Osmsetdesítky do Polska a béčka domů do Saska. Registr ukazuje, kam se prodávají vozidla ČD
Interiér vozu 810 v původním provedení. Autor: PetrS. – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=40625397
Osvětlení a větrací zařízení bez závad, WC čisté nepoužité bezdomovci.
My lišky z Polska a oni 810 do Polska… prostě každé zboží má svého kupce i Kupce….
Prvni krok k privatizaci CD. Konecne. Uz dal nehodlam tuto ztatovou silenost platit ze svych dani.
Na takovém detailu se ukazuje bordel, který panuje v takových firmách o velikosti českých drah.
ČD prodají relativně nově modernizovanou provozní 799, zatímco v depech posunují s prasátka 703. Na palici.
Asi je těch Prasátek víc a jsou na ně náhradní díly.
Co to je za pičovinu?
Nic o tom nevím, ale mám názor.
Řada 799 (ADL) je spíš posunovadlo, než lokomotiva. Nemá vzduchové brzdy, tedy sama vzduchem nebrzdí ani nemá jak ovládat brzdy toho s čím posunuje. Spojky potrubí na čele má jen proto, aby se při přepravě ve vlaku nemusela obmotávat hadicí.
Kde ještě pravidelně u ČD na posunu jezdí 703?
Nikde, dotyčný lže.
Ty béčka by se měli stále nechávat jako zálohy do budoucna, jako posila se vždy hodí
Poté co se koridory leckde zrychlily nad 140 a po panterizaci se jako zálohy až tak moc nehodí.
Osmidveřáky… už vyjely zachraňovat pravidelný provoz?
Trochu nechápu prodej vagonů, kterých je těžký nedostatek. I stará Béáčka jsou vítanými vozidly když zmírní přeplněnost vlaku. Já osobně s nimi jezdím rád a nesetkal jsem se s jejich kritikou mezi cestujícími. Otvírací okna většina vítá buď jako nostalgii nebo vítanou variantou ke klimatizaci.
Neprovozní nebo kousky s propadlou revizí.
Ono není zase až tak velký nedostatek vagónů. Problém je nedostatek provozuschopných vagónů, resp. nedostatečné kapacity údržby a dílen celkově.
však taky Němci to kupují ve velkém. Prostě moc dobře ví, jaká je to německá TOPka, no škoda prodávat takový klenot jako jsou B249. Staré, ale nejlepší! 😀 😀 😀
Přesně, nahrazují díru po tom, co vlastní vozy museli prodat!
Většina prodávaných vozů je těžce vytěžená a jejich zprovoznění bude stát balík. Dráha málokdy prodá provozní vozidlo byť by mělo mít jen propadlou revizi.
Z popisu lepších kusů prodávajícím usuzuji, že u méně šťastných kusů bylo WC bezdomovci použito…
Také je dobré počítat s tím, že „nepoužité bezdomovci“ je možná to nejlepší, co se o tom WC dalo napsat.
by mě zajímalo, o kolik se jde s cenou dolů, pokud bezdomovec použije WC.
Asi to bude záviset na počtu cyklů.
Hlavně se nezacyklit.
Co když to použije sdomovec?