Osmiměsíční uzavírka do Šluknovského výběžku. Rozhodne o ní ministerstvo, ŘSD odmítá „horskou dráhu“

Stavba obchvatu Svoru. Foto: ŘSDStavba obchvatu Svoru. Foto: ŘSD

Obce si stěžují na nedostatek informací. Na objízdné trase hrozí souběh s jinou opravou.

Odebírat
Upozornit na
guest
12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
projekt2501

Věřím, že minimálně pro osobáky by to šlo takto, buď na semafor, nebo i obousměrně

https://mapy.com/s/razudokoke

Jiří Šrámek

Nešlo.
1) Příliš strmé stoupání. To by bylo spíš na žebřík.
2) Nový most přes starou silnici povede i přes ten železniční „tunýlek“.
3) V klesání ke Svoru jsou nyní uložené přeložené kabely vysokého napětí + je tam cosi jako trafostanice (vše úplně nové).

qorlicek

Možná blbá poznámka, ale – není to příležitost zavést alespoň lepší vlakové spojené do Varnsdorfu? Kdysi jezdil i rychlík atd.

Jirka

Ten rychlík jezdil z Prahy asi tak 6 a půl hodiny.

qorlicek

Ten, co pamatuji, jezdil z Chomutova (a pak Chebu) do Liberce přes Varnsdorf. Z Prahy by to zvládl dnes za 3 hodiny, odhaduji?

Slambob

Obchvat se určitě plánuje minimálně 10 let jak je zde zvykem, ale teprve půl roku předem informují a řeší uzávěru a obchvat. Řešit to navrženým způsobem je zhovadilost. Dojíždí tudy spousta lidí do práce oběma směry, a to představuje kolikrát ne objížďku 35 km, ale minimálně 50 km (tj. 100 km denně navíc) a minimálně o dvě hodiny více denně času. To je na dojíždění do práce opravdu hodně. Uhlíková stopa pláče! Nepřísluší mně to a ani samozřejmě na to nemám vzdělání, ale jezdím okolo a čistý selský rozum mně napovídá, že se stavba odehrává v největším rozsahu mimo současnou… Číst vice »

Jiří Šrámek

To nejde. Nová silnice povede přes most nad místem té původní, která se kvůli tomu musí zahloubit. Takže určitou dobu nebude ani stará ani nová.

Roman Novotný

Přijeďte se všichni podívat, jak se vyhazují milony za zbytečné stavby.

radek

A to jako nejde postavit krátký nový úsek přes železniční trat´ (tunel tam už je, tak stačí jen zasypat ) a na něj převést alespoň osobní dopravu ??? Zbytek může zůstat na stávající I/9.To by ale stálo peníze navíc, stejně jako kdyby se na stavbě dělalo 24/7, a o to tady hlavně jde ….

Jiří Šrámek

24/7 to sice není, ale smekám před nasazením lidí a techniky na této stavbě. Od šesti ráno do šesti do večera minimálně. A včetně víkendů. Jezdím tudy denně a ta uzavírka se mě velmi citelně dotkne.

Pavel Svoboda

Naprostý nesmysl, všichni víme, že zafouká vítr a jediné železniční spojení je na mnoho hodin uzavřeno. Do toho úplná několikaměsíční uzavírka z nás úplně odřízne. A navrhovaná objízdná trasa ???? Proberte se všichni ! Ti co tu cestu znají, vědí moc dobře, že se nejedná o „pouhých“ 20 minut zdržení. Jo na papíře to vypadá jednoduše. Pro spoustu lidí, kteří dojíždí každodenně a musí být včas v zaměstnání a školáci ve škole ???? Železniční spojení bude jedinou spojnicí a kdo dá záruky, že nebude výluka na trati. Jak po té jako rodiče budeme řešit případná zpoždění ? Školy toto nezajímá… Číst vice »

Jiří Šrámek

Jezdím z Krásné Lípy do Cvikova do práce. Nyní, autem, 21km a cca 25 minut. Přes Č. Kamenici přes padesát km a cca 70 minut. Každá cesta. Chápu důvod uzavírky, ale nechápu, proč by měla trvat skoro třičtvrtě roku.