Ostravské letiště chce přilákat další síťové dopravce. Prozkoumá trh dotovaných letů
Letiště Ostrava. Foto: Policie ČR

Cílem je zajistit dostupnost a potenciálně rozšířit spojení Moravskoslezského kraje se světem.

Cílem je zajistit dostupnost a potenciálně rozšířit spojení Moravskoslezského kraje se světem.
Když v Brně jednu linku do HUBu (Frankufurt), tak v Ostravě rovnou dvě.
Nevím, jestli jsou potřeba dva huby. Mnohem důležitější je, aby linky létaly ráno i večer. Teď se mi s LOTem často stává, že zpáteční let nenavazuje, a proto musím letět přes Krakov nebo Katovice. A v takové situaci už rovnou sednu do auta a koupím si letenky tam i zpět právě z těch letišť – i když bych strašně rád létal primárně z Ostravy, často to prostě nejde.
Přesně toto je i můj problém. Nejsem schopen napasovat mojí služebku na letový řád Lotu. Snažím se lítat z OSR co jen to jde, ale i tak KTW vyhrávají, právě z důvodu letového řádu.
A takto potkávám na letech Lotu z Katovic skupiny Čechů docela běžně.. Sám tedy nebudu
Upřímně řečeno, dva miliony ročně jsou v závazku veřejné dopravy náklady na kdejaký courák, kterým nikdo nejezdí. Hodně bych se bránil tomu dotovat lidem eurovíkendy podporováním Ryanairu a spol, jako to dělají jinde, ale podpořit feeder do nějakého velkého hubu mi připadá z hlediska dopravní obslužnosti jako poměrně dobrý nápad.