Podle mě na Hyundai začíná doléhat problém udržet si zákazníka… nalákat totiž někoho na levné auto je poměrně jednoduché. Ovšem udržet si zákazníka a prodat mu další auto třeba za pět let je velmi složité.

Během užívání auta musí vzniknout důvěra, musí fungovat servis a auto musí „něco vydržet“. A to podle mě u této značky není možné… naopak koncern toto umí perfektně – lidé autům jako Škoda, VW či Audi věří a vrací se.

A jak se říká – zisk netvoří jednorázový zákazník, ale vracející se zákazník.

Jarek

Ano, v obchodě to funguje opravdu překvapivě: víc prodejních míst = větší prodeje, míň prodejních míst = menší prodeje.

Divím se, že Vošický nad sebou neměl nějakého šéfa regionu a nechali mu volné ruce v tom to takhle kolosálně rozesrat. Bude trvat roky než to dají dohromady na původní počet zastoupení a objemy prodejů…