Ostrava hledá, kdo postaví most chrlící oheň. Propojí moravskou a slezskou část města
Plánovaný most Na Karolině v Ostravě. Zdroj: město Ostrava
                            
Předpokládané náklady na stavbu jsou 342 milionů korun bez DPH.

Předpokládané náklady na stavbu jsou 342 milionů korun bez DPH.
Úplný nesmysl z hlediska dopravy ponechat stávající 4proudou silnici doprava v Ostravě je katastrofa je čas zúčtovat s touto u elitou jděte k volbám zastavme 3-4.10 Volby!!!!!
Na zimu to vyřeší problémy se sněhem, ledem i mrazem. 😀
Tak to chce ale ty hořáky otočit na druhou stranu 😀
Doufejme, že ty hořáky budou mít Ex certifikaci, kvůli riziku výskytu důlních plynů.
A nápad nahradit již existující 4 proudý most úzkým a v kombinaci s okružními křižovatkami namísto MUK, to chce fištróna! Zvlášť, když se má v oblasti masívně stavět.
A co brání tomu nevyhovující most zbourat a postavit tam nějaký větší 🙂
Co péče řádného hospodáře?
A co uhlíkové šlápoty, to je dneska hlavní náboženství. Nějaký ten výbuch důlního plynu (pokud by se objevil ve výbušné koncentraci) to nikoho netrápí. (Možná naopak, pokud tam budou hořáky, spálí se dřív, než by se nahromadil ve výbušné koncentraci, kde by čekal třeba na jiskru od brzd).
Jinak Ostrava je asi jediné město, které má problémy s předimenzovanou infrastrukturou (teda nějaké takové problémy měly prý i Slušovice). Všude jinde je problém přesně opačný, silnice postavené (třeba i maximalisticky) před mnoha lety nestačí, protože rozvoj automobilizmu byl větší, než si kdokoliv dokázal třeba před 50 lety představit.
Ty hořáky budou spalovat ten metan, který se bude jímat pod zemí v okolí toho mostu 🙂
Podívejte se. Já nejsem Ostravak, město jsem navštívil všehovšudy třikrát. Ale tohle absolutně nechápu. Dobře, pomiňme, že most samotný bude jednopruhový a bude z plezíru mařit plyn. Může mi ale někdo vysvětlit, který lDlOT na Frýdecké VÝPADOVCE vykoumal KRUHÁČ místo normální mimoúrovňové křižovatky? Jen tak, je tam teď 80 km/h, tak se to asi někomu zdálo jako moc dlouhej a pohodlnej úsek, tak jim to tam trochu zavaříme. Tohle je tak těžkej brainfart, že se tomu průměrnej ekoterorista a cyklofanatik těžko sápe po kotníky.
Tomáši nebude kruháč na Frýdecké, ale pod ní. Jinak ale souhlas. Ještě dodám, že diky nebetyčnému diletantství v plánování ostravského magistrátu se vlastně neví co přesně a jak ten most bude obsluhovat..
on se tenhle most ani neřešil v souvislosti s vazbami na novou mega čtvrť Žofinka…
Ať se dívám, jak se dívám, ten kruháč je NA Frýdecké, klasické brejlové sjezdy mají být zrušeny. Navíc, jak koukám na příčné sklony na té mapce znázorněné, kruháč má být klopený směrem ven. Bude tam, zvláště v zimě, veselo 😉
Ostrava- slezská Dubaj 🙂
Prosím o opravu titulku – moravskou a slezskou část.
Most může spojit Moravskou Ostravu a Slezskou Ostravu, ale jako přídavné jméno ve větě se to píše s malým písmenem.
Děkuji.
Sice bude pouze dvoupruhový a po výstavbě nové městské části kapacitně nedostačujíci, zato bude chrlit oheň.
Takže čtyři pruhy na mostě a za ním na obou stranách zúžení do dvou pruhů, protože jakékoli smysluplné pokračování ve čtyřech pruzích je na obou stranách prakticky vyloučeno. Takové řešení Vám dává smysl? Nicméně, pokud jde o ty chrliče ohně, naprosto s Vámi souhlasím. Zbytečná a nákladná záležitost ( provoz, údržba, revize….). Ale když jde o něčí ego, Ostrava na náklady nehledí.
Přes ten současný most (který bude nahrazen tímto) jsou dnes čtyři pruhy, i včetně napojení na Frýdeckou. Tohle tam do budoucna spolu s rozvojem té oblasti způsobí maximálně neustálé kolony před těmi kruháči…
Ale vůbec mě to nepřekvapuje, co se týče rozvoje dopravní infrastruktury je Ostrava dlouhodobě naprosto marná.
Ty kolony tam jsou ve špičkách i teď. Souhlas s tím, že Ostrava je v oblasti dopravní infrastruktury marná. Ale to není důležité, hlavně, že budou šlehat plameny.
A ony ty chrliče mají fungovat i po slavnostním aktu stříhání pásky?
Jestli on to někdo v Ostravě s těmi megalomanskými projekty nepřehání.
Nevím proč se má stavět most chrlící oheň. To je v Ostravě tak příjemné klima, že nevadí další zplodiny? Nehledě na vysoké provozní náklady. Tady má asi někdo roupy.
Nebude to spíš imitace formou optických vláken či tak něco?
Víta, jak optická vlákna smrdí, když se zapálí? 🙂
To bych teda doufal. Kroťte tam ty architekty někdo prosím, ať se to dá postavit a provozovat
Mají to vážně být plynové hořáky.
To jsem právě nikde nezahlédl (ale ani po tom nepátral). V tom případě tak trochu plýtvání plynem, ne?
Napište si do Googlu most koucky Ostrava a vyjdou vám různé popisy projektu, kde se explicitně píše o plynových hořácích. Nevím, jestli to byl nápad investora nebo vlastní invence architekta, ale i já si myslím, že je to kýč, zvýšené náklady investiční i provozní, navic jdoucí proti dnešním trendům ohledně fosilních paliv, emisí atd.
Zapne se to 2x ročně a pak se na to zapomene 🙂 Maximálně bude mít nějaká firma příjem z revizí
Zdá se, že Ostrava má už vše důležité z hlediska dopravy vyřešeno, když se zabývá takovými velice podstatnými věcmi, jako dekorativní prvky dopravní infrastruktuře. Po umělecky ztvárněném záměru „estetizace“ tramvajové zastávky Karolina za 30 mil. Kč, která se měla stát světelnou dominantou města (zatím k realizaci nedošlo), parkovacím domě ve stylu přímořského letoviska u Krajského úřadu za více, než půl miliardy korun (který podle původní dokumentace údajně nebylo možno ani postavit), bude teď nový most přes Ostravici dšťít oheň. Asi půjde o nějaký resentiment na původní koksárenský provoz. 🙂 Už se těším na další tamní estetickou specialitu, novodobou přístavbu organických… Číst vice »
Jsem rád, že aspoň Ostrava má už vyřešené všechny dopravní, kulturní, společenské a jiné problémy, že může z plezíru bourat mosty a stavět místo nich mosty s plamenomety.
Tedy Ostrava chce zbourat funkční most na ulici Na Karolíne a postavit na stejném míste nový? Starý most je v jakém stavu?
Ten most (ač poměrně mlád) už dost přesluhuje: https://mapy.com/s/jaduvumuza
V nedobrém. Když se na něj na mapách podíváte na panoramatu zespoda, zjistíte klasiku – nekvalitně udělané (a k tomu nejspíš bídně udržované) mostní závěry, takže do něj teklo a je dost zkorodovaný. Ono by to teda chtělo rozšířit tu ulici Na Karolině, aby bylo kapacitnější propojení 28. října a Frýdecké, pak by ten dvojmost dával smysl. Takhle asi opravdu stačí jen jedna mostovka. Jen se obávám, že se za deset let postaví nový užší most, načež se zjistí, že kvůli výstavbě v lokalitě komunikace nestačí a bude je třeba rozšířit.
Ptáci budou padat již ogrilovaní :).
To budou přece ti pečení holubi, co budou po volbách létat do úst. 🙂
Ostrava by měla především zajistit účty architekta Kauckého a všech, kteří tuhle koninu schválili. Nevím, proč bych se na provozu téhle zhůvěřilosti měl finančně podílet?
Zajímavý návrh. Jen bych v nadpisu změnil velká počáteční písmena v malá.