Pokles českého trhu s novými auty pokračuje, Hyundai spadl až na páté místo
Hyundai Ioniq. Foto: Hyundai
Automobilka Hyundai dosáhla na českém trhu v dubnu nejhoršího výsledku za posledních osm let. V žebříčku registrací nových vozidel se
Podle mě na Hyundai začíná doléhat problém udržet si zákazníka… nalákat totiž někoho na levné auto je poměrně jednoduché. Ovšem udržet si zákazníka a prodat mu další auto třeba za pět let je velmi složité.
Během užívání auta musí vzniknout důvěra, musí fungovat servis a auto musí „něco vydržet“. A to podle mě u této značky není možné… naopak koncern toto umí perfektně – lidé autům jako Škoda, VW či Audi věří a vrací se.
A jak se říká – zisk netvoří jednorázový zákazník, ale vracející se zákazník.
Ano, v obchodě to funguje opravdu překvapivě: víc prodejních míst = větší prodeje, míň prodejních míst = menší prodeje.
Divím se, že Vošický nad sebou neměl nějakého šéfa regionu a nechali mu volné ruce v tom to takhle kolosálně rozesrat. Bude trvat roky než to dají dohromady na původní počet zastoupení a objemy prodejů…