obrazok-zdopravy

Oprava mostu v Uherském Hradišti vstupuje do další fáze, pomůžou pontony

Oprava mostu J. A. Bati v Uherském Hradišti. Foto: ŘSDOprava mostu J. A. Bati v Uherském Hradišti. Foto: ŘSD

Oprava vytíženého mostu probíhá za provozu.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dusanh

To nejsou žádné „speciální pontony“, ale standardní říční díly pontonové mostové soupravy (PMS). Jestli mě paměť neklame, tak je vyráběly Slovácké strojírny v nedalekém Uherském Brodě.

Karel IV.

Jen bych pana Chudárka opravil (a mají to špatně i v tiskové zprávě ŘSD) ohledně toho, že u mostu vznikne nová světelně řízená křižovatka – ta už je tam více než 15 let (na fotkách z opravy jsou semafory i vidět). Nyní tam ke křižovatce „pouze“ přidají přechody přes I/55 (podchod pod mostem tam už je).

Martin II

Světelná křižovatka vznikne na druhém konci mostu, na křížení ulic Zerzavice a Moravní nábřeží.

Zajímavostí taky je, že přechod pro chodce na této straně mostu kdysi byl. V rámci bezpečnosti byl ale zrušen a uvažovaný podchod pod mostem (jako je na levém břehu) nebyl nikdy realizován kvůli nesouhlasu Povodí Moravy…

Karel IV.

To jako ten most bude obehnán světelnými křižovatkami? Co je to za ptákovinu?!

Frantík

Výjezdy z vedlejších silnic na hlavní.

mikemp

Tohle asi nepatří pod železnici.

Karel IV.

Napatří, železňák je o 3/4 km vedle.

Vítek

Asi by to logicky patřilo spíš pod kategorii Město?

mikemp

Ale oprava nikde.

Vítek

Přitom u předchozího článku o této opravě to v kategorii Město bylo: https://zdopravy.cz/v-uherskem-hradisti-zacina-oprava-nejvytizenejsiho-mostu-potrva-do-konce-rijna-237305/