Otevřeli zrekonstruovanou trať, aby ji po pár týdnech znovu uzavřeli. V Olomouci opět nepojedou tramvaje na Novou Ulici
Zmodernizovaná trať na Novou Ulici v Olomouci. Zdroj: DPMO

Chystají se úpravy a dodělávky.
Chystají se úpravy a dodělávky.
Ale zase bude již brzy možné v Olomouci zaplatit jízdné platební kartou. Tedy přesně řečeno na konci příštího roku, možná…(pro začátek jen zdraží). Říkala v rádiu nějaká teta
https://olomouc.rozhlas.cz/olomoucane-si-od-cervna-priplati-za-jizdne-kolik-platit-kartou-v-tramvajich-9435122
jak znám DPMO tak to bude na styl Prahy, kdy vám to vytiskne lísteček, který navíc nebude platný na meziměstské autobusy a vlaky v zóně 71
Úplně si neumím představit, že by toto udělal třeba DPP. A to přitom pražské projekty určitě nejsou bezchybné, ale nouzová údržba se dělá po nocích nebo se to sfoukne nonstop za víkend, místo třítýdenní výluky na opravu opravy.
To neni oprava opravy, ale stavba prechodu v Havlickove, tedy nezavisla a nezkoordinovana stavba, ktera by tu vyluku zpusobila tak jak tak.
Behem teto vyluky se dokonci Brnenska, protoze vysadba vegetacniho krytu se provadi na jare a ne v zime.
Takže špatně naplánované akce. Které mohly při lepším plánování proběhnout současně.
Takhle to není. Ten přechod se sice bude dělat, ale primární třítýdenní výluka kvůli dodělání rekonstrukce v Brněnské. Je pravda, že ty kytky se nedají asi sázet v únoru. Dále se musí dodělat něco u zastávek. No a tato výluka se využije i k rekonstrukci přechodu v Havličkově ulici.
A budou dodělávat i zábradlí na modernizovaných zastávkách, který „údajně“ nebylo v projektu, místo něj tam byly/jsou provizorní zábrany zbouchaný z prken a DESÚ jim to omlátil o hlavu a nařídil doplnění.
Část zábradlí na konci zastávky, pro upřesnění.
To je možné, ale já jsem reagoval na to, že výluka bude kvůli přechodu a při té příležitosti se dodělá Brněnská. Ale je to obráceně, navíc Brněnská bude delší.
Copak, po instalaci protihlukové zdi, je v okolí silnice pořád hluk?