Ostrava – Ulánbátar. Z Mošnova létá další nákladní linka do Asie
Ostravské letiště má novou nákladní linku do Mongolska. Zdroj: Linkedin.com - Petr Mikel
Letecká společnost My Freighter zajišťuje od 11. června přímé spojení mezi Mošnovem a Čingischánovým mezinárodním letištěm v mongolském Ulánbátaru.
Nikdo se nebrani narustu nakladni dopravy, ale chtelo by to tomu dat konecne nejaka pravidla, at se zbytecne nenasiraji lidi. Kuprikladu start nalozene 767 v nedeli rano 3:00 s buracejicimi motory 950 metru nad nejlidnatejsi casti ostravy s nekolika sidlisti opravdu asi neni opravdu bezpodminecne nutny. Tuplovane, kdyz se normalne startuje smerem od ostravy a kapitan si pozada o zmenu smeru, aby usetril par minut pojezdem na opacny konec drahy a tuplovane, pokud je v noci 25 stupnu a vsichni musi mit otevrena okna. Jde jen o to jeho pozadavek zamitnout, aby odstartoval normalne smerem od ostravy a razem mate… Číst vice »
Záleží na směru a síle větru.
Ano, na zaklade pocasi a sily vetru je stanoven smer. Ale pilot muze pozadat o start na druhou stranu a pokud to pomery pocasy umoznuji, tak se mu opacny start smerem nad mesto povoli. A tady se to deje velmi casto, taky v noci, protoze tu nejsou zadna pravidla. Pak se soudruzi z MSK divi, ze jsou lidi na cele letiste nasrani, pritom by stacilo v noci ten obraceny start nepovolovat a startovat jako vsechna ostatni letadla. Spis uz to zacina vypadat tak, ze na druhe strane bydli nejaky vlivny clovek, ktery nema zajem na tom, aby po startu takoveho… Číst vice »
v nedeli foukalo v ostrave z vychodu, takze letadlo jaksi jinak, nez severovychodnim smerem startovat nemohlo.
zbytek toho blabolu nema smysl ani komentovat.
Aha, odbornici promluvili 🙂
Nepsal jsem jeden konkretni den. Kdyz je pocasi takove, ze se neda startovat jinak, tak neni vyhrad. Popisuju situaci, kdy lze na zadost pilota startovat i obracene a to se tady deje velmi casto, protoze v zajmu prepravni spolecnosti je tech par minut rolovani usetrit. Nejaci lidi ve stotisicove mestske casti jsou vsem u zadele…
Bylo by záhodno uvést konkrétní dny a konkrétní linky, pak můžeme pokračovat v diskusi o důvodech.
podle historie odletů 767 z ostravy (alma ata a taškent) se nic takového neděje.
Takze jestli to není tak, ze jednou valm tam v noci proletěla, protože to vyžadovalo počasí, a vy jste z toho hned neudělal “pravidelný jev”.
S těmi linkami do Mongolska se nějak roztrhl pytel
Sankce…
Takže příště koně Převalského už nemusí Casou 🙂
No, přeprava živých zvířat, není přeprava šroubků. A vozit je z Prahy do Ostravy? Proč jako? Aby to pro ně bylo víc stresující? 😉
A pro hnidopichy. Stejně jediné letiště v ČR s veterinárním odbavením je to v Ruzyni. 😉
A letět s třemi mezipřistáními Casou kde je navíc daleko větší hluk než v B767 je jakože pro ty koně lepší jo?
Ta zvířata ale určitě letí uspaná, ale do letadel je potřeba naložit je při vědomí.
Ne, neletí uspaná.
Správně. Ono jde taky o velikost přepravní bedny. A ne, klopit opravdu nejdou. Musí být stálý přístup doprovodu ke zvířatům atd… 😉 Ale zdejší odbornici od sklenice piva jistě ví. 😉
A na to jste přišel jak?
Vy jste tím někdy letěl, že víte jaký je kde hluk? A znáte předpisy pro přepravu? K čemu je ten odlet z Ostravy, když odletět nelze? 😉
Ostrava jde do světa 🙂