Opravy tramvajových tratí a výluky metra přehledně. Praha ukázala plány na celý rok
Rekonstrukce tramvajové trati na Hlávkově mostě. Foto: DPP
Seznam dopravních omezení je relativně dlouhý a vyžádají si řadu změn v provozu MHD.
„Podle DPP však trať na velkoplošných BKV pochází z roku 1983 a poslední modernizací prošla před více než 20 lety. Nyní se zároveň upraví kolejové oblouky v křižovatce a lépe zabezpečí přechody.“
Takže jestli jsou tam 20 let, určitě můžou pár měsíců počkat? Spíš by mi sedělo vysvětlení, že s jinými výlukami se to líp koordinovat nebude (třeba ten Václavák).
Znamená toto: “V návaznosti na novou polohu TT bude nutné přeložit kolejový trojúhelník za mostem a upravit vjezd do smyčky Výstaviště (nově bude vložena kolejová spojka).” vložení dočasné spojky kvůli nové poloze trojúhelníku, nebo trvalé obohacení vjezdu smyčky Výstaviště o kolejovou spojku, která umožní přímou jízdu až k planetáriu?
To jako jet už od vjezdu do obratiště v protisměru? A tedy mít jednu z kolejí zcela volnou?
To není moc dobrý nápad.
Rekl bych ze tam chybi vsechny Florence.
Existuje nejaky prehled, v kterych usecich na C jsou prazce vymeneny a kde jsou jeste puvodni? Letos se kope hodne na jihu, je snad usek u Florence hotovy?
>tramvajové trati Stírka a Partyzánská v Kobylisích.
V Kobylisích žádná Partyzánská není.
Má být „TT Stírka – Partyzánská v Kobylisích, Tróji a Holešovicích“ 🙂
Kdy se dočká úsek metra A mezi Želivského a Florou? Tam to skáče, že se lidi otáčí co se to děje. Dost ostuda.
Vkládání provizorních výhybek na Václaváku zabere 3 měsíce?
Zahájit hned tři reko v centru ve stejný den, kdy se udělá tradiční výluka C? To to už nemohlo ten týden počkat?
Já to čtu tak, že se v průběhu těch 3 měsíců budou přejezdy využívat dle konkrétního postupu prací, ne že se budou vkládat 3 měsíce:-)
Nebude se náhodou dělat oprava stropu podchodu metra? To by za tři měsíce bylo docela rychlé. (Samozřejmě víme, že není tak shnilý, jako ten na Florenci.)
Víme? Spíše doufáme…
Já tajně doufám, že budou posouvat osu dráhy ve Vodičkově, protože ta mačkanice před Světozorem je dost opruz.
Jo, tam měly tramvaje minimálně od rekonstrukce spodní části Václaváku stavět aspoň ve směru na Lazarskou přímo na Václaváku.
Dobrá poznámka. Nasvědčuje něco tomu, že by se tohle mohlo uskutečnit?
No asi ne, když budou pak odbočovat na Václavák a podle plánu by měly tramvaje vždycky stavět na obou nástupištích (ty, co jedou z/do Vodičkovy).
Já doufám, že tři měsíce zabere vložení trvalých výhybek.
To Depo Hostivař tam máte dvakrát, protože to bude snad jen v metru a nebudou se měnit tramvajové výhybky do terminálu po necelých dvou letech.
Třeba to byla jedna z výhodných čínských investic vyjednanou prezidentem. Tak buďme rádi, že vydržely alespoň 2 roky! 🙂
Čínské koleje snad ještě nekupujeme, město má vlastní Pražskou strojírnu sídlící na Praze 9.
Která sice dodává kolejové konstrukce, ale kolejnice pochopitelně nevyrábí, nemaje válcovnu. Třinec atd.
… nemajíc válcovnu.