Mě spíš zaráží, proč se havarijní oprava vozovky v místě MÚK s Jiráskovou ulicí cca 2 týdny zpět nemohla udělat souběžně s touto uzavírkou tunelu. Takhle tam snad 3 dny kolabovala doprava, přitom se daly obě věci spojit. Dále se plánuje celoplošná oprava vozovky na celém jihlavském obchvatu z let 2004-2007 – to se nedalo udělat dohromady s rekonstrukcí tunelu za jedné úplné uzavírky?
Jan
2 let
Znamená slovo revize reklamaci odfláklé opravy?
Pavel
2 let
Po znovuotevření tunelu v létě mě docela překvapila ta lajdácká záplata asfaltu uvnitř tunelu, kdy směrem na Znojmo to opravdu hodně zadrncá. To tam asi uplácali lopatou nebo co.
Jihlavské ŘSD si evidentně kvalitu „umí“ pohlídat.
Karl vB.
2 let
A mohl by pan Martin Buček z týmu komunikace ŘSD neználkovi, jakým já jsem, vysvětlit dvě následující drobnosti:
1. Proč nebyly revize technologií tunelu provedeny koncem jeho uzavírky už v létě?
2. Pokud od znovuotevření tunelu do dneška neměly technologie v tunelu platnou revizi, tak by mně zajímalo, kdo by byl odpovědný za případně škody vzniklé z důvodu jejich nefunkčnosti/ nesprávné funkčnosti.
Pokud se podívám na činnost jihlavské pobočky ŘSD několik let dozadu, tak mně napadá velmi specifická slovní zásoba. 🙁
Musim s Vami souhlasit. Tezko se hledaji slusna slova: Vcelku novy tunel je nä 2 mesice odstaven a provadeno cosi za 50 mega (bez valneho vysvetleni) a ted na cely vikendu pro revizi (zase bez smysluplneho vysvetleni). Ale co ja vim o fungovani tamejsiho krajskeho uradu, tak by me to u tamejsiho RSD nemelo prekvapovat 🙁
Nejlépe tento dotaz zaslat přímo paní ředitelce Správy Jihlava, její jméno je myslím věřejně známé. Kopii dotazu zaslat i panu Bučkovi. Formát mailu ŘSD je jmeno.prijmeni@rsd.cz.
Nebyl by od věci i určitý novinářský tlak od zdejšího portálu, nebo přístup a výsledky této správy jsou skutečně tristní.
Asi nemá dostatečnou zpětnou vazbu od veřejnosti.
Mě spíš zaráží, proč se havarijní oprava vozovky v místě MÚK s Jiráskovou ulicí cca 2 týdny zpět nemohla udělat souběžně s touto uzavírkou tunelu. Takhle tam snad 3 dny kolabovala doprava, přitom se daly obě věci spojit. Dále se plánuje celoplošná oprava vozovky na celém jihlavském obchvatu z let 2004-2007 – to se nedalo udělat dohromady s rekonstrukcí tunelu za jedné úplné uzavírky?
Znamená slovo revize reklamaci odfláklé opravy?
Po znovuotevření tunelu v létě mě docela překvapila ta lajdácká záplata asfaltu uvnitř tunelu, kdy směrem na Znojmo to opravdu hodně zadrncá. To tam asi uplácali lopatou nebo co.
Jihlavské ŘSD si evidentně kvalitu „umí“ pohlídat.
A mohl by pan Martin Buček z týmu komunikace ŘSD neználkovi, jakým já jsem, vysvětlit dvě následující drobnosti:
1. Proč nebyly revize technologií tunelu provedeny koncem jeho uzavírky už v létě?
2. Pokud od znovuotevření tunelu do dneška neměly technologie v tunelu platnou revizi, tak by mně zajímalo, kdo by byl odpovědný za případně škody vzniklé z důvodu jejich nefunkčnosti/ nesprávné funkčnosti.
Pokud se podívám na činnost jihlavské pobočky ŘSD několik let dozadu, tak mně napadá velmi specifická slovní zásoba. 🙁
Musim s Vami souhlasit. Tezko se hledaji slusna slova: Vcelku novy tunel je nä 2 mesice odstaven a provadeno cosi za 50 mega (bez valneho vysvetleni) a ted na cely vikendu pro revizi (zase bez smysluplneho vysvetleni). Ale co ja vim o fungovani tamejsiho krajskeho uradu, tak by me to u tamejsiho RSD nemelo prekvapovat 🙁
Nejlépe tento dotaz zaslat přímo paní ředitelce Správy Jihlava, její jméno je myslím věřejně známé. Kopii dotazu zaslat i panu Bučkovi. Formát mailu ŘSD je jmeno.prijmeni@rsd.cz.
Nebyl by od věci i určitý novinářský tlak od zdejšího portálu, nebo přístup a výsledky této správy jsou skutečně tristní.
Asi nemá dostatečnou zpětnou vazbu od veřejnosti.