Asfaltový kryt určitě nemá 690 mm. PD neznám, ale takovou tloušťku nemá ani na dálnicích.
Szantus
10 dny
A příští rok se bude pokračovat na navazujícím úseku ul. Masarykova směrem na Kolín – vč. světelné křižovatky + mostu „u Billy“ přes Sázavu ( bude nový – návozová trasa do Dukovan). Akorát stávající rekonstrukci mohli protáhnout až za č.p. Shell (směrem na Jihlavu) – ta silnice také vykazuje spoustu vad, bude se to zavírat v budoucnu zbytečně znovu.
A pro pobavení – na novém JV obchvatu ( zprovozněn 12/2023) jsou již na mostech opravované výtluky a mostní uzávěry po přejetí nákladním vozidlem vydávají neskutečné „rány“ – kvalita „Par Excellence“.
SYN
10 dny
No, těžko se divit že mají přetížený průtah, když obchvat-neobchvat je o polovinu delší, má normální úrovňové křižovatky a kruháče, a je na místy „až“ sedmdesátka…
Ale teda až třetina nákladních aut – to je fakt síla…
Cyhtré, velmi chytré. Takhle vyberou hodně pokut za to, že kamiony chtějí ušetřit palivo i emise (9 km vs. 1,7). Klobouk dolů, tohle bych vymyslet nedokázal.
Skvělá zpráva, včera okolo 16:00 byla na obchvatu před kruhovým objezdem I/34 a I/38 hodně dlouhá kolona…
SYN
10 dny
No, těžko se divit že mají přetížený průtah, když obchvat-neobchvat je o polovinu delší, má normální úrovňové křižovatky a kruháče, a je na místy „až“ sedmdesátka…
Ale teda až třetina nákladních aut – to je fakt síla…
No… Vždyť jo. Kruháče a silná ND v kombinaci nemohla machry na ŘSD ani trknout… Kdyby tam alespoň nebylo místo…. 🙁 . Ale nelze jen křivdit. Oni tam de facto MUK udělali, …ale jen na úplně jiných místech. Já fakt nevím co si o tom myslet.
Sova
10 dny
Extrémní zatížení by za normálních okolností řešil obchvat. Ale ne ten u Havlíčkova Brodu, který je místo MÚK plný semaforů a kruhových objezdů, to se opravdu hrubě nepovedlo.
Pravda… takže to pokračování (Masarykova) už je nyní klidné?
Ono totiž těch co přijedou od Jihlavy a míří na Humpolec by až tak moc být nemělo, aspoň tranzitu…
Asfaltový kryt určitě nemá 690 mm. PD neznám, ale takovou tloušťku nemá ani na dálnicích.
A příští rok se bude pokračovat na navazujícím úseku ul. Masarykova směrem na Kolín – vč. světelné křižovatky + mostu „u Billy“ přes Sázavu ( bude nový – návozová trasa do Dukovan). Akorát stávající rekonstrukci mohli protáhnout až za č.p. Shell (směrem na Jihlavu) – ta silnice také vykazuje spoustu vad, bude se to zavírat v budoucnu zbytečně znovu.
A pro pobavení – na novém JV obchvatu ( zprovozněn 12/2023) jsou již na mostech opravované výtluky a mostní uzávěry po přejetí nákladním vozidlem vydávají neskutečné „rány“ – kvalita „Par Excellence“.
No, těžko se divit že mají přetížený průtah, když obchvat-neobchvat je o polovinu delší, má normální úrovňové křižovatky a kruháče, a je na místy „až“ sedmdesátka…
Ale teda až třetina nákladních aut – to je fakt síla…
Úsekem, kterého se týká oprava, nadále jezdí (i nákladní) tranzit ve směru od/do Humpolce kamkoliv přes HB dál.
Zato severní část starého průtahu má od 12/2023 (= zprovoznění jihovýchodního obchvatu) zákaz autům nad 12 tun, ale… https://havlickobrodsky.denik.cz/zpravy_region/pokuty-ridici-kamionu-havlickuv-brod-zakaz-vjezdu-nad-12-tun-obchvat.html
„severní část starého průtahu.. zákaz nad 12 tun“
To musí jezdit takhle? https://mapy.cz/s/kecebabubo
Cyhtré, velmi chytré. Takhle vyberou hodně pokut za to, že kamiony chtějí ušetřit palivo i emise (9 km vs. 1,7). Klobouk dolů, tohle bych vymyslet nedokázal.
Ano, přesně tak jak jste nakreslil.
Skvělá zpráva, včera okolo 16:00 byla na obchvatu před kruhovým objezdem I/34 a I/38 hodně dlouhá kolona…
No, těžko se divit že mají přetížený průtah, když obchvat-neobchvat je o polovinu delší, má normální úrovňové křižovatky a kruháče, a je na místy „až“ sedmdesátka…
Ale teda až třetina nákladních aut – to je fakt síla…
No… Vždyť jo. Kruháče a silná ND v kombinaci nemohla machry na ŘSD ani trknout… Kdyby tam alespoň nebylo místo…. 🙁 . Ale nelze jen křivdit. Oni tam de facto MUK udělali, …ale jen na úplně jiných místech. Já fakt nevím co si o tom myslet.
Extrémní zatížení by za normálních okolností řešil obchvat. Ale ne ten u Havlíčkova Brodu, který je místo MÚK plný semaforů a kruhových objezdů, to se opravdu hrubě nepovedlo.
Zejména dosud chybí jeho jihozápadní část = úsek, který byl nyní uzavřen, je dosud využíván pro tranzit od/do Humpolce.
Pravda… takže to pokračování (Masarykova) už je nyní klidné?
Ono totiž těch co přijedou od Jihlavy a míří na Humpolec by až tak moc být nemělo, aspoň tranzitu…