Ostrava pošle do ukrajinského Konotopu sedm autobusů, jedná o darování tramvají
Autobus Solaris Urbino 10. Foto: DPO
Jde o vozidla z roku 2009 a 2010, jsou v dobrém stavu.
Jde o vozidla z roku 2009 a 2010, jsou v dobrém stavu.
Jenom si říkám, jestli je od ledna nebude spíš potřebovat Brno 😁 Tyhle vozy na rozdíl od jiných tam ještě budou mít co natankovat.
Mluvnická: není to město spíše (ta) Konotopa? 🤔
Ta Konotop.
Ja nevim, takhle se asi radny hospodar nechova. Stare autobusy v dobrem stavu misto prodeje darujeme a musime zdrazit jizdne, protoze na nove je i pres velmi stedre dotace malo penez… Vedeni mesta po volbach zustalo stejne, hmotna odpovednost nulova, tak proc bezpostizne dal neplytvat penezi, zvlast v dobe prichazejici ekonomicke recese :-/
Cena SU15 na Bazoši je teď okolo 80 tisíc. DPO se pokoušel prodat SU12 za cenu okolo 300 000,- a moc velkej zájem nebyl. Většina těch vozů bude po těch 10-12 letech zralá na GO .
Výborné jednání Ostravského dopravního podniku, takto se má pomáhat napadené demokracii, bránící se despotickému agresorovi.
Napadené demokracii? Malinko jste to popletl, chtěl jste zřejmě napsat oligarchii, ne? 😀
Asi tak nějak to funguje 🙂 🙂
1.Darujeme Ukrajině.
2.Nemáme
3.Musíme koupit nové.
4.10% provize do kapsy
5.Hurá
Jasně, nebýt Ukrajiny, tak se tady jezdí v Karose 73x a nic nového se kupovat nemuselo.
V lednu DPO bude brečet, že potřebuje nové.
Kdyby do každého vrazili 1.000.000 Kč, bude klidně jezdit dalších 5 let úplně v pohodě, nebo se pletu
Těžko. GO starý karosy 9xx vycházela před 10 rokama na víc jak 3 mega.
Ale v Ostravě se už na naftu rok nejezdí, tyto byly rezerva, která stála v garážích.
No nevim, dieselove autobusy lze spatrit v ostrave zcela bezne bez nejakeho planovani nebo dlouheho cekani. Rezerva mozna, ale urcite ne jen v garazi…
Hlavne tram jsou tam potrebne jak sul. Uz pred agresi RF stav jejich vozu KTM byl des… jeste mozna nejake pouzite kolejea betonove prazce ( budou lepsin jak v Konotpo)
Betonové pražce? Z ČR na Ukrajinu?
proc ne…i pouzite z CR jsou v lepsim stavu jak prazce a trat v Konotope… tady je to odpad tam by to bylo zlepseni stavu trate. Pred agresi RF jsem ve vice castech UA osobne byl- takze vim co pisu..
Rozchod.
V malém provozu by to mohli přerozchodovat a užívat evropské tramvají bez modifikace.
Teoreticky jistě, ale v ultra-low-cost podmínkách ukrajinských provozů by to byla nereálná jednorázová investice.
To ale znamená předělat koleje také ve vozovnách a zařízení na podvozky v hale. Je to neskutečná spousta práce.
No moc malých provozů tam nezbyde. Navíc na 1 km se uvádí 1300-1500 pražců. Kolik jich je dostupných ?
Na druhou stranu by se tam ty pražce daly vyvézt na ten přerozchodovávací projekt. A nebo možná spíš ještě na nějaké poléčení kolejí standardního rozchodu na Podkarpatí.
Jen aby jim v zimě nechyběly…
Super!
Cením, že i přes nenávist některých spoluobčanů takhle dokážeme pomáhat zemi zasažené ruským agresorem
20 diskutujících bohužel pro levné pivo a levný párek by prodala i asi část rodinného příslušenstva.