Otevírací silniční podzim v Brně. Další část okruhu je plně průjezdná, Žabovřeská finišuje
Bauerova ulice v Brně po modernizaci. Foto: ŘSD
Z vytíženého úseku u výstaviště zmizela úrovňová křížení.
Z vytíženého úseku u výstaviště zmizela úrovňová křížení.
Hlavně že ten asfalt je v provedení „vlnitý plech“ takže tam auto skáče jak Maxipes Fík…to je opět kvalita
To musel navrhovat někdo, kdo nenávidí chodce? Jak jinak si vysvětlit ty šíleně dlouhé přístupové rampy na lávku pro pěší (jedna na úvodní fotce, další je blíž k centru města)?
To ti lidi neznají schody? Proč mám pro přechod té 4proudovky si zajít cca 200 metrů na každé straně? Jen překonat tu silnici znamená ujít skoro půl kilometru!
Kupte si auto.
A to mi pomůže při návštěvě Riviéry JAK????
Běžte si trollit k Motoristům, nedík.
Možná nějaký cyklista. Když by po schodech nemohl on, tak nikdo. Viz ta mela co se strhla po otevření mostu, když ještě chyběla lávka pro cyklisty: Aktivisté to chtěli zavřít i pro veřejnou dopravu, pokud to nebude hotové celé.
Vy víte o někom z vedení města či ŘSD, kdo je nakloněn cyklistům?
Když vidím tu neexistující cykloinfrastrukturu v Brně, tak o tom dost vážně pochybuju.
Vysvětlení je prosté. Ty lávky jsou jediná možnost jak přejít Bauerovu, takže podélný sklon ramp musel splnit vyhlášku o bezbariérovosti, která předepisuje i maximální podélné sklony pro rampy, chodníky a další.
A proč tam nemůžou vybudovat i schody? Ty zkrátí cestu na každé straně tak o 150 metrů.
Bauerka v již stavu minulém nebyla to pravé ořechové, hlavně kvůli přechodům na Riviéru. Takže vyřešeno, ale lávkou co má „2km“. Co takhle tam udělat i schody od přechodu?
Na hlavu je to esíčko na lávce před kruháčem… Asi aby pod lávkou mohlo být o pár parkovacích míst víc..
Takže že čtyřproudové Bauerovy je čtyřproudová Bauerova, jenom za půl miliardy, a to jenom kvůli nejhloupějšímu nápadů brněnského magistrátu v dějinách, prý nějaké ARENY…..
Ne, je to proto, že Bauerova je součást městského okruhu a nebyla k tomu účelu ve vyhovujícím stavu.
Tak predtim tam sice 4 pruhy byly, ale…
1) prechody
2) semafory
3) vyjezd z parkovacich ploch
4) uzsi jizdni pruhy
5) komunikace nebyla smerove rozdelena
atd
Plus kufr vozovky starý víc jak 50 let dimenzovaný na tehdejší zatížení.
Super zprava! Navic v tomto useku nebyli jizdni pruhy ani dostatecne siroke. Velke zlepseni.
Pro motoristy ano, pro pěší (zejména hojně navštěvované koupaliště Riviera) dost degradace – stovky metrů delší přístupová cesta.