Ostrava – Ulánbátar. Z Mošnova létá další nákladní linka do Asie

Ostravské letiště má novou nákladní linku do Mongolska. Zdroj: Linkedin.com - Petr MikelOstravské letiště má novou nákladní linku do Mongolska. Zdroj: Linkedin.com - Petr Mikel

Letecká společnost My Freighter zajišťuje od 11. června přímé spojení mezi Mošnovem a Čingischánovým mezinárodním letištěm v mongolském Ulánbátaru.

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jirka

Nikdo se nebrani narustu nakladni dopravy, ale chtelo by to tomu dat konecne nejaka pravidla, at se zbytecne nenasiraji lidi. Kuprikladu start nalozene 767 v nedeli rano 3:00 s buracejicimi motory 950 metru nad nejlidnatejsi casti ostravy s nekolika sidlisti opravdu asi neni opravdu bezpodminecne nutny. Tuplovane, kdyz se normalne startuje smerem od ostravy a kapitan si pozada o zmenu smeru, aby usetril par minut pojezdem na opacny konec drahy a tuplovane, pokud je v noci 25 stupnu a vsichni musi mit otevrena okna. Jde jen o to jeho pozadavek zamitnout, aby odstartoval normalne smerem od ostravy a razem mate… Číst vice »

Jiří Kocurek

Záleží na směru a síle větru.

Jirka

Ano, na zaklade pocasi a sily vetru je stanoven smer. Ale pilot muze pozadat o start na druhou stranu a pokud to pomery pocasy umoznuji, tak se mu opacny start smerem nad mesto povoli. A tady se to deje velmi casto, taky v noci, protoze tu nejsou zadna pravidla. Pak se soudruzi z MSK divi, ze jsou lidi na cele letiste nasrani, pritom by stacilo v noci ten obraceny start nepovolovat a startovat jako vsechna ostatni letadla. Spis uz to zacina vypadat tak, ze na druhe strane bydli nejaky vlivny clovek, ktery nema zajem na tom, aby po startu takoveho… Číst vice »

Air Traveller

v nedeli foukalo v ostrave z vychodu, takze letadlo jaksi jinak, nez severovychodnim smerem startovat nemohlo.

zbytek toho blabolu nema smysl ani komentovat.

Jirka

Aha, odbornici promluvili 🙂
Nepsal jsem jeden konkretni den. Kdyz je pocasi takove, ze se neda startovat jinak, tak neni vyhrad. Popisuju situaci, kdy lze na zadost pilota startovat i obracene a to se tady deje velmi casto, protoze v zajmu prepravni spolecnosti je tech par minut rolovani usetrit. Nejaci lidi ve stotisicove mestske casti jsou vsem u zadele…

Air Traveller

Bylo by záhodno uvést konkrétní dny a konkrétní linky, pak můžeme pokračovat v diskusi o důvodech.

podle historie odletů 767 z ostravy (alma ata a taškent) se nic takového neděje.

Takze jestli to není tak, ze jednou valm tam v noci proletěla, protože to vyžadovalo počasí, a vy jste z toho hned neudělal “pravidelný jev”.

Zbyněk

S těmi linkami do Mongolska se nějak roztrhl pytel

Milmic

Sankce…

Jirka

Takže příště koně Převalského už nemusí Casou 🙂

M19

No, přeprava živých zvířat, není přeprava šroubků. A vozit je z Prahy do Ostravy? Proč jako? Aby to pro ně bylo víc stresující? 😉

M19

A pro hnidopichy. Stejně jediné letiště v ČR s veterinárním odbavením je to v Ruzyni. 😉

Majkl

A letět s třemi mezipřistáními Casou kde je navíc daleko větší hluk než v B767 je jakože pro ty koně lepší jo?

Jirka

Ta zvířata ale určitě letí uspaná, ale do letadel je potřeba naložit je při vědomí.

Jan

Ne, neletí uspaná.

M19

Správně. Ono jde taky o velikost přepravní bedny. A ne, klopit opravdu nejdou. Musí být stálý přístup doprovodu ke zvířatům atd… 😉 Ale zdejší odbornici od sklenice piva jistě ví. 😉

M19

A na to jste přišel jak?

M19

Vy jste tím někdy letěl, že víte jaký je kde hluk? A znáte předpisy pro přepravu? K čemu je ten odlet z Ostravy, když odletět nelze? 😉

Jan

Ostrava jde do světa 🙂