Osmdesát elektrobusů pro Varšavu dodá Irizar, domácí Solaris opět prohrál
Elektrobus Irizar. Ilustrační foto: Irizar
Firma dodá do Varšavy 50 kloubových a 30 standardních vozidel.
Firma dodá do Varšavy 50 kloubových a 30 standardních vozidel.
Ty ceny EV autobusů jdou slušně dolů. Škoda jen, že některý firmy se místo zaměření na akceptování změny a vytvoření konkurenceschopného produktu radši zaměří na lobbování za spalovací skanzen.
Lobování za spalovací skanzen je jediná správná věc! Ten spalovací skanzen jak říkáte je pro mnohé města v ČR jediná rozumná možnost! Ty EV krámy prostě nemají výdrž a např. pro Brno kde je extrémní obsaditelnost vozidel, velmi prudké stoupání skoro všude a dlouhé trasy by prostě neobstálo! Takže, ano spalovací vozy jsou a budou ještě dlouho potřeba, dokud se EV nedočká podobných dojezdů jako na nádrž paliva! Což velmi dlouho nebude, čím větší baterky tím větší hmotnost už tak těžkých vozů a co teprve při přepravě např 120lidi?!
To budou mít teda údržbáři radost, elektrobusy od tří různých výrobců.
Tak pro údržbu by bylo nejlepší kupovat pořád dokola 14 Tr, celosvětově.
Irizar bude dodávat i podvozky, nebo ty bude dodávat jiný výrobce (Scania, Volvo, Man)?
Co vím, tak Volvo PL. s výrobou busu skončilo ! O tom už zde redaktoři informovali.
Výrobu autobusů Volvo ukončilo, ale výroba podvozků pokračuje.