Osmsetdesítky do Polska a béčka domů do Saska. Registr ukazuje, kam se prodávají vozidla ČD

Interiér vozu 810 v původním provedení. Autor: PetrS. – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=40625397Interiér vozu 810 v původním provedení. Autor: PetrS. – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=40625397

Osvětlení a větrací zařízení bez závad, WC čisté nepoužité bezdomovci.

Odebírat
Upozornit na
guest
22 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kačák

My lišky z Polska a oni 810 do Polska… prostě každé zboží má svého kupce i Kupce….

Filson

Prvni krok k privatizaci CD. Konecne. Uz dal nehodlam tuto ztatovou silenost platit ze svych dani.

Adam Eidam

Na takovém detailu se ukazuje bordel, který panuje v takových firmách o velikosti českých drah.

ČD prodají relativně nově modernizovanou provozní 799, zatímco v depech posunují s prasátka 703. Na palici.

M 474 003

Asi je těch Prasátek víc a jsou na ně náhradní díly.

Adam Eidam

Co to je za pičovinu?

s J.

Nic o tom nevím, ale mám názor.

Řada 799 (ADL) je spíš posunovadlo, než lokomotiva. Nemá vzduchové brzdy, tedy sama vzduchem nebrzdí ani nemá jak ovládat brzdy toho s čím posunuje. Spojky potrubí na čele má jen proto, aby se při přepravě ve vlaku nemusela obmotávat hadicí.

Kde ještě pravidelně u ČD na posunu jezdí 703?

Rejpal

Nikde, dotyčný lže.

Petr

Ty béčka by se měli stále nechávat jako zálohy do budoucna, jako posila se vždy hodí

tarten

Poté co se koridory leckde zrychlily nad 140 a po panterizaci se jako zálohy až tak moc nehodí.

Jiří Kocurek

Osmidveřáky… už vyjely zachraňovat pravidelný provoz?

Petr Herbrik

Trochu nechápu prodej vagonů, kterých je těžký nedostatek. I stará Béáčka jsou vítanými vozidly když zmírní přeplněnost vlaku. Já osobně s nimi jezdím rád a nesetkal jsem se s jejich kritikou mezi cestujícími. Otvírací okna většina vítá buď jako nostalgii nebo vítanou variantou ke klimatizaci.

dizgrafy

Neprovozní nebo kousky s propadlou revizí.

Kokodak8

Ono není zase až tak velký nedostatek vagónů. Problém je nedostatek provozuschopných vagónů, resp. nedostatečné kapacity údržby a dílen celkově.

libor

však taky Němci to kupují ve velkém. Prostě moc dobře ví, jaká je to německá TOPka, no škoda prodávat takový klenot jako jsou B249. Staré, ale nejlepší! 😀 😀 😀

Jiří Kocurek

Přesně, nahrazují díru po tom, co vlastní vozy museli prodat!

ArF

Většina prodávaných vozů je těžce vytěžená a jejich zprovoznění bude stát balík. Dráha málokdy prodá provozní vozidlo byť by mělo mít jen propadlou revizi.

Jan

Z popisu lepších kusů prodávajícím usuzuji, že u méně šťastných kusů bylo WC bezdomovci použito…

tarten

Také je dobré počítat s tím, že „nepoužité bezdomovci“ je možná to nejlepší, co se o tom WC dalo napsat.

libor

by mě zajímalo, o kolik se jde s cenou dolů, pokud bezdomovec použije WC.

Karl vB.

Asi to bude záviset na počtu cyklů.

Cedník

Hlavně se nezacyklit.

Klondajk

Co když to použije sdomovec?