Opraví dálnici a v perfektním stavu ji vrátí státu. V Polsku začala obnova koncesní části A4

Mýtné brány na dálnici A4. Zdroj: Stalexport Autostrada MałopolskaMýtné brány na dálnici A4. Zdroj: Stalexport Autostrada Małopolska

Jedním z nejvytíženějších úseků v Polsku projede 45 tisíc až 75 tisíc vozidel denně.

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ic540

Zdravím. Původně jsem nechtěl reagovat. No je to tak že musím… Polští drážní kolegové se k nám před 10-15 lety jezdili dívat na vlaky v trase 271/320 tedy koridor v podstatě. Dnes se chodíme dívat my k nim jak se jezdí aspoň v jednom úseku 200… Jak obnovují regionální tratě viz Wisla třeba. Nebo nové trať do Bielsko Biale co se bude opravovat… A moře dalších oproti Msk určitě… O silnicích a dálnicích či rychlostních komunikacích raději nemluvě… A to hlavně mluvím či píšu o Šloňsku. To co tam mají dál a co plánují jen závidět… Třeba CPK. Centrální port… Číst vice »

Pako

Mínusy jsou asi za to zvracení. Kritika neutěšeného stavu se dá napsat i více věcně, stručně odborně a méně expresivně. Jsme v odborném kruhu, ne na bulváru či (a)sociálních sítích.

182-097

Polsko zatím tak maximálně dohání ty roky stagnace a úpadku. K tomu aby je šlo nějak víc obdivovat mají ještě daleko.