Ostrava shání peníze na dalších pět tramvají od Škody, získala půl roku na rozmyšlenou
Tramvaj Škoda 39T For City Smart pro Ostravu. Foto: Jan Meichsner / Zdopravy.cz
DPO hledá nové způsoby financování, na využití opce má čas do pololetí.
Hm, takže se o využití opce můžou rozhodnout až po prvních zkušenostech s provozem? Chytré…
„Ostrava shání peníze“, když prošutrovali osmset milionů nákupem předražených tramvají a dalších třicet nákupem dvou zbytečných poschoďových autobusů! Takhle to dopadá když vedoucí pracovníci nemají ekonomickou odpovědnost za své činy!
K tomu prodej ústředních dílen a Morys sní o zrušení trolejbusů, jak se z nejmodernějšího DP dostat až na dno…
A nebylo by lepší prodat Moryse?
Obávám se, že by ho nikdo nechtěl ani zadarmo. Je to špičkový odborník na vymýšlení způsobů jak rozházet cizí peníze. Zarážející na celé věci je fakt, že magistrát, který to všechno financuje(z peněz daňových poplatníků) dělá mrtvého brouka.
Prosím o vysvetlení:
Nepočítá se mezi 100% nízkopodlažní vozidla taková, která mají i všechna sedadla bez podesty? Tak jako třeba pražské 15T.
Avšak 39T má spousty sedaček na padesátých, a tak 100% nízkopodlažní neni ne?
Pojem „plně nízkopodlažní tramvaj“ není nijak závazně definován. V současné době se vetšinou za plně nízkopodlažní považuje taková tramvaj, která je po celé své délce průchozí bez schodů.
Než uplatní opci, vyzkoušeli 39T nasadit místo „vymetáků nástupišť“ KT8D5.RN1, když to (podle DPO) spadá do téže ( sv. T3) kapacitní kategorie? Rád bych tu zkoušku (zvenčí) viděl…
Nejdražší tramvaj v historii. Alespoň tohoto typu a velikosti !!!
To jsou ty tramvaje tak výhodné, že stojí za to využít opci?
Ve srovnání se Stadlerem se mi to až tak nezdá…
V porovnání s tím, co a za kolik se dá objednat teď, to asi nebude taková hrůza. A ozývají se se zprávy, že se to zatím v testovacích jízdách jeví jako dobrá tramvaj
Věřím, že je to povedená tramvaj, když je to osvědčené finské know-how (nemyslím to nijak špatně, prostě to Finové skvěle vymxsleli,ale neuměli bez Škody prodat, tak se prodali sami).
Až na to,že 39T je koncepce nové platformy FCX. To s Finama nemá nic spolecneho
Stadler se dlouhodobě nevyplatí. Za opravu po nárazu do auta chce dnes už Stadler víc než za kolik v minulosti dodal novou tramvaj.
Se Stadlerem nemůžete porovnávat. Zajímavé by bylo, jakou cenu by nyní Stadler nabídl v jakémkoliv jiném VŘ v ČR
Loni: https://zdopravy.cz/nahradu-ceskych-tramvaji-do-sarajeva-doda-stadler-uspel-s-ostravskym-modelem-90739/
Jako občasný cestující můžu laicky porovnat, jízda novou tramvají je klidnější a uvnitř je nižší hluk. Stadlery se vzadu kroutí jako had, nyní je to lepší než v počátcích, ale nevím, zda došlo k úpravě nebo zda jsem si částečně zvyknul.
Na hodnocení klimatizace musíte počkat na letní pařáky.
Vypadá to jak nějaký divný podobný stadler.
to je čelem trmavaje, které se upravuje podle požadavků zákazníka, takže zepředu jsou ty tramavaje opravdu podobné, protože tak si to Ostrava přála.
V Paříži jsem viděl soutěž místního integrovaného systému pro veřejnost na nové vlaky, metro, tramvaje kde si můžou vybrat ze 3 čel které se jim líbí nejvíc mohlo by to být aji zajímavé uspořádat u nás. Navíc zde veřejnost pouze vybírá a ne vymýšlí takže to nemůže dopadnout jako s drakem v brně.
To mohli taky zkusit u nás v Praze a možná by z toho vypadlo něco zajímavějšího než pár svislých pruhů, které se stejně aplikují jen na určtiá vozidla a na vlacích se to zas upravuje jinak než jak to bylo v soutěži.
Zlatý křiklavý devadesátky, že?:)))
Souhlas s mým jmenovcem 🙂
Ono je to takové to „Zákazník platí, zákazník poroučí…“
Na to, že tento design vznikl už půl roku před vyhranim zakazky u plzeňských 40T, tak nevim…
Jo. Je to modrá nízkopodlažní článková tramvaj. To je panečku podobnost.
Když zapřáhnete do pluhu koně, bude to mít 1 hlavu, 4 nohy, oj, 2 kola a pluh. Když zapřáhnete do pluhu vola, bude to mít 1 hlavu, 4 nohy, oj, 2 kola a pluh.
https://postimg.cc/WFxvQ2vz