Autobusy

Ostrava získá další přímé spojení s Vratislaví, linku otevírá polský Sindbad

Autobus Setra společnosti Sindbad. Foto: Sindbad
Autobus Setra společnosti Sindbad. Foto: Sindbad

Druhý největší polský dopravce v dálkových autobusech otevírá nové spojení mezi Českem a Polskem. Od pondělí 23. září začne jezdit společnost Sindbad na nové trase mezi Ostravou a dolnoslezským hlavním městem Vratislaví.

Novou trasu oznámil Sinbdad na svých stránkách a facebookovém profilu. Linka má jezdit každý den: ráno v 6:15 hodin odjíždí z Vratislavi, v Ostravě je v 11:30. Z Ostavy autobus odjíždí zpět v 16 hodin,  ve Vratislavi je ve 21.30.

Ceny jízdenek aktuálně začínají na sedmi eurech. V Česku autobus zastaví ještě v Opavě a v Krnově, dále pak v řadě dalších polských měst, například Prudniku nebo Nyse. Přímé autobusové spojení mezi oběma městy dosud zajišťuje dvakrát denně FlixBus.  Od letošního jízdního řádu mohou cestující z Ostravska využít přímý noční vlak mezi Berlínem a Vídní, který jede i v úseku mezi Ostravou a Vratislaví.

Jízdní řád linky Ostrava - Vratislav
Jízdní řád linky Ostrava – Vratislav

Cestujícím se současně otevírá i možnost dalších spojení přes Vratislav do celé sítě Sindbadu v Polsku i Evropě. Sindbad obsluhuje téměř 200 zastávek v Polsku a přes 500 měst v Evropě.

Sindbad je tradičním polským autobusovým dopravcem, s více než 120 autobusy je v oblasti dálkové autobusové dopravy druhým největším dopravcem v Polsku.

tagy

10
Diskuze

avatar
5 Komentáře
5 Reakce na komentáře
8 Sledující tohoto příspěvku
 
Nejvíce hodnocený komentář
Nejžhavější komentáře
9 Autoři komentářů
Jiří KocurekkakovTady na MoravěRikijan Čerství autoři komentářů
  Odebírat  
nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Tady na Moravě
Host
Tady na Moravě

Slušně nepoužitelnej vymeták. Tohle propagovat jako spojení Ostrava-Wrocław je akorát krok k tomu, jak lidi nalákat do aut.
Ale jako první a jediné spojení z Krnova a Opavy do Polska…jako proč ne.

Jiří Kocurek
Host
Jiří Kocurek

Tohle nějak nechápu. Jakože kdo dodneška nejel (ani tím autobusem), tak nasedne do auta a hurá do Vratislavi? Že když tam začne jezdit autobus, on tam najednou musí jet taky?

jan
Host
jan

Přes Krnov po okrskách místo dálnice na Katowice mě to teda moc neoslovuje.

Alexandra Lowingerová
Host
Alexandra Lowingerová

To je škoda, že oi stojí v kdejaké kačí řiti.. Za tu dobu jsem autem v Drážďanech…

Desper
Host
Desper

Ach jo, to jsou zas cestovní časy. Pro obyvatele Opavy a Krnova asi dobrý, ale z Ostravy jsem ve Vratislavi autem za 2 hodiny. Stejně tak jako z Olomouce v Krakově jsem za 2 hodiny. Ale takový nonstop bus se moc často nenabízí a vždycky ty jízdní doby jsou 4h+

Alexandra Lowingerová
Host
Alexandra Lowingerová

Přesně tak, vždyť to říkám,,,

Marek
Host
Marek

Z Olomouce do Krakova za dvě hodiny? To bych chtěl vidět čím jezdíte. Nebo snad lítáte?

Riki
Host
Riki

Kdyby jste napsal za 3 tak se tomu dá věřit, ale jinak kecášššššš chlape 🙂

kakov
Host
kakov

to je bohužel autofilní přístup, milovanému autu se v myšlenkách přisuzují nadřirozeně perfektní vlastnosti a veřejná doprava se pohoršuje, aby si zdůvodnili svojí autopotřebu,
v praxi to vypadá tak, že časy jízdy autem takový lidé udáději i na polovině reálné doby a časy VHD pro změnu na dvojnásobku….

Roman Svačina
Host
Roman Svačina

Jízdní řád je tak jako skoro u všech CZ/PL relací postavený na polské cestující. Ale budiž. Bude to dobrá věc.

Křišťálová lupa

Zdopravy křišťálová lupa

Partneři



CSCARGO
RSD
czechtoll